+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» problem z wycieraczkami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z wycieraczkami  (Przeczytany 26943 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
klonek
Gość



« Środa, 28.03.2007, 14:19:01 - NIEPRZECZYTANA »

wycieraczki dzialaja na kazdym biegu ale strasznie wolno sie poruszaja jaka moze byc przyczyna tego???
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #1 - Środa, 28.03.2007, 14:26:48 - NIEPRZECZYTANA »

Umiera silniczek albo zapieczony/przyrdzewiały mechanizm.
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #2 - Środa, 28.03.2007, 19:21:58 - NIEPRZECZYTANA »

a moze przekaznik   choc  watpie   wsumie  ale mozna sprawdzic ,  przesmaruj ciegna  na poczatek   wd   rozuczac  , jak niebedzie efektu to  silnik  umiera
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Środa, 28.03.2007, 19:41:07 - NIEPRZECZYTANA »

Zdejmij podszybie od strony silnika i nasmaruj mechanizm wycieraczek
we wszystkich ruchomych punktach.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 29.03.2007, 14:41:53 - NIEPRZECZYTANA »

przerabialem to u siebie. prawdopodobnie jak pisza koledzy masz zapieczony mechanizm wycieraczek. zdejmij podszybie wyciag caly mechanizm i oczysc i nasmaruj np smarem grafitowym te 2 tuleje po bokach (moze byc ciezko je wybic). jak nasmarujesz to sa ogromne szanse ze problem zniknie. u mnie pomoglo.
powodzenia
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
klonek
Gość



« Odpowiedz #5 - Sobota, 31.03.2007, 12:45:58 - NIEPRZECZYTANA »

ok dzis mam wolny dzien to przetestuje wasze rady

dzieki

pozdrawiam

[ Dodano: 2007-04-01, 09:38 ]
rozkrecilem przeczyscilem teraz chodza jak mazenie oczami za nimi nie moge zdazyc  :ok:  :mrgreen: dzieki za rady
temat uwazam za zamkniety

dzieki i pozdrawiam

[ Dodano: 2007-04-01, 09:39 ]
rozkrecilem przeczyscilem teraz chodza jak mazenie oczami za nimi nie moge zdazyc  :ok:  :mrgreen: dzieki za rady
temat uwazam za zamkniety

dzieki i pozdrawiam

[ Dodano: 2007-04-01, 22:06 ]
macie racje ze niema co oszczedzac na bezpieczenstwie
prosilbym was o wskazowki jak wymienic samemu plyn

[ Dodano: 2007-04-01, 22:07 ]
gafa to nie w tym poscie
Zapisane
Phooryz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Seat Cordoba SE, 1998, AEX 1.4 benzyna

« Odpowiedz #6 - Środa, 02.05.2007, 21:06:25 - NIEPRZECZYTANA »

WITAM!

Panowie, mam nastepujacy problem: od kilku tygodni wycieraczki same mi sie wlaczaja i dzialaja tak, jak podczas spryskiwania: kilka ruchow i finito. Najczesciej dzieje sie tak podczas jazdy po wyboistej drodze, ale dzisiaj skubane wlaczyly sie, kiedy stalem spokojnie na swiatlach! Czym to moze byc spowodowane? Cos jest nie tak z dzwigienka i mechanizmem wlacznika wycieraczek czy tez chodzi raczej o ten slynny przekaznik nr 19 (hehe, nawet nie wiem, czy mam 19 czy 99) przy bezpiecznikach? Jesli cos jest do wyczyszczenia albo dokrecenia w dzwigience, to w jakis sposob moge go zdemontowac albo przynajmniej odslonic (jak odkrecic oslone kolumny kierownicy - srubokret czy jakis klucz?)?

Pozdrawiam i licze na szybka pomoc, bo mnie za kilka dni dluga podroz czeka!
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #7 - Środa, 02.05.2007, 21:09:33 - NIEPRZECZYTANA »

przeczyśc styki przełacznika ... był o tym na forum  ;-)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Phooryz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Seat Cordoba SE, 1998, AEX 1.4 benzyna

« Odpowiedz #8 - Środa, 02.05.2007, 22:19:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "peter174"
przeczyśc styki przełacznika ... był o tym na forum  ;-)

Owszem, bylo, teraz znalazlem :) Jak wymontowac przelacznik? Jak zdjac oslone kolumny kierownicy? Probowalem srobokretem odkrecic, ale nie dalo rady :( Moze ktos mi krok po kroku objasnic?

Pozdrawiam
Zapisane
Krzys27 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kłodawa
Samochód: ibiza 2003 1.4 16V

« Odpowiedz #9 - Środa, 30.01.2008, 17:43:39 - NIEPRZECZYTANA »

tez mam ten sam problem co wy z tymi wycieraczkami w ibizie 03', same  włączaja się :evil:
proszę dajcie znać jesli juz ktoś z was naprawil ten problem,pozdrawiam,.pa......
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #10 - Środa, 30.01.2008, 18:22:39 - NIEPRZECZYTANA »

Było ...przełącznik przy kierownicy trzeba oczyścić bądz wymienić co wiąze się
z odłaczeniem aku zeby błędów w poduszkach nie było i zdjęciem kierownicy.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #11 - Sobota, 02.02.2008, 20:24:30 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Ja tez mam problem z wycieraczką ale tym razem jest to przednia.
Problem polega na tym ze jak włącze to sie zawiesi w połowie i pożniej zeby wrócila to trzeba znowu nacisnąć i wtedy ona nie wraca do punku w ktorym powinna sie znajdowac tylko staje pod kątem okolo 60 stopni.
Ma ktos jakis pomysł?
Zapisane

:google:
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #12 - Sobota, 02.02.2008, 20:30:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
Ma ktos jakis pomysł?
padł przekaźnik nr 19/99?
Zapisane
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #13 - Sobota, 02.02.2008, 20:32:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
Ma ktos jakis pomysł?
padł przekaźnik nr 19/99?
czyszczony byl
jak by padl to chyba by w ogole nie kontaktowal prawda?
Zapisane

:google:
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #14 - Sobota, 02.02.2008, 20:32:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
jak by padl to chyba by w ogole nie kontaktowal prawda?
pożycz od kogoś na chwile to się przekonasz ;D
Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» problem z wycieraczkami
Skocz do: