Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ZMIANA zegarów na GOLFa IV w ibizie 97r porady i problemy  (Przeczytany 11856 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
SPAWN-666
Gość



« Niedziela, 11.02.2007, 12:39:20 - NIEPRZECZYTANA »

Witam zakładam ten temat dla wszystkich którzy posiadaczy seatów (ibaza cordoba) którzy przekładali liczniki z GOLFA IV aby dzielili się swoimi  problemami i pomagali innym w ich rozwiązywaniu. Ja zamontowałem zegary od GOLFa IV (obr 7000 pred. 220km/h)  do mojej ibizy 1.4 AEX 97r (obr 6500 pręd. 200km/h) wszystko super oprócz 3ech rzeczy wskaźnika paliwa, kontrolki oleju i prędkościomierza. Awienc wskaźnik paliwa aby działał poprawnie należy zmienić przy pompie paliwa pływak i płytkę po której się porusza i zastąpić ją z golfa IV kontrolkę oleju należy zastąpić inną kontrolką na zewnątrz lub zainstalować czujnik temperatury oleju i wkodować go w komputer i podpiąć pod licznik ale mój sposób jest szybszy i łatwiejszy, i ostatni problem prędkościomierz wskazuje błendznie o 5/8km zaobserwowałem to  bo wcześniej przy 2000obr miałem 65km/h i przy 3000obr miałem 100km/h a teraz przy 2000ob mam 60km/h i przy 3000obr mam 91/92km/h i moje pytanie jest następujące czy można skorygować ten błąd prędkościomierza ?????
Zapisane
krukowski
Gość



« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 12.02.2007, 12:38:18 - NIEPRZECZYTANA »

SPAWN-666, Podziwiam ;)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 12.02.2007, 14:36:08 - NIEPRZECZYTANA »

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2935.0&highlight=zmiana+zegar%F3w
polaczcie sily  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tominator
Gość



« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 12.02.2007, 16:04:38 - NIEPRZECZYTANA »

Stary a nie było lepiej założyć Indiglo?
Zapisane
SPAWN-666
Gość



« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 12.02.2007, 17:26:09 - NIEPRZECZYTANA »

indiglo niebardzo nie ten efekt i ponoć sie palą a jak narazie koszt zamontowaniazegarów od golfa  w moim przypadku jest tańszy od indiglo
Zapisane
monopolowy
Gość



« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 12.02.2007, 20:35:59 - NIEPRZECZYTANA »

Hehehehhehe
Szukaj szukaj, ja się poddałem :D
Zapisane
stary00
Świeżak
Offline Offline



Skąd: sosnowiec

« Odpowiedz #6 - Sobota, 17.02.2007, 22:00:10 - NIEPRZECZYTANA »

by skorygowac błąd prędkościomierza można by zmienic rozmiar kół na taki jak w golfie z którego są zegary :)
Zapisane
SPAWN-666
Gość



« Odpowiedz #7 - Niedziela, 18.02.2007, 12:01:54 - NIEPRZECZYTANA »

czyli miałbym wsadziś do siebie 15/195/65 mało realne może i przód tak ale tył hmmmm ale można pomysleć nad takimi panami co sie zajmója korektą wskazań liczników i niech oni w pamięci licznika zmienią dane z golfa IV na dane z ibizy 99/02 bo to tesame zegary
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #8 - Środa, 28.02.2007, 12:31:46 - NIEPRZECZYTANA »

O zegarach (nie po polsku) ale moze komus sie przyda  ;-)
http://theresias.com/tutorials/1h_g4t.htm
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
SPAWN-666
Gość



« Odpowiedz #9 - Środa, 28.02.2007, 14:59:26 - NIEPRZECZYTANA »

cos podobnego mamy tutaj  

  http://vwgolf.pl/porady/zegarymk4/

ale  to niewszystko co do tamtego załoncznika " rady " to przydał by sie ktoż dobry z niemieckiego hmmmmmmmmm
Zapisane
damin1233
Gość



« Odpowiedz #10 - Wtorek, 11.08.2015, 19:24:21 - NIEPRZECZYTANA »

Witam przyłącze się do tematu. Chcem zakupic zegary od seata ibiza fl http://imageshack.com/a/img904/9410/wZhdNI.jpg
i zamontować je do seata ibizy II 95 rok. Obecnie posiadam takie http://imged.pl/3603/zegary-licznik-seat-ibiza-1-3d-2-1723603.jpg
Proszę o pomoc.
Zapisane
Antonio Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lipusz (GKS)
Samochód: Cordoba, 1998, 1,9 TDi

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 11.08.2015, 20:58:50 - NIEPRZECZYTANA »

Niestety nie jest to takie proste i będzie trzeba modzić. Ktoś kiedyś opisywał taki manewr.
Jeżeli chcesz wymienić zegary na takie podświetlane od spodu to poszukaj od POLO Classic. Rozmiarowo są identyczne. Trzeba trochę pokombinować z podłączenie,
https://www.youtube.com/watch?v=OZaAOC6hHn8
Zapisane
damin1233
Gość



« Odpowiedz #12 - Środa, 12.08.2015, 07:59:34 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za rozjaśnienie tematu

Napisano: Środa, 12.08.2015, 08:41:37


Cytat: Antonio
Trzeba trochę pokombinować z podłączenie,
jeśli moglibyście napisać co trzeba by było zmienić w elektronice byłbym naprawdę wdzięczny z góry dziękuje, i rzepraszam że zawracam gitarę, alę chcem mięć ładniejszy licznik.
Zapisane
Antonio Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lipusz (GKS)
Samochód: Cordoba, 1998, 1,9 TDi

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 17.08.2015, 20:51:38 - NIEPRZECZYTANA »

przy wymianie na zegary od polówki, trzeba coś pokombinować z kostką. Na forum ibizy chyba, ktoś miał wstawione zegary od polo. Na forum polo była jakaś instrukcja nawet. Kostka się różniła wielkością i niektóre kabelki było trzeba jakoś zespolić. Poza tym wskaźnik temp i paliwa działały na odwrót. Z wsk. paliwa ktoś tam poradził sobie tak, że musiał wyjąć pływak i zagiąć jakąś blaszkę w drugą stronę... niestety nie znam szczegółów bo czytałem to jakiś czas temu i nie potrafię odnaleźć.

co do zegarów z golfa 4, to ktoś na cordobaclub takie zakładał. Było to dawno temu. Pamiętam, że też miał jakieś kombinacje z połączeniem i dodatkowo z spasowaniem nowych zegarów z istniejącym pulpitem...

niestety nic więcej nie mogę napisać. Sam przymierzałem się do zmiany licznika, ale po tym co wyczytałem to odpuściłem temat :)
planowałem zrobić też podświetlenie od spodu tarcz, na tych samych zegarach. Byłoby to łatwiejsze ale trzeba by być dobrym operatorem lutownicy , żeby precyzyjnie wpiąć diody.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» ZMIANA zegarów na GOLFa IV w ibizie 97r porady i problemy
Skocz do: