+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina nie laduje.  (Przeczytany 113764 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #120 - Wtorek, 17.11.2009, 11:11:17 - NIEPRZECZYTANA »

Niestety i mnie 5 dni temu dopadł ten problem

Tyle że u mnie turbina się wyłączyła 2 razy podczas mulącej jazdy np jechałem długi czas na 4 50km/h 1500obr/min i naciskam gaz i nic nie idzie, turbo ewidentnie nie dmucha. Zatrzymałem się odpaliłem ponownie motor i wszystko ok.

Podejrzewam raczej ten czujnik N75, lub jakaś nieszczelność na wężykach, turbo raczej zasyfione nie jest bo codziennie wskazówka obrotomierza odwiedza czerwone pole po dobrym rozgrzaniu. (wtety co mi się 1 raz to stało 5dni temu to jeździłem 3dni bez żadnego depnięcia chyba 1 raz aż tyle czasu bez wysokich obrotów itp i własnie to się stało może zbieg okoliczności)

Mógłby mi ktoś pokazać na tym foto gdzie znajduję się ten N75 i czym można go czyścić i czy jak się go wyjmie to trzeba jechać na VAGa ?



Z góry dzięki
Zapisane
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #121 - Wtorek, 17.11.2009, 11:15:21 - NIEPRZECZYTANA »

Na tym foto to będzie ciężko , bo jest po za kadrem. Obólnie jest przykręcony do ścianki grodziowej 
15 sek szukania  http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2793.msg60619#msg60619
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 17.11.2009, 11:16:54 wysłane przez Spiders » Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #122 - Wtorek, 17.11.2009, 11:15:27 - NIEPRZECZYTANA »

Na tym zdjeciu go nie widać :) on jest na podszybiu
a tu masz coś co Ci się przyda :)
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2793.0
ja bym jeszcze sprawdził przeplywkę
na golfie jest ładnie z opisem ale to poproś kozaka żeby Ci przesłał linka :D
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 17.11.2009, 11:16:53 wysłane przez kacperix » Zapisane
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #123 - Wtorek, 17.11.2009, 11:18:45 - NIEPRZECZYTANA »

ale może być też zaworek zwrotny przed n75 http://img696.imageshack.us/i/ssa41406.jpg u mnie nie przepuszczał, i turbina nie startowała 
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 17.11.2009, 11:20:52 wysłane przez Spiders » Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #124 - Wtorek, 17.11.2009, 11:21:08 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki Spiders i kacperix

Coś za leniwie szukałem chyba, ale nie miałem pojęcia że to to ten czujnik :/

Myślałem że to coś prostrzego
Zapisane
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #125 - Wtorek, 17.11.2009, 11:24:58 - NIEPRZECZYTANA »

N75  w ASO Skody w mojej okolicy kosztował 190 pln , w zaprzyjaźnionym sklepie po rabatach płaciłem 130 , ten zaworek zwrotny w oryginale 69 pln . Przepływki nie miałem okazji wymieniać, to nie wiem ile kosztuje.
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #126 - Wtorek, 17.11.2009, 11:45:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
turbina się wyłączyła 2 razy podczas mulącej jazdy np jechałem długi czas na 4 50km/h 1500obr/min
no to jezdzij tak dalej a problemow nie bedzie :-X  :evil:
daj mu te 2-2,5 tys turbo musi sie krecic :ok:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #127 - Wtorek, 17.11.2009, 11:53:13 - NIEPRZECZYTANA »

Spiders sam to wymieniałeś?

Raby spoko ona sie u mnie kręci aż za bardzo codziennie jak na obwodnicę się wbijam to 2 do 4600obr 3 46000 obrotow z pedałem w podłodze ;)

Jak jadę w mieście spokojnie to tak tylko jeżdżę, ale będę się starał nie przesadzać z tymi niskimi obrotami
Zapisane
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #128 - Wtorek, 17.11.2009, 11:59:40 - NIEPRZECZYTANA »

Tak. N75 trzyma sie na 2 śrubki klucz 10 nasadowa, natomiast zaworek jest tylko wciskany w przewody podciśnienia, beż żadnych opasek, tylko na wcisk.
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #129 - Wtorek, 17.11.2009, 12:02:30 - NIEPRZECZYTANA »

Jakobe, widocznie silnik sie przyzwyczail a teraz mu szok zrobiles :P
ale w miescie nie dawaj mu mniej niz 2tys
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #130 - Wtorek, 17.11.2009, 12:05:09 - NIEPRZECZYTANA »

Tak na marginesie sprawdzałeś błędy ?? na vagu ??
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #131 - Wtorek, 17.11.2009, 12:10:38 - NIEPRZECZYTANA »

Nie bo moja ibiza jakiś czas temu się zbuntowała i nie chcę się połączyć z komputerem, wcześniej się łączyła bez problemu, jeszcze tego nie ogarnąłem...

Narazię się wstrzymam bo zrobiło się to 2 razy, a jak n75 jest walnięty czy przepływka to chyba dzieje się to regularnie?

Zapisane
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #132 - Wtorek, 17.11.2009, 12:15:15 - NIEPRZECZYTANA »

Zasadniczo tak, to w sumie tak na szybko sprawdź sobie ten zaworek, on tylko w jedną stronę puszcza. Co do vaga, to może reset kompa, przez zdjęcie zasilania. Mój wywala błędy w komunikacji przy łączeniu z klimą, choć wcześniej nie było problemu, ale tez jeszcze nie ściągałem zasilania.
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #133 - Wtorek, 17.11.2009, 12:38:18 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, dzięki jeszcze raz Spiders za wskazówki

Pozdro
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #134 - Wtorek, 17.11.2009, 22:07:04 - NIEPRZECZYTANA »

Z tym N75 to roznie bywa, bo znajoma np jedzie normalnie i but w podloge, auto ciagnie z 2 sekundy i nagle notlauf. Na vagu przeladowanie. Od czasu do czasu jej sie tak robilo, choc ostatnio czesciej. Wyczyscilem jej ten zaworek wg instrukcji w forum golfa i jak do tej pory minely ze dwa miesiace nic nie mowila ze cos nie tak.
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Skocz do: