Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falowanie, czyszczenie, zamiana przepustnicy. Kupno kompa??  (Przeczytany 24201 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Sobota, 06.01.2007, 22:13:13 - NIEPRZECZYTANA »

No, podobnie jak wielu z Was miałem problem z falującymi obrotami :? .
Według sugesti, kupiłem "wybitnie specjalistyczny sprey" do czyszczenia przepustnicy i doprowadziłem ją do błysku.
Nie pomogło  :nie: .
Poza objawami falowania obrotów, nie włącza mi się też ssanie na zimnym, więc albo gaśnie, albochodzi jak przegubowy ikarus (jak sie nagrzeje jest ok).
Patrzałem się w ten tależyk jak sroka w gnat, w ogóle się nie ruszał- przepustnica była martwa.
Znalazłem używkę (cholernie ciężko było), pojechałem, zamontowałem, zdjąłem klemę, założyłem i wziołem się do odpalania z bananem na gębie....  tależyk nawet nie drgnął.

Czy to oznacza, że padł komputer????   Przecież on odpowiada też za wtryski, a one pracują poprawnie.
U mechanika pokazywało tylko "błąd przepustnicy". Jak stwierdzić czy padł ten zakichany sterownik??
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 07.01.2007, 00:00:09 - NIEPRZECZYTANA »

Widocznie nie wie ,że silnik jest zimny......
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 07.01.2007, 00:15:36 - NIEPRZECZYTANA »

czujnik temperatury jest wpożo
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 07.01.2007, 23:34:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "gld"
U mechanika pokazywało tylko "błąd przepustnicy". Jak stwierdzić czy padł ten zakichany sterownik??
od tego jest ASO zawsze cos mozna podstawic na sprawdzenie...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #4 - Środa, 10.01.2007, 21:23:42 - NIEPRZECZYTANA »

Zakupiłem przepustnicę z allegro!!! Za 400zł, NOWĄ (choć raczej po porządnej fabrycznej regeneracji).  

Pytanie mam tylko jedno, ze względu na podzielone zdania w tej kwestji... Czy muszę zrobić adaptację VAGiem, czy mogę se dać spokój z kolejnym wydatkiem???
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Środa, 10.01.2007, 21:27:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "gld"
Pytanie mam tylko jedno, ze względu na podzielone zdania w tej kwestji... Czy muszę zrobić adaptację VAGiem, czy mogę se dać spokój z kolejnym wydatkiem???
Jakie podzielone? Adaptacja zawsze...

[ Dodano: 2007-01-10, 21:30 ]
Cytat: "gld"
Zakupiłem przepustnicę z allegro!!! Za 400zł, NOWĄ (choć raczej po porządnej fabrycznej regeneracji).
Ja bym wolal najpierw zaplacic 100 za diagnoze w serwisie niz na darmo kupic przepustnice :/
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 11.01.2007, 07:36:59 - NIEPRZECZYTANA »

no diagnoza była. Koleś podpinał inną przepustnicę i inny komputer :pala: .

bez tego też bym nie skusił się na 400zł :mrgreen:


Katowice AUTO Silesia, co za złodzieje!!!!!!!! 100zł chcą za adaptację, jedynie za adaptację, pytałem czy w tącenę jest jeszcze coś wliczone, otóż nie jest!!!  :?
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #7 - Czwartek, 11.01.2007, 08:58:54 - NIEPRZECZYTANA »

To ku sobie interfejs za te pieniądze i sam zrób adaptację. Koledzy z forum napewno pomogą i na priv dadzą instrukcję co po koleji robić. Interfejs Ci zostanie i na pewno się przyda.  :hmm:
Zapisane
shemkel
Gość



« Odpowiedz #8 - Piątek, 12.01.2007, 13:53:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Jakie podzielone? Adaptacja zawsze...

Hmmm... nigdy nie robiłem i zawsze było OK  :rock:
Zapisane
gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #9 - Piątek, 12.01.2007, 14:52:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "shemkel"
Hmmm... nigdy nie robiłem i zawsze było OK

właśnie, to jest jedna ze szkół, inna to taka, że trzeba aku odpiąć, a jeszcze inna mówi (zasięgnięte z forum audi):

autoadaptacja;

Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj.
Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy.
Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika).
Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #10 - Piątek, 12.01.2007, 17:06:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "gld"
to jest jedna ze szkół, inna to taka, że trzeba aku odpiąć

a jeszcze inna mowi ze "czasami" pomaga po czyszczeniu przegonic autko na wysokich obrotach, ja tak robie i jest ok, do 3-go biegu po czerwonym polu obrotomierza i sama sie adaptuje,raz przy czyszczeniu wyszedl blad czujnika miedzy biegu a wtedy tylko VAG pomaga.

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 15.01.2007, 19:24:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dodam do tego ze ganiac samochod to tylko rozgrzany.
A co do adaptacji VAGiem to jesli jest czysta i sprawna to sterownik sobie z nia poradzi. Chyba ze cos jest schrzanione na potencjometrze lub sie zacina.
Zapisane

gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 16.01.2007, 10:50:09 - NIEPRZECZYTANA »

no przecież pisze, że jest NOWA!!! I sie pytam o adaptację NOWEJ
Zapisane
Staszek
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Rzeszów

« Odpowiedz #13 - Wtorek, 16.01.2007, 11:21:21 - NIEPRZECZYTANA »

Operacja dla nowej jest taka sama jak dla używanej - nie ma to znaczenia.
Zapisane

Seat Leon 1.6 SPORT (AKL)  - 2000r
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #14 - Wtorek, 16.01.2007, 17:55:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "gld"
no przecież pisze, że jest NOWA!!! I sie pytam o adaptację NOWEJ


Jak nie masz kompa zeby zaadaptowac to tez bedzie chodzic tylko sterownik bedzie sie jej nieco dluzej "uczyl"
Cytat: "KKKKris"
A co do adaptacji VAGiem to jesli jest czysta i sprawna to sterownik sobie z nia poradzi.

Piszac "poradzi" mialem na mysli jak wyzej
Jesli w jakims serwisie masz dac 100PLN za adaptacje to mozesz sobie darowac.
Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falowanie, czyszczenie, zamiana przepustnicy. Kupno kompa??
Skocz do: