+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem z awaryjnymi przy niedomknietych drzwiach
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z awaryjnymi przy niedomknietych drzwiach  (Przeczytany 10284 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
darth_sidious
Gość



« Czwartek, 01.03.2007, 19:57:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Posiadam takie "cos", ze jesli drzwi badz klapa bagaznika lub maska sa otwarte przy odpalonym silniku lub gdy kluczyk jest w pozycji zaplon to migaja kierunkowskazy tak jak swiatla awaryjne. Dzis po wlozeniu i przekreceniu kluczyka migacze nie przestaly swiecic i migaly non stop, tak jakby wlaczone byly poprzez przycisk swiatel awaryjnych... I tak sobie jechalem z nimi, az do samego domu  :mrgreen: a wszyscy pewnie mysleli, ze zapomnialem awaryjnych wylaczyc.
Przelacznik kierunkowskazow nie "pstryka" w tym miejscu gdzie migacze / awaryjne tylko tak po stronie kierowcy w okolicy galki do wlaczania swiatel. Seat to Ibiza 1.2 2003r.
Co moglo sie spieprzyc? Moze ktorys z czujnikow drzwiowych? Jak myslicie?

Pozdrawiam
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 01.03.2007, 20:25:20 - NIEPRZECZYTANA »

Masz alarm?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
darth_sidious
Gość



« Odpowiedz #2 - Czwartek, 01.03.2007, 20:32:10 - NIEPRZECZYTANA »

Tak... i centralny
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 01.03.2007, 20:40:02 - NIEPRZECZYTANA »

Ja w tym widze problem... alarm ma dostep do czujnikow dzwi i kierunkow araz stacyjki. Wyciagnij bezpiecznik z alarmu czy centralnego (nie wiem ktory to) i zobacz.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 01.03.2007, 20:42:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ziomala :pub:
Stawiałbym że MASZ problem z alarmem a konkretnie z cemtralkom
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
darth_sidious
Gość



« Odpowiedz #5 - Czwartek, 01.03.2007, 20:43:34 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli sugerujesz ze moze to wina bezpiecznika?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 01.03.2007, 20:59:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "darth_sidious"
Czyli sugerujesz ze moze to wina bezpiecznika?
nie, tylko centralki alarmu / zamka. Jak wyciagniesz bezpiecznik to moze sie tak juz nie robic.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 01.03.2007, 21:04:46 - NIEPRZECZYTANA »

Centralka może łapać błędy od jakiegoś czujnika albo też możesz mieć jakieś problemy z prądem
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
darth_sidious
Gość



« Odpowiedz #8 - Czwartek, 01.03.2007, 21:08:09 - NIEPRZECZYTANA »

Tzn, ze jak wyciagne bezpiecznik to tylko tyle, ze przestana mrugac? A co z centralnym i alarmem...

To co... chyba wizyta w serwisie mnie nie minie :-( ??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 01.03.2007, 21:12:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "darth_sidious"
Tzn, ze jak wyciagne bezpiecznik to tylko tyle, ze przestana mrugac? A co z centralnym i alarmem...
Jezeli przestanie to bedziesz wiedzial ze w tym jest problem i do elektro mechanika wtedy.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
darth_sidious
Gość



« Odpowiedz #10 - Czwartek, 01.03.2007, 21:28:50 - NIEPRZECZYTANA »

Ok... Dzieki za rady. Od tego wlasnie rozpoczne poszukiwanie problemu....

Pozdrawiam
Zapisane
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 01.03.2007, 21:32:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Jezeli przestanie to bedziesz wiedzial ze w tym jest problem i do elektro mechanika wtedy

Dokładnie




P.S. raby,  mógł byś się teleportować tu http://klubseata.pl/viewtopic.php?p=47476&highlight=#47476 na moment
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
darth_sidious
Gość



« Odpowiedz #12 - Czwartek, 01.03.2007, 22:41:51 - NIEPRZECZYTANA »

Niestety, do alarmu nie ma bezpiecznika w skrytce... Wyjalem bezp. od kierunkowskazow i nadal to sie dzialo... Czyli wychodzi na to ze to jednak wina alarmu...Hmmm wizyta w serwisie chyba nieunikniona :-(
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 01.03.2007, 22:57:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "darth_sidious"
Niestety, do alarmu nie ma bezpiecznika w skrytce
to jasne... musi byc gdzies na kablu...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #14 - Piątek, 02.03.2007, 06:51:57 - NIEPRZECZYTANA »

Trzeba po koleji odłączac przewody pojedynczo od alarmu i podłaczac z powrotem i wtedy sie okaże po którym idzie "lewy " plus
 albo masa do alarmu jest wzieta nie z nadwozia tylko z jakiegos przewodu na którym nie ma pełnej masy tylko jest przez jakies urzadzenie.
Można zacząć od zlokalizowania przewodu "masy" i podłaczeniu go do wkretu wkreconego w nadwozie.
Centralka może byc na wtyku więc mozna by wtedy wyjąć ją całą.

Jeżeli zakłocenie pochodzi od przewodu który reaguje na podanie plusa może pomóc
właczenie go przez diodę, tak żeby plus nie cofał sie z układu.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem z awaryjnymi przy niedomknietych drzwiach
Skocz do: