+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Simmering od strony rozrzadu
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Simmering od strony rozrzadu  (Przeczytany 28201 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Sid Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Ibiza 1.4 ABD 95r

« Odpowiedz #45 - Poniedziałek, 04.01.2010, 01:47:48 - NIEPRZECZYTANA »

Hm przy drugim zakladani miezyłem nie ma tam zadnego wyrobienia ;/ przed simeringiem jest lekka taka rdzewka  wyczyscilem to wszystko ladnie mam nawet fotki bylo troche dluzej dobrze niz poprzednio i dalej to samo własnie juz myslałem moze zeby wałek zmienić
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #46 - Poniedziałek, 04.01.2010, 01:52:57 - NIEPRZECZYTANA »

a olej jak wyglada?
mi rozwalalo uszczelanicze tylnego mostu bo mialem rdze w nim, po rozebraniu i wyczysczeniu jest spokoj
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Sid Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Ibiza 1.4 ABD 95r

« Odpowiedz #47 - Poniedziałek, 04.01.2010, 02:03:18 - NIEPRZECZYTANA »

przed i po  >:(  Zdjęcia w załączniku

Napisano: Poniedziałek, 04.01.2010, 01:59:56


Olej normalny wymieniany na czas co 10tysi 10w40 magnatec nie ma w nim syfu ani nic
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 04.01.2010, 02:09:01 wysłane przez raby » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #48 - Poniedziałek, 04.01.2010, 02:11:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Sid
Zdjęcia w załączniku
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5476.0  :!:
czy walek nie ma luzu?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Sid Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Ibiza 1.4 ABD 95r

« Odpowiedz #49 - Poniedziałek, 04.01.2010, 02:20:45 - NIEPRZECZYTANA »



Napisano: Poniedziałek, 04.01.2010, 02:15:37


sprawdzałem tylko ręcznie nie mam takiego przyrządu nie wyczułem żeby miał jakkolwiek luz
Gniazdo raczej nie majak się wyrobić jedynie co mi przychodzi na myśl to wymiana tego wałka tak myśle
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 04.01.2010, 02:36:19 wysłane przez Sid » Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #50 - Poniedziałek, 04.01.2010, 07:18:13 - NIEPRZECZYTANA »

Po czym wkładasz uszczelniacz na wałek?
Bo jeśli wsuwasz uszczelniacz po tej rdzy na wałku to się nie dziw, że puszcza olej. Uszczelniacze w układach ciśnieniowych powinny być zakładane na powierzchnie polerowane o bardzo niskiej chropowatości, nawet Ra1,6.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Sid Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Ibiza 1.4 ABD 95r

« Odpowiedz #51 - Poniedziałek, 04.01.2010, 12:46:48 - NIEPRZECZYTANA »

No powiem szczerze że jak zdemontowałem koło zębate i zobaczylem tą rdze to byłem lekko zdziwiony  :o miałem wcześniej fiata i takie rzeczy nie miały miejsca.Bo też wymieniałem rozrząd :eye:
No po dokładnym oczyszczeniu tego i posmarowaniu lekko olejem wsunąłem uszczelniacz i równo nabiłem, w sumie ta chropowata powierzchnia jest tylko przed simmerningiem.
A jeszcze nie napisałem jednego po wymianie na ten orginał simmering  i założeniu paska tego co olejem lekko dostał bo chiałem założyć nowy pasek ale ile pasków mozna kupować w ciągu miesiąca :nonono:  jeżdziłem chyba z miesiąc żeby przetestowac tylko trasa pomieście czyli obroty chwilowe masz 4 tysie normalnie do 3 i wszystko grało!! Mój drugi wyjazd za miasto i dłuższa trasa na 4 -5 tysiecy obrotów i zobaczyłem juz lekkie plamki  >:(

Napisano: Poniedziałek, 04.01.2010, 12:36:31


To dokładnie nie wygląda jak wyciek, ale po dłuższym używaniu auta teraz mija 6 miesięcy od wymiany tego simmeringu dopiero widac taką jakby smuge na plastikowej tej obudowie! Od wymiany do wymiany oleju nie dolewam praktycznie nic!

Napisano: Poniedziałek, 04.01.2010, 12:43:28


Po czym wkładasz uszczelniacz na wałek?
Bo jeśli wsuwasz uszczelniacz po tej rdzy na wałku to się nie dziw, że puszcza olej. Uszczelniacze w układach ciśnieniowych powinny być zakładane na powierzchnie polerowane o bardzo niskiej chropowatości, nawet Ra1,6.

Kurcze zastanawia mnie skąd się ta rdza tam wzięła  :-\ wiadomo ze od przodu moze wpadac woda czy coś i wilgoć wchodzić ale nie powinno tak wałka atakować widziałem starsze auta i nie było źle  :(
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #52 - Poniedziałek, 04.01.2010, 13:00:17 - NIEPRZECZYTANA »

naucz się edytować posty  :!:
Zapisane
grand Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza 1997

« Odpowiedz #53 - Czwartek, 19.01.2012, 02:18:52 - NIEPRZECZYTANA »

Ta rdza nie ma tu nic do rzeczy gdyż zimering pracuje głębiej . problem polega na tym że w aex wałki są zrobione z lipnych materiałów.

Jedyna rzecz jaką możesz zrobić by nie bawić się w wymianę wałka tylko wyjąć sprężynkę z uszczelniacza , rozkręcić ją , minimalnie skrócić włożyć skręcić i w uszczelniacz i założyć (wałek przesmarować olejem). Kupuj uszczelniacze ori czyli victor reinz z brązowym środkiem , ten materiał jest wykonany z specjalnego tworzywa by nie parciał.

Tak wyglądał uszczelniacz po kupnie ibi , wymieniłem jeden po czym zastosowałem ten patent



tak po paru tysiach jak wymieniałem rozrząd


 



Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Simmering od strony rozrzadu
Skocz do: