+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!  (Przeczytany 87429 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 17.08.2009, 18:58:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kriss
wezyk 6
Albo jestem ślepy, albo tam nie ma takiego wężyka
Cytat: kriss
Drugie pytanie ktory na tym rysuku to zawor N75
25

Myślę, że posprawdzajcie połączenia wężyków, szczególnie klapa gasząca.
Zapisane

kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #61 - Poniedziałek, 17.08.2009, 21:44:45 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki za N75, a wezyki faktycznie pomylilem w opisie 14 i 35 byly zamienione a jak juz pisalem wezyki wszystkie sa nowe i polaczenia sa okej bo sam to sprawdzalem
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 18.08.2009, 08:44:58 - NIEPRZECZYTANA »

zdejmij i pozaślepiaj wężyki z klaby gaszącej i egra i sprawdź czy pomoże. Zobacz czy za każdym razem jak odpalasz zapala się kontrolka świec.

Albo VAG i test wyjść.
Zapisane

kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #63 - Wtorek, 18.08.2009, 19:24:48 - NIEPRZECZYTANA »

kontrolka zapala sie za kazdym razem ale raz sie swieci krotko (normalnie) a raz swieci sie baardzo dlugo (ok30sec) a test z wezykami zrobie jak tylko bede mial chwilke czasu
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #64 - Wtorek, 18.08.2009, 20:29:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kriss
raz swieci sie baardzo dlugo (ok30sec)
VAG i sprawdź temperatury z licznika i na ECU, ewentualnie błędy.
A żeby wykluczyć wężyki na 100% odłącz z vacupompy i "spuść" podcisnienie i odpal dwa razy. Tylko nie jeżdzij w ten sposób!!!
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #65 - Sobota, 27.02.2010, 20:27:51 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanko, po wymianie rorządu i turbo auto nie odpaliło :/..
rorzad jest na pewno dobrze ustawiony, znaki się wszystkie zgadzają, od strony vacu pompy widać że wałek jest dobrze ustawiony na 1 cylibdrze, zresztą wszystkie znaki się zgadzają z przed rozpięcia rorządu,
kąt wtrysku zgodnie z pierwszym cylindrem ustawiony na środku, zresztą z kątem próbowaliśmy na wiele ustawień troche do przodu troche do tyłu..

auto nie chce odpalić :/ , rozrusznik normalnie kręci, objawy jak by nie było paliwa, albo w benzynie iskry
jedynie co po przekrecaniu zapłonu strasznie słychać elektrozawór na pompie jak cyka tak około 3-4 sekund i przestaje..
- pompa paliwo podaje
- wtryski nie zapowietrzone,
- przekaźnik 109 dobry, nie sprawdzony 405 (chyba od pompy) ale jeśli paliwo jest podawane bo po odkreceniu wtrysków tryska to raczej przekaźnik sprawny,
- świece raczej odpadają bo temparatura robocza sporo powyżej 1stopnii..
- klapa gaszące na EGR sprawdzona,
- immo raczej wykluczam bo by choć na chwile załapał i zgasł..
- wszstkie bezpieczniki sprawne
- na vagu brak błędów

brak więcej pomysłów, 
-może czujnik położenia wału?
-czujnik temparatury?

wcześniej na zimnym palił od strzała, na ciepłym bywało problemy..
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #66 - Sobota, 27.02.2010, 21:40:48 - NIEPRZECZYTANA »

A kąt wtrysku ustawiony?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #67 - Sobota, 27.02.2010, 21:52:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
A kąt wtrysku ustawiony?
Cytat: kacperix
kąt wtrysku zgodnie z pierwszym cylindrem ustawiony na środku, zresztą z kątem próbowaliśmy na wiele ustawień troche do przodu troche do tyłu..
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #68 - Niedziela, 28.02.2010, 19:01:40 - NIEPRZECZYTANA »

Nic mi nie przychodzi do głowy oprócz rozrządu. Wał się obraca dwa razy szybciej niż reszta, ale jakby był o tyle przestawiony to chyba zawory odmówiłyby współpracy - kolizja.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #69 - Środa, 03.03.2010, 09:01:46 - NIEPRZECZYTANA »

jutro rozpinka rozrządu i sprawdzenie czy aby na pewno wszystko gra.. jedyne co mogło sie przestawić/ uciec to własnie pompa.. "silnik" na pewno jest dobrze złożony

Napisano: Niedziela, 28.02.2010, 19:21:12


problem rozwiązany,
pompa przestawiona o 180stopni
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #70 - Środa, 03.03.2010, 09:35:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
pompa przestawiona o 180stopni
No to pomyliłem się o jedno kółko. Dobrze, że nie wałek rozrządu.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #71 - Środa, 03.03.2010, 10:14:08 - NIEPRZECZYTANA »

no na wałku to raczej trudno sie pomylic :P ale też można..
Zapisane
Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #72 - Poniedziałek, 22.03.2010, 11:18:36 - NIEPRZECZYTANA »

Wymieniłem świece, cały komplet, 4szt (Beru) fabrycznie też były Beru :) Niestety dalej kiepsko pali, mimo że w weekend (20, 21.03.2010) było około 15 stopni na +. Brak mi już pomysłów.

Brak błędów na VAG'u, kąt wtrysku ustawiony poprawnie, nowe świece, nowy aku, brak powietrza w przewodach a silnik zapala słabo, zakręci kilka razy rozrusznikiem po czym zapala ale przez chwilę chodzi niezbyt równo. Tylko pierwszy rozruch po dłuższym postoju (noc) tak wygląda, następne zapala na dotyk. Co jest z tym samochodem?  :evil:
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #73 - Poniedziałek, 22.03.2010, 11:25:21 - NIEPRZECZYTANA »

Wymieniłem świece, cały komplet, 4szt (Beru) fabrycznie też były Beru :) Niestety dalej kiepsko pali, mimo że w weekend (20, 21.03.2010) było około 15 stopni na +. Brak mi już pomysłów.

Brak błędów na VAG'u, kąt wtrysku ustawiony poprawnie, nowe świece, nowy aku, brak powietrza w przewodach a silnik zapala słabo, zakręci kilka razy rozrusznikiem po czym zapala ale przez chwilę chodzi niezbyt równo. Tylko pierwszy rozruch po dłuższym postoju (noc) tak wygląda, następne zapala na dotyk. Co jest z tym samochodem?  :evil:
A poza tym, że wstawiłeś nowe świece to sprawdziłeś, czy podczas rozgrzewania dochodzi napięcie do świec? Może uszkodził się przkeaźnik od świec?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #74 - Poniedziałek, 22.03.2010, 11:53:50 - NIEPRZECZYTANA »

a zmianiałeś filtr paliwa?
moze pompa powoli kończy swój żywot... no i podmień przekaźnik 109 rano przed odpaleniem i zobacz czy jest różnica.
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!
Skocz do: