+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Simmering od strony rozrzadu
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Simmering od strony rozrzadu  (Przeczytany 28247 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 09.04.2009, 19:14:29 - NIEPRZECZYTANA »

Ale żeby zdjąć górną osłonę wewnętrzną nie trzeba demontować koła pasowego na wale :-X
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #31 - Czwartek, 09.04.2009, 19:18:29 - NIEPRZECZYTANA »

ale na walku trzeba
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 09.04.2009, 19:20:53 - NIEPRZECZYTANA »

Ale na wałku nie ma koła pasowego :-X tylko jest koło zębate :eye:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Czwartek, 09.04.2009, 19:23:42 - NIEPRZECZYTANA »

oj no kolo to kolo
co bede komus tlumaczyl roznice jak odkrecic musi a juz jak sie fachowo nazywa to...
juz nie chce mi sie tlumaczyc wiec ograniczam sie w pouczaniu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #34 - Czwartek, 09.04.2009, 19:44:30 - NIEPRZECZYTANA »

Napisał źle, ty jeszcze potwierdziłeś to poprawiłem i wyjasniłem.
O to chodzi żeby wytłumaczyć, bo zacznie gość robić i bedzie marnował czas na szajbe na wale przez to "fachowe" słownictwo, zamiast skupić sie na górze.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #35 - Czwartek, 09.04.2009, 20:02:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
Napisał źle, ty jeszcze potwierdziłeś to poprawiłem i wyjasniłem.
O to chodzi żeby wytłumaczyć,
nie no ok :pub:
ktos musi bo ty wiesz ze ja wiem a ja wiem ze ty wiesz ale mi juz reńce opadajom*


*pisownia celowa
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #36 - Czwartek, 09.04.2009, 20:48:30 - NIEPRZECZYTANA »

Czy koło napędzane paskiem to nie koło pasowe?
Coś pamiętam, że chyba zalecają kolejność odkręcania i dokręcania panewek wałka.
Zapisane

Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #37 - Czwartek, 09.04.2009, 21:50:16 - NIEPRZECZYTANA »

Skoro ma zęby takie koło, to jest zebate a nie pasowe chyba......
Przekładnia CVT na przykład jest przekładnią pasową, bo ma koła bezzębne o zmiennej średnicy podziałowej.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #38 - Piątek, 10.04.2009, 08:52:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ok Leemarvin, jest to koło zębate, to na górze, na wale korbowym, o to koło mi chodziło
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
zybi20 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba, 1995, 1.4 ABD 8V

« Odpowiedz #39 - Niedziela, 31.05.2009, 22:46:24 - NIEPRZECZYTANA »

Pytanie jak w temacie, leci mi uszczelniacz na wałku rozrządu aby się do niego dobrać muszę ściągnąć zębatkę. W astrze można było zblokować wałek i odkręcenie nie stanowiło problemu. Z kolei do seata widziałem jakieś ustrojstwo do przytrzymania zębatki, czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na ściągnięcie tej zembatki????

od KYS: Szukanie przestało działać? Scalone.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 01.06.2009, 11:27:59 wysłane przez KYS » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #40 - Niedziela, 31.05.2009, 22:51:44 - NIEPRZECZYTANA »

z tego co pamietam jakis klucz na zablokowanie kola i drugi oczkowy do odkrecenia sruby nastepnie jak kolo samo nie chce zejsc to sciagacz do lozysk i schodzi
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
neo-one Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: IBI 99' 1.4 APQ

« Odpowiedz #41 - Niedziela, 07.06.2009, 20:13:46 - NIEPRZECZYTANA »

czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na ściągnięcie tej zembatki????
Cytat z serwisówki od polówki /ale mi się zrymowało hehe :punk:/
Kod:
Unieruchomić koło wału rozrządu od przodu
za pomocą odpowiedniego trzpienia.
W tym celu należy wsunąć trzpień lub duży
wkrętak przez otwór w kole wału rozrządu
i oprzeć go o górną powierzchnię głowicy
cylindrów, podkładając pod trzpień kawałek
drewna, aby uniknąć uszkodzenia powierzchni
uszczelniającej głowicy. Przytrzymując trzpień,
poluzować śrubę mocującą koło na wale rozrządu.
Odkręcić i zdjąć koło lub w razie potrzeby
zbić lekkimi uderzeniami gumowego młotka.

Sposób nie sprawdzony ale silniki polo i nasze z tej samej bajki wzięte więc raczej będzie OK  :ok:
Zapisane
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #42 - Piątek, 12.06.2009, 14:13:57 - NIEPRZECZYTANA »

Byłem dziś w firmie: TuneUP www.tune-up.pl i za wymiane uszczelniacza + podlaczenie kompa i sprawdzenie Lampa stroboskopowa zapłonu + sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni zapłaciłem 100 zł ;]
Przy okazji podpatrzylem jak to jest robione :-)
Mam nadzieje ze ciec juz nie bedzie ;-)
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
Sid Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Ibiza 1.4 ABD 95r

« Odpowiedz #43 - Poniedziałek, 04.01.2010, 00:02:21 - NIEPRZECZYTANA »

Podłącze się też pod temat!! Robiłem ten simering u siebie już 2 razy i dalej to samo polecialem w trase 300Km wróciłem i to samo!!! Ręce opadają !!! Ile razy to można rozbierać i robić!! Jak ktoś sobie poradził proszę o podzielenie sie wiedzą :pub:

Napisano: Niedziela, 03.01.2010, 23:31:43


Chciałbym jeszcze dodać dla spokojnego umysłu żeby nie bylo ze słabej jakości simering no pierwszy moge sie zgodzic bo kosztował 20zł ale drugi założyłem orginał za prawie 100zł :( i dalej leje
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 04.01.2010, 01:42:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Sid
ale drugi założyłem orginał za prawie 100zł :( i dalej leje
na walku rozrzadu?
a walek nie jest wyrobiony?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Simmering od strony rozrzadu
Skocz do: