+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina nie laduje.  (Przeczytany 113645 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #135 - Poniedziałek, 14.06.2010, 23:58:07 - NIEPRZECZYTANA »

Zdjalem dzis wezyk zaworka n75 z dziubka idacego do turbiny i odpalilem silnik. Na biegu jalowym ten zaworek caly czas zasysa powietrze ,to normalne dzialanie? po podlaczeniu turbo wyje
« Ostatnia zmiana: Środa, 23.06.2010, 15:12:49 wysłane przez hudy85 » Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #136 - Środa, 01.09.2010, 12:34:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam pytanie odnośnie kawałka rurki mieszczącego się na wlocie do turbiny. Czy jego założenie jest obojętne?? (którą stroną)


Uwagi pana moderatora :eye: :Fotki wstawiaj zgodnie z instrukcją umieszczoną na forum
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.09.2010, 16:22:49 wysłane przez aboz » Zapisane
wikara Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Leon 2.0 TDI BKN

« Odpowiedz #137 - Środa, 01.09.2010, 22:01:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam taki problem mianowicie ostatnio złapał mnie notlauf tak od razu i pare dni jeżdziłem na trybie awaryjnym max 120km/h autko sie bujało nie więcej, nie pomagało wył i wł autka,na kompie wykryli od razy n75 do wymiany bo cos tam nie cykał za mało i tak sie stało n75 wymieniony na używke jakąś ze szrotu po zamontowaniu wszystko było ok jakieś 2 dni i znowu mnie złapał notlauf wył i wł śilnik teraw tym przypadkupomaga i było ok, i jeżdziłem pare dni było ok i znowu mnie dopadł i tylko pomagało wył i wł silnika i do dzisiaj tak jest mnie łąpie ale to sporadycznie raz na 5dni albo na 3 dni zależy nieraz przez tydzień jak mało jeżdze jest ok.Jeszcze nic z tym nie robiłęm ale przymierzam sie do wymiana na kolejny zawór bo moze ten sie zacina lub tez jakiś wadliwy lub nie dochodzi powietrze ,dodam ze autko ma 109tysi orginalnego przebiegu i za moich czasów turbo nie było czyszczone i wszystko co z tym zwiazane też nie było czyszczone autko mam od 5msc a poprzednik tez 5msc ale też mało jeżdził a zagranicą wcale nie jeżdziło:)ktoś ma jakieś pomysły!
ps:a i notlauf wywala jak dodam od razu mocnego gazu i szybka zmiana biegów:(a i nie zmieniałem między sobą zaworó n75 z n18 i nie sprawdzałem przewodów jeszcze czy są dobre:)jedyne co to wymianiałem filt powietrza filtr paliwa pływak, filtr oleju, nowy olej z motul na vavoline.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #138 - Czwartek, 02.09.2010, 12:35:54 - NIEPRZECZYTANA »

A gruszka nie zgniła? Albo dobra diagnostyka, albo wymiana elementów w ciemno - a to drogie.
Zapisane

wikara Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Leon 2.0 TDI BKN

« Odpowiedz #139 - Czwartek, 02.09.2010, 13:26:49 - NIEPRZECZYTANA »

Być moze cos z nią nie tak tą co z szrotu dostałem może lezała długo i teraz działą ale nie dokonca mogłą zgnić lub zasyfiona lub coś podobnego.Sprubuje na inną gruche Z szrotu włożyć i zobacze efekt moze pomoże na stałe a co wtedy jak po włożeniu kolejnej gruchy bedzie to samo ze co jakiś czas bedzie autko sypało notlaufem ,pewnie trzeba bedzie na dobrą diagnostykę polecieć.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #140 - Czwartek, 02.09.2010, 17:07:09 - NIEPRZECZYTANA »

Zaciąg przez wężyk powietrze z siłownika turbiny i sprawdź czy nie ucieka powietrze, zobacz czy chodzi bez zacięć.
Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #141 - Czwartek, 02.09.2010, 17:10:18 - NIEPRZECZYTANA »

Zamien N75 z N18 bo zakup nastepnego N75 est bez sensu. Tak czy siak 98% Twoich objawów to zapieczone kierownice turbiny
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #142 - Poniedziałek, 06.09.2010, 07:15:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, po sporadycznym trybie awaryjnym może z 5 razy od początku tego roku, zaczyna się dziać co innego a mianowicie, tak jakby się zacinała turbina przy jeździe z niskich obrotów, nie ma znaczenia czy depne czy nie auto idzie jak trybie serwisowym, ok 2,5 tys, obrotów ciągnie normalnie, zdaża się też że tak sie przydławi w granicy 2 tys. nie jest to reguła ale w ciągu dnia jak sporo jeżdze zdaża sie takie coś. Miał ktoś podobne objawy? n75 czy turbo kaput?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #143 - Poniedziałek, 06.09.2010, 08:30:06 - NIEPRZECZYTANA »

Jak możesz to wrzuć log 3, 8, 11. Ciekawi mnie przepływka. EGR zaślepiony ?
Zapisane

body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #144 - Wtorek, 16.11.2010, 20:30:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam pyt, wczoraj czysciłem z grubsza egr, mega duze ilosci wyciągniete nagaru ze środka, oraz z tych przewodów dolotowych, tylko mam problem dzis turbo świszcze tak głośno ze aż to jest niemożliwe, rzecz w tym ze po czyszczeniu o wiele lepiej chodzi... Wie ktoś moze czemu tak chodzi głośno te turobo ??
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #145 - Wtorek, 16.11.2010, 22:39:30 - NIEPRZECZYTANA »

a czyściłeś na aucie to może :?:
Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #146 - Wtorek, 16.11.2010, 23:20:09 - NIEPRZECZYTANA »

noo tak na aucie, tylko robiłem to tak zeby nie pchać tego do środka tylko delikatnie i jak się dało wyciągać to do siebie..
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #147 - Wtorek, 16.11.2010, 23:37:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
jak się dało wyciągać to do siebie..
a co się nie dało to wpadło?
obym nie był złym prorokiem...
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 16.11.2010, 23:42:18 wysłane przez kacperix » Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #148 - Wtorek, 16.11.2010, 23:44:49 - NIEPRZECZYTANA »

co się nie dało to nie ruszałem, ale poważnie co mam zrobić teraz?? nie jest dziwne to ze autko o wiele lepiej się zbiera i jezdzi ? miedzy 1500 a 3000 ten dźwięk jest najmocniejszy pozniej juz go nie ma..
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #149 - Środa, 17.11.2010, 00:03:21 - NIEPRZECZYTANA »

jak masz kibel to ściągaj cały egr, kolektor i wyczyść sobie dokładnie



co do głośnego świstu to może być różnie ale stawiam że gdzieś jest nieszczelność, może podwinął Ci sie gdzieś wąż, albo opaska zaciskowa źle jest ułożona, może któraś z uszczelek klękła
Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Skocz do: