+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina nie laduje.  (Przeczytany 113641 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Nawias
Gość



« Wtorek, 26.12.2006, 23:59:13 - NIEPRZECZYTANA »

Mam mały a moze duzy problem... Jade sobie mniej wiecej 140 km wsystko jest ok. Nagle czuje ze turbina przestała działac wiadomo mega spadek mocy... mysle turbo padło, zatarło sie albo cos jechałem jeszcze tak z 8 km. Dojechałem na miejsce tam zostawiłem auto na kilka godzin...wsiadam do auta ponownie i ku mojemu zdziwieniu turbina znowu działa! Totalnie nie wiem co sie stało i co mam o tym myślec! ?? czy to znaczy ze turbo sie konczy czy jak?
Zapisane
marc1ju
Gość



« Odpowiedz #1 - Środa, 27.12.2006, 09:33:05 - NIEPRZECZYTANA »

do sprawdzenia N75, lub czyszczenie kierownic w turbince przy okazji wyczyscic EGR jesli jeszcze nie zaslepiony :-))))
Zapisane
Nawias
Gość



« Odpowiedz #2 - Środa, 27.12.2006, 17:27:29 - NIEPRZECZYTANA »

czy teraz przez pare dni moge jeszcze tak jeździć???? Mógłbyś mi wyjaśnic co to jest N75 i Egr
??- :ok:  dz
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #3 - Środa, 27.12.2006, 17:39:03 - NIEPRZECZYTANA »

Obstawiam N75(zawór sterujący pracą turbiny) lub przepływomierz.Kierownice też w sumie sie mogą przycinać.

Tak czy inaczej trzeba auto sprawdzić Vag'iem.
Zapisane
Nawias
Gość



« Odpowiedz #4 - Środa, 27.12.2006, 18:01:16 - NIEPRZECZYTANA »

vagiem bylo sprawdzane i niby jest wszystko ok .... orientujecie sie ile by mnie wynioslo mniej wiecej ewentualne  czyszczenie egr i kierownic?? a no i ponawiam pytanie czy moge w takiej sytuacji jeżdzić autem ....?? :mikolaj:
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #5 - Środa, 27.12.2006, 23:24:13 - NIEPRZECZYTANA »

Mozesz jezdzic, ale unikaj przeladowania. Koszt czyszczenia kierownic to ok 400-500zl, jak zrobisz sam to kilka-kilkanascie godzin wyzywania ;-) Zaworek to koszt od ok 130 do ok 400zl, mozna go rowniez wyczyscic. Egr to pare minut roboty, to jest ta grucha przy kolektorze ssacym, trzyna sie na 3 srybach imbusowych + rurka na dole na 2.

Przeszukaj forum, na ten temat znajdziesz sporo.
Zapisane

bugaj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: obecnie leon top sport arl

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 28.12.2006, 13:01:18 - NIEPRZECZYTANA »

tutaj byl poodobny temacik poczytaj napewno znajdziesz odpowiedz  :ok:  http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1773.0 pozdrawiam  :mrgreen:
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 25.09.2008, 17:09:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam takie problem:

Jechalem ok 100km/h, but w podloge i wskaznik od turbo zaczyna wariowac laduje miedzy 0,8 a 1,2. Myslalem, ze cos ze wskaznikiem. Na drugi dzien, lece autostrada 160, gaz w podloge auto ciagnie, turbina laduje 1,2 i nagle jakby ktos cos odlaczyl, turbo laduje 0,8 i ani grama wiecej. Po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu to samo, czasami ladowala normalnie na 1,2 ale tylko przez chwile, tak waha sie miedzy 0,6-0,8 i brak mocy, nie ciagnie jak zwykle.  Rury od IC cale, nie ma dziur. Turbo mowi papa czy moze cos innego ?

Vag pokazuje takie bledy:


01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
        P1550 - 35-00 - -

Ten pierwszy juz mam od dluzszego czasu, ale nie wplywal na moc.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 25.09.2008, 17:19:10 wysłane przez kozak » Zapisane
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 25.09.2008, 17:34:12 - NIEPRZECZYTANA »

01282 -...radziłbym się dokładniej przyjrzeć przepływomierzowi. Jeśli będzie w porządku to stawiam na turbosprężarkę.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 25.09.2008, 17:35:36 - NIEPRZECZYTANA »

Przeplywka ma jakies 4 miesiace. Ale ten blad mam dluzszy czas, i auto chodzilo bardzo dobrze pomimo tego bledu. Z tego co udalo mi sie ustalic to moze byc N75 uszkodzony, da sie go jakos sprawdzic nie podlaczajac innego sprawnego ?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 25.09.2008, 17:37:57 wysłane przez kozak » Zapisane
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 25.09.2008, 17:39:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kozak
Przeplywka ma jakies 4 miesiace. Ale ten blad mam dluzszy czas
...może masz zapieczone kierownice spalin w turbinie, ewent jak piszesz  z N75 lub podcisnieniem :-\
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 25.09.2008, 17:40:00 - NIEPRZECZYTANA »

Kierownic nie mam :)
Zapisane
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 25.09.2008, 18:01:23 - NIEPRZECZYTANA »

Podmień jak masz możliwość n75 i jak bedzie nadal źle to turbina do przeczyszcznia-tak mi sie zdaje ;)
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 25.09.2008, 18:10:10 - NIEPRZECZYTANA »

Jutro podmienie i zobaczymy.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 25.09.2008, 18:33:51 - NIEPRZECZYTANA »

Jak nie masz kierownic to chyba jest zaworek obejściowy na turbo, może przepuszcza.
Zapisane

Strony: [1] 2 3 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Skocz do: