przy wymianie na zegary od polówki, trzeba coś pokombinować z kostką. Na forum ibizy chyba, ktoś miał wstawione zegary od polo. Na forum polo była jakaś instrukcja nawet. Kostka się różniła wielkością i niektóre kabelki było trzeba jakoś zespolić. Poza tym wskaźnik temp i paliwa działały na odwrót. Z wsk. paliwa ktoś tam poradził sobie tak, że musiał wyjąć pływak i zagiąć jakąś blaszkę w drugą stronę... niestety nie znam szczegółów bo czytałem to jakiś czas temu i nie potrafię odnaleźć.
co do zegarów z golfa 4, to ktoś na cordobaclub takie zakładał. Było to dawno temu. Pamiętam, że też miał jakieś kombinacje z połączeniem i dodatkowo z spasowaniem nowych zegarów z istniejącym pulpitem...
niestety nic więcej nie mogę napisać. Sam przymierzałem się do zmiany licznika, ale po tym co wyczytałem to odpuściłem temat

planowałem zrobić też podświetlenie od spodu tarcz, na tych samych zegarach. Byłoby to łatwiejsze ale trzeba by być dobrym operatorem lutownicy , żeby precyzyjnie wpiąć diody.