+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina nie laduje.  (Przeczytany 112864 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #150 - Środa, 17.11.2010, 06:19:42 - NIEPRZECZYTANA »

No i powyższe zdjęcia wyjaśniają dlaczego jestem za zaślepianiem EGRa.
Zapisane

mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #151 - Środa, 17.11.2010, 06:44:01 - NIEPRZECZYTANA »

w moim maluszku  po 300 tkm  bylo o wiele  mniej syfu . ;)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #152 - Środa, 17.11.2010, 09:04:52 - NIEPRZECZYTANA »

fotki z neta, nie żeby były moje  ;D
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #153 - Środa, 17.11.2010, 10:11:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mik33
w moim maluszku  po 300 tkm
W maluszku nie ma możliwości mieszania gorących spalin  z olejem.
U mnie kolektor wyglądał podobnie, EGR trochę lepiej.
Dodawać chyba nie muszę jakie skutki zwężonego dolotu będą na osiągi.

Napisano: Środa, 17.11.2010, 10:10:02


I czasem taki kawałek potrafi się oderwać i podkleić pod zawór. Podobno nie jest to groźne, ale przez jakis czas auto się krztusi, dusi, kicha, prycha.
Zapisane

body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #154 - Środa, 17.11.2010, 17:38:54 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie  nic z tego nie występuje poza tym pssss psss psss ;) i nie wiem co zrobić ;) jedyną rzeczą jaką zaposerowałem przed tym a po tym ze o wiele lepiej jezdzi ;)
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #155 - Sobota, 04.12.2010, 15:41:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Golf AXR sporadycznie łapie notlauf przy niskich obrotach przy prędkości ok. 100km/h
jak go ciągne wyżej na obrotach problemu nie ma, zaczyna się dopiero gdy po spokojniejsze jeździe prędkość dojdzie do 100km/h jest odcięcie.
Błąd jaki się pokazał to: 17964 - przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania.
Proszę o pomoc
Dołączam logi:

DYNAMICZNE
003+010:
http://vaglog.rtnet.pl/hejze15_29670.html
003:
http://vaglog.rtnet.pl/hejze_29671.html
008:
http://vaglog.rtnet.pl/hejze_29673.html
011:
http://vaglog.rtnet.pl/hejze_29683.html

STATYCZNE
003:
http://vaglog.rtnet.pl/hejze_29684.html

STATYCZNE BS
003BS:
http://vaglog.rtnet.pl/hejze_29685.html

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 04.12.2010, 16:03:19 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #156 - Sobota, 04.12.2010, 21:29:51 - NIEPRZECZYTANA »

Przy delikatnej jeździe turbina się tak nie nagrzewa i haczą łopatki.
         
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #157 - Sobota, 04.12.2010, 22:37:47 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris, hm a mógł byś napisać coś szerzej na ten temat ? Bo szczerze mówiąc to nie zrozumiałem.
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #158 - Niedziela, 05.12.2010, 14:43:15 - NIEPRZECZYTANA »

Egr to był kieys czyszczony?? Auto jest po jakims programie zwiekszajacym moc? Niby generalnie to po logach nie ma sie co przyczepic. Trzeba posprawdzac wezyki podcisnienia i jak chodzi gruszka...
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #159 - Niedziela, 05.12.2010, 17:59:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
KKKKris, hm a mógł byś napisać coś szerzej na ten temat ?
Kiedyś miałem co kawałek notlaufa, więc w końcu wyczyściłem turbo. Niby OK, pojechałem w trasę, żadnych problemów, przyjazd na hamownię, auto stało jakieś pół godziny. Odpaliłem auto i po osiągnięciu 90st na zegarach wjazd na hamownię. Rozpędzanie auta i notlauf, powtórka i to samo. Powrót do domu, przejazd przez miasto i na wylotówce do samego domu zero problemów. Zacząłem sprawdzać i okazało się, że gdy auto jest stopniwo rozpędzane i rozgrzewane nie chce w żaden sposób wpaść w tryb awaryjny. Gdy depnąłem od niecałych 2tys. nie było problemu, jak przed 1500 trafiał się notlauf. Natomiast jak wyjechałem z garażu, auto złapało temperaturę i piec to w większości przypadków lipa. Wszystko sprawdzane po trzy razy, bo turbo czyszczone. Pomogło jednak dopiero kolejne czyszczenie turbo, a właściwie polerowanie, bo ostatni etap czyszczenia był wykonany specjalną włókniną do polerowania stali kwasoodpornej. Do dziś żałuję, że nie zrobiłem fotek. Kierownice się błyszczały.

Bardzo podobnie wychodziły też logi:
           1.58   2079   2244.0   2295.0   62.6                              
   1.98   2226   2244.0   2295.0   64.9                              
   2.38   2373   2244.0   2335.8   68.9                              
   2.78   2499   2244.0   2386.8   72.5                              
   3.18   2646   2244.0   2172.6   63.4
Wysterowanie N75 rośnie i dopiero wartość 72,5 powoduje reakcję, tak jakby coś lekko trzymało łopatki.
Tu może jednak pomoże jeszcze poganianie auta. Tylko pogoda i drogi nie sprzyjają.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 05.12.2010, 18:01:38 wysłane przez KKKKris » Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #160 - Niedziela, 05.12.2010, 21:28:34 - NIEPRZECZYTANA »

N75 jest nowy. Był profilaktycznie wymieniony.
Faktycznie sprawdzę tę gruszkę.
Jest jakaś instrukcja jak to sprawdzić i na co patrzeć ?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 05.12.2010, 22:37:05 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #161 - Niedziela, 05.12.2010, 23:00:27 - NIEPRZECZYTANA »

sciagnij przewód z gruchy i sprawdź czy zlapiesz notlaufa
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #162 - Poniedziałek, 06.12.2010, 06:28:13 - NIEPRZECZYTANA »

Sądząc po logach, które nie odbiegają bardzo od normy to złapie. Tak dodam, że jak zdejmujecie wężyki i macia zamiar tak jechać to je zaślepiajcie. Vacupompa bedzie Wam wdzięczna, szczególnie jak się kurzy. Wystarczy zwykła śrubka M5 jak dobrze pamiętam. Tam nie ma żadnego filtra.
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #163 - Czwartek, 16.12.2010, 23:32:08 - NIEPRZECZYTANA »

Nie odpinałem wężyków za to na stałe zagościł u mnie kabelek do vaga i netbook.
Więc tak oto efekt starań o notlauf :

http://vaglog.rtnet.pl/hejze_30287.html

Czy coś widać po tym logu ?
Pozdrawiam.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #164 - Piątek, 17.12.2010, 07:54:51 - NIEPRZECZYTANA »

Co to za silnik, bo chyba nie ten z profilu.
Zobacz w grupie 11 BS czy sztanga wogóle się rusza. Wygląda jakby się sztanga nie ruszała.
Zapisane

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Skocz do: