+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» turbina przeladowuje
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: turbina przeladowuje  (Przeczytany 116069 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
daniels81
Gość



« Odpowiedz #15 - Piątek, 18.07.2008, 07:10:08 - NIEPRZECZYTANA »

no widzisz odpowiednia osoba szybko, i konkretnie odpowiedziała...mówiłem że wizyta u dobrego tunera lekiem na całe zło ;D
« Ostatnia zmiana: Piątek, 18.07.2008, 21:11:43 wysłane przez aboz » Zapisane
mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #16 - Piątek, 18.07.2008, 08:00:35 - NIEPRZECZYTANA »

no widzisz odpowiednia osoba szybko, i konkretnie odpowiedziała...mówiłem że wizyta u dobrego tunera lekiem na całe zło ;D

mam podać nr konta  :o  :-\

oczywiście żart

a tak na poważnie....urwana rurka przy zaworze powoduje szaleństwo odczytu informacji i wywala notlauf - są ich dwa rodzaje - górna skrajna wartość przekroczona oraz dolna - należy o tym pamietać przy odczycie błędów.

Tobie polecam podmianę na chwilę N75 na zawór z EGR (ten z czarną główką) i wykonanie przejażdżki...czekamy na info :pub:  :pub:  :pub:
« Ostatnia zmiana: Piątek, 18.07.2008, 21:11:58 wysłane przez aboz » Zapisane

highlander Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Sosnowiec
Samochód: Seat Ibiza Sport '00 TDI ASV

« Odpowiedz #17 - Piątek, 18.07.2008, 11:18:30 - NIEPRZECZYTANA »

Wyglada to tak jak na zdjęciu, końcówka węża razem z resztkmi tej urwanej rurki jest poprostu wetknięta do zaworu, zdjęcie troche niewyraźne ale widać



Dziś albo jutro powinienem mieć już nowy zaworek, wymienie go i mam nadzieje ze problem zniknie :-\
Dzięki panowe za szybkie odpowiedzi  :pub:
« Ostatnia zmiana: Piątek, 18.07.2008, 21:12:13 wysłane przez aboz » Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #18 - Sobota, 19.07.2008, 17:17:56 - NIEPRZECZYTANA »

Regeneracja Gt15 to chyba jeden z glupszych pomysłów o jakich słyszałem, kazdy z głową założy AWXa który na seryjnym doładowaniu lub nawet na zchipowanym 1,25 bedzie latał baardzo długo i bezawaryjnie, ewentualnie można ją przeczyścić bo to nic nie kosztuje, a jak nie pomoże to sprzedać turbiniarzom za kilka stówek, dołozyć kolejne kilka ii kupić od AWX. Poza tym do diagnoz i chipów to w naszym regionie tylko do mirassa można jechać i tyle w tym temacuie
Zapisane
highlander Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Sosnowiec
Samochód: Seat Ibiza Sport '00 TDI ASV

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 22.07.2008, 10:38:50 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś dostałem nowy zawór, wymieniłem - jazda próbna i dalej o samo >:( 
Niewiem już teraz co to może być... :-\   Umówiłem sie jutro w serwisie podłącze go pod kompa i może coś pokaże, tyle że ostatnio nie pokazał nic  :unsure:
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 22.07.2008, 12:25:28 - NIEPRZECZYTANA »

Nie ma notlaufa bez błędu, coś marnie sprawdzają...
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 22.07.2008, 15:24:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: highlander
Umówiłem sie jutro w serwisie
Jeśli mówisz o ASO, to daj sobie spokój. Podjedź do jakiegoś tunera od diesli np. Aligatora i tam zrób diagnozę. Serwisy mają to do siebie, że zajmują się wszystkim co jest z daną marką związane, a tunerzy specjalizują się np. w tuningu diesli, a im większa specjalizacja tym lepsza znajomość tematu.
Zapisane
highlander Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Sosnowiec
Samochód: Seat Ibiza Sport '00 TDI ASV

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 22.07.2008, 15:41:12 - NIEPRZECZYTANA »

Nie no do ASO sie nie wybieram  ;) Hmm no własnie Aligator... czytałem że jest gdzieś w Katowicach i teraz pytanie gdzie i jaki będzie koszt samej diagnozy... ??

OK już znalazłem, zaraz do nich zadzwonie i popytam o szczegóły :)
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.07.2008, 15:43:37 wysłane przez highlander » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 22.07.2008, 15:42:50 - NIEPRZECZYTANA »

http://www.tdituning.pl/
3,50 się należy ;)
I powiedz, że jesteś z klubu seata.
Zapisane
highlander Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Sosnowiec
Samochód: Seat Ibiza Sport '00 TDI ASV

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 22.07.2008, 17:30:43 - NIEPRZECZYTANA »

Dzowniłem, 100zl za diagnoze. Tylko problem bo przez najbliższe 2 tygodnie ja mam czas popołudniami a oni tylko do południa  :-\  No nic, jutro podjade do serwisu gdzie przeważnie jeżdże, podłączy mi go pod kompa i zobaczymy co pokaże, tylko musze po drodze złapać tego notlauf'a bo jeśli pojade normalnie to komputer nie pokaże błędu żadnego, tak było ostatnim razem. Zastanawiam się co to może jeszcze być, myśalełem ze wszystkie przyczyny już wyeliminowałem  :o 
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 22.07.2008, 17:32:19 - NIEPRZECZYTANA »

Ekhm, błędy się nie kasują same, tylko VAGiem je można wykasować...
Nie ma nikt na Ślunsku VAGa z klubu?
Zapisane
highlander Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Sosnowiec
Samochód: Seat Ibiza Sport '00 TDI ASV

« Odpowiedz #26 - Wtorek, 22.07.2008, 17:40:39 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm ale chyba nie jest możliwe że komputer zapamiętał błąd i wymiana zaworu nic nie dała bo trzeba ten błąd skasować??  :-\
Zapisane
Bzysiek Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Ibiza GT TDI '98

« Odpowiedz #27 - Wtorek, 22.07.2008, 17:53:29 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm ale chyba nie jest możliwe że komputer zapamiętał błąd i wymiana zaworu nic nie dała bo trzeba ten błąd skasować??  :-\

Nie. Nawet jakby błąd był zapisany, a wskazania byłyby ok, to jeździłby ok.
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #28 - Wtorek, 22.07.2008, 17:55:21 - NIEPRZECZYTANA »

Nie, komputer pokazuje fakt stwierdzenia błędu, to jest tak jakby "log"...
Skasowanie błędu jest pomocne tylko w celu stwierdzenia, czy nadal występuje,
bo jeśli zostanie skasowany a problem jest dalej to się znowu pojawi...


Zrób jeszcze tak: znajdz ten wężyk, który idzie do gruchy na turbinie,
i odepnij go od N75... Jeśli nadal Ci będzie przeładowywać, to znaczy
że turbina ma zaciętą geometrię... Ale najpierw trzeba sprawdzić na
VAGu, czy przyczyną notlaufa jest właśnie przeładowanie, czy inny błąd...
Zapisane
highlander Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Sosnowiec
Samochód: Seat Ibiza Sport '00 TDI ASV

« Odpowiedz #29 - Wtorek, 22.07.2008, 18:16:02 - NIEPRZECZYTANA »

Turbinka była regenerwowana jakieś 3 miesiace temu,  więc mam nadzieje ze z geometria wszystko ok  :o
Co do ciśnienia... poprzednim razem komputer pokazywał minimalnie mniejsze cisnienie niz powinno być ale mieściło sie w "normie"... Jak reguluje się ciśnienie doładowania?? podobno gdzieś na turbinie jest jakaś śrubka...  :-\
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» turbina przeladowuje
Skocz do: