+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!  (Przeczytany 87372 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
zmudzki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Polska
Samochód: - brak auta -

« Odpowiedz #30 - Sobota, 21.06.2008, 18:18:08 - NIEPRZECZYTANA »

Podłącze się tu.
Dzisiaj samochód normalnie odpalił. Przejechalem się pare kilometrów. Zaparkowałem, wyłączyłem i po 5 min chciałem pojechać dalej. Samochód już nie chciał odpalić - kręci. Początkowo myślałem, że to problem z immo. Później w garażu zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka nie świeci się w ogóle kontrolka od świec żarowych...więc pewnie świece nie grzeją.

Poruszałem przekaźnikiem 109, kablami dookoła...może coś jeszcze zrobiłem. Przekręciłem kluczyć i kontrolka świec zapaliła się na pół sekundy...samochód odpalił. Niestety kolejnym razem kontrolka się nie zapaliła.

Moje pytanie: czy da się sprawdzić multimetrem sprawność przekaźnika 109? Ewentualnie może ktoś ma jakieś sugestie co można sprawdzić?


ps. Do VAG'a podłącze się w tygodniu - może coś pokaże.
Zapisane

c",
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #31 - Sobota, 21.06.2008, 18:36:04 - NIEPRZECZYTANA »

Na przekazniku powinien byc schemat zacisków .
Do cewki można podłaczyć 12V i sprawdzić czy załącza, lub sprawdzić to na słuch i dotyk w aucie.
Moze sie go da rozebrać, bo podejżane są styki ze względu na duzy prąd płynący przez świece..
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #32 - Sobota, 21.06.2008, 21:30:37 - NIEPRZECZYTANA »

Przekaźnik 109 sobie wymień 30 zł to kosztuje tez miałem podobny problem ;)
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6994.15
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #33 - Niedziela, 22.06.2008, 10:36:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zmudzki
że po przekręceniu kluczyka nie świeci się w ogóle kontrolka od świec żarowych...więc pewnie świece nie grzeją
Przy temp. powyżej +5st C świece w tdi nie grzeją.
Jak masz poduchy to jest jeszcze jeden przekaźnik który rozłącza zasilanie elektroniki pompy. 405.
Zapisane

zmudzki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Polska
Samochód: - brak auta -

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 24.06.2008, 20:40:27 - NIEPRZECZYTANA »

zobaczę co vag pokaże...jedno jest pewne. Moja poducha kierowcy nie jest podłączona...poprzedni właściciel we wtyczkę wsadził opornik. Konsola cały czas pokazuje błąd układu airbag, ale vag daje się oszukać - rozpoznaje brak poduszki pasażera (nie było jej w ogóle w tej sztuce).
Może opornik się poluzował...

Zauważyłem, że pompa ciągnie paliwo (bombelki w przezroczystym igielicie wędrują z filtra paliwa do pompy).


Napisano: Niedziela, 22.06.2008, 16:18:57


vag nic nie pokazał...a ibiza sama się naprawiła...może coś wilgoć złapała po myciu :-\
Zapisane

c",
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #35 - Niedziela, 20.07.2008, 17:05:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, podepne sie pod ten temat.

Mam taki problem, auto ciezko mi pali na zimnym, rozrusznik kreci a auto nie zalapuje, dopiero po jakis 5-6 obrotach zaksakuje, ale tez z wielkim bolem. Kontrolka od swiec sie zapala. Gdy auto cieple to padli na dotyk.

Przebieg 150tys

Od czego zaczac sprawdzanie ?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20.07.2008, 17:40:02 wysłane przez kozak » Zapisane
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #36 - Niedziela, 20.07.2008, 17:36:52 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym stawiał na świece... :-X
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #37 - Niedziela, 20.07.2008, 17:40:22 - NIEPRZECZYTANA »

A jezeli sa to swiece, to vag to wykaze ?
Zapisane
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #38 - Niedziela, 20.07.2008, 17:49:29 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem... ale jeśli go zapalisz to na poczatku nie bedzie równo chodził... no i przy kopci sobie. Fakt ze u mnie w TDI tego nie było ale w dostawczym SDi coś takiego podobnego miałem...
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #39 - Niedziela, 20.07.2008, 18:24:52 - NIEPRZECZYTANA »

Zauwazylem jeszcze, ze w przewodzie od filtra paliwa (przezroczysty przewod) mam dosyc spory babelek powietrza.
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #40 - Niedziela, 20.07.2008, 18:50:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: matii
Ja bym stawiał na świece... :-X
Przecież świece w temp. powyżej bodajże 7 stopni C i tak nie grzeją w TDI
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #41 - Niedziela, 20.07.2008, 19:01:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kozak
w przewodzie od filtra paliwa (przezroczysty przewod) mam dosyc spory babelek powietrza.
I to może być przyczyną.
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #42 - Niedziela, 20.07.2008, 19:06:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Cytat: kozak
w przewodzie od filtra paliwa (przezroczysty przewód) mam dosyć spory bąbelek powietrza.
I to może być przyczyną.
W Golfie 1.6 D miałem podobnie. Przyczyną było cofanie się paliwa do zbiornika. Ciepły palił na strzał. Jak postał to trzeba było długo kręcić.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #43 - Niedziela, 20.07.2008, 19:53:35 - NIEPRZECZYTANA »

a skad moze sie tam brac powietrze ? co moze byc przyczyna ?


Sprawdzilem pompe, przewody i wszystko jest suche.

Teraz odpalil mi od razu.
Moze to faktycznie swiece ?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20.07.2008, 20:20:18 wysłane przez kozak » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #44 - Niedziela, 20.07.2008, 20:23:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Rene
Przecież świece w temp. powyżej bodajże 7 stopni C i tak nie grzeją w TDI
Dokładnie.
Cytat: kozak
Zauwazylem jeszcze, ze w przewodzie od filtra paliwa (przezroczysty przewod) mam dosyc spory babelek powietrza.
To może być przyczyna. Sprawdź opaski na wężykach przy filtrze, a nawet te na zbiorniku. I oring przy filtrze też do sprawdzenia

Jak masz dojście do VAGa to obejrzyj temperatury.
Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z uruchomieniem silnika- rozrusznik kręci!
Skocz do: