+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 20 21 [22]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 180348 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #315 - Wtorek, 06.10.2015, 16:35:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
trzeba zlać przynajmniej po niżej otworu w bloku
Nie trzeba. Samo się zleje :eye:
Zapisane
Kapitan Powolny Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź i okolice
Samochód: Seat Cordoba Vario 99 r. 1.6 ALM 75KM

« Odpowiedz #316 - Wtorek, 06.10.2015, 20:56:51 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra. Kupiłem nową obudowę wraz z czujnikiem temperatury w serwisie Skody. Obejrzałem sobie to ustrojstwo dość dokładnie i pojęcia nie mam jakim cudem sączy się spod górnej śruby mocującej całość do bloku skoro poniżej jest oring? Przecież istnieje grawitacja...
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #317 - Wtorek, 06.10.2015, 21:01:53 - NIEPRZECZYTANA »

oprócz grawitacji istnieje też coś takiego, jak ciśnienie ;)
Zapisane

k.100.pr Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: był Seat Cordoba SE 1.4 AEX 1997r. jest Ssangyong Tivoli 1.6 pb/lpg 2017r.

« Odpowiedz #318 - Środa, 07.10.2015, 08:03:42 - NIEPRZECZYTANA »

Zastosuj masę uszczelniającą REINZOSIL- VICTOR REINZ. W moim przypadku problem dotyczył pocącego się ciągle aparatu zapłonowego. Wymiana oringu na nowy nic nie dała, więc dodatkowo nałożyłem tą masę uszczelniającą i jest spokój. Wiem, że wątek dotyczy płynu chłodzącego, ale i na to powinno pomóc.
Może nie równo dociągasz śruby na obudowie.
Zapisane

Seat Cordoba sprzedany...
puchus Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Seat Cordoba I 1998 , 1.6 75 KM

« Odpowiedz #319 - Wtorek, 12.01.2016, 11:45:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, jestem posiadaczem Seat'a Cordoby I 1999 r , 75 KM 1.6V i mam do was jedno pytanko bo nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Otóż w okolicach października/listopada dolałem płyn chłodnicowy do zbiorniczka i dwa dni temu zaglądając pod maske zobaczyłem, że w zbiorniczku płynu chłodzącego jest mało płynu (wcześniej było nieco ponad MAX a dwa dni temu nieco poniżej minimum). Stąd moje pytanko czy jest to jakiś powód do paniki czy nie bardzo  dodam iz w tym okresie zrobiłem ok 1500 km.

od KYS: przed zadaniem pytania sprawdź co jest na forum. Poczytaj ten wątek. PS. "płyn chłodniczy", a nie "płyn chłodnicowy".
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 12.01.2016, 12:07:10 wysłane przez KYS » Zapisane

x
k.100.pr Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: był Seat Cordoba SE 1.4 AEX 1997r. jest Ssangyong Tivoli 1.6 pb/lpg 2017r.

« Odpowiedz #320 - Środa, 13.01.2016, 09:38:40 - NIEPRZECZYTANA »

Może jest jakiś wyciek. Bo jeżeli to uszczelka głowicy, to już grubsza sprawa.
Liczba kilometrów i znikania płynu nie są powiązane. Ja od wymiany do wymiany oleju, czyli co jakieś 10 tys.km nie dolewam nic płynu, tylko sprawdzam jego odpornośc na ujemne temperatury. Poziom z max spada może o jakieś 5mm pod kreskę.
Miałem podobny problem ze znikaniem płynu i niestety to była uszczelka. Ale w pierwszej kolejności sprawdzic szczelnośc połaczeń weży gumowych
Zapisane

Seat Cordoba sprzedany...
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #321 - Sobota, 13.02.2016, 09:11:39 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie odnośnie analizy wycieku płyny a mianowicie wymiany uszczelki.
W jaki sposób mogę sprawdzić czy uszczelka jest winna znikania płynu chłodzącego?
Czy kupując w serwisie aukcyjnym tester płynu chłodzącego co zmienia kolor będzie miarodajny gdy okażę się żę wynik oznacza uszczelkę?

Zauważyłem lekkie znikanie płynu chłodzącego i szukam przyczyny ponieważ nigdzie nie znalazłem wycieku a mam odczucie że płyn ucieka gdy jeżdżę bardziej energicznie (z większą prędkością).

Jaki jest mniej więcej koszt wymiany uszczelki i potrzebnych "czynności" z tym związanych - orientacyjny.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 13.02.2016, 09:17:33 wysłane przez emswisnia » Zapisane
xlukasz12345x Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: ibiza 2003, 1,4

« Odpowiedz #322 - Niedziela, 21.04.2019, 14:28:04 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam ibize 1,4 16v bby i mam wyciek przy chlodnicy gdzie znajduje sie czujnik termoregulacyjny , jak usunac tam wyciek ? Czy to wina uszczelki przy tym czujniku czy czegos innego ?
Zapisane
Strony: 1 ... 20 21 [22]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: