+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina nie laduje.  (Przeczytany 113704 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #90 - Środa, 08.07.2009, 22:08:52 - NIEPRZECZYTANA »

Ofaniel, identyczne objawy jak u ciebie mial koles w golfie 3 1.9 TDI AHU i okazalo sie ze przeplywka walnieta
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #91 - Czwartek, 09.07.2009, 06:58:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Przy ok 4000 zaczyna ciąć dawkę i ciśnienie. Katalizator jak? Jakie masz ciśnienie przy 2100obr/min?
Znaczy jak ciągnie prawie do 4500 to chyba w miarę OK  ;D Z tym ciśnieniem przy 2100 to muszę się znów zVAG-ować bo nie wiem  :-\ Właśnie mam katalizator i cały czas się nad nim zastanawiam, czy go nie wyautować  :?:  :-\  Mam ok. 150tkm. Boję się przeglądu jak go nie będzie. Myślę, że na pewno będzie lepiej bez katalizatora, ale co z przeglądami :?:  Chociaż ostatnio mi nic nie sprawdzali spalin :P Ogólnie autko śmiga, ale to nie to co przy zakupie, chyba że się już przyzwyczaiłem i to tylko podświadomość  ;D Jak się człowiek przesiadł z 75KM na TDI, to może tak być  8) DZIĘKI ZA SUGESTIE Z KATALIZATOREM  :ok:
Zapisane

Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #92 - Czwartek, 09.07.2009, 07:12:19 - NIEPRZECZYTANA »

Co do katalizatora krumi, to po jego wycieciu bylem na przegladzie technicznym i nic sie nie przyczepili. Jesli beda sie czepiac, zawsze mozesz jechac do innej SKP i napewno bedzie mniej spostrzegawczy :) :P

Dagon wlasnie takie tez moje podejrzenie, bo sprawdzilem wszystkie przewody i nic nie znalazlem. Widocznie czyszczenie niewiele pomoglo, bo pewnie przeplywka walnela wczesniej :(

Bosha podobno w cenie 250 mozna juz kupic.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #93 - Czwartek, 09.07.2009, 08:49:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ofaniel
Jesli beda sie czepiac, zawsze mozesz jechac do innej SKP
I ponownie zapłaić za przegląd. Ostatnio coraz częściej słyszę, że autko wjeżdża na stację, a kierowca idzie do kasy i dopiero przegląd. W końcu opłata nie jest uzależniona od wyniku badania technicznego.

Jeśli autko słabło stopniowo to może warto zainteresować się przepływką i EGRem. Jeśli EGR się nie domyka to też autko może słabnąć. No i sprawa coraz mniejszego przekroju kolektora dolotowego = coraz mniej powietrza do cylinderków.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #94 - Czwartek, 09.07.2009, 08:56:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Ostatnio coraz częściej słyszę, że autko wjeżdża na stację, a kierowca idzie do kasy i dopiero przegląd. W końcu opłata nie jest uzależniona od wyniku badania technicznego.
No tak, ale kolejna opłata już powinna dotyczyć tylko elementu przez który samochód nie przeszedł przeglądu.

http://www.oskp.gda.pl/?p=3
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #95 - Czwartek, 09.07.2009, 10:56:54 - NIEPRZECZYTANA »

najlepiej podjechac do zaptrzyjeznionej stacji kontroli pojazdow :)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #96 - Czwartek, 09.07.2009, 11:12:36 - NIEPRZECZYTANA »

najlepiej podjechac do zaptrzyjeznionej stacji kontroli pojazdow :)
Od kiedy można zabrać koncesję za przepuszczenie niesprawnego samochodu podobno nie ma "zaprzyjaźnionych" stacji.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #97 - Czwartek, 09.07.2009, 11:41:35 - NIEPRZECZYTANA »

Potwierdzam, wiadomo, że się znajdzie zawsze jakiś 'kozak' w stacji, ale np w wiosce obok mnie kilka razy policja czaiła się zaraz obok stacji i po wyjeździe z badania sami przeprowadzali kontrolę...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #98 - Czwartek, 09.07.2009, 12:57:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
No tak, ale kolejna opłata już powinna dotyczyć tylko elementu przez który samochód nie przeszedł przeglądu.
Tak, ale jak ponawiasz badanie na tej samej stacji, a tam pisało
Cytat: Ofaniel
mozesz jechac do innej SKP

Ale to chyba nie temat o przeglądach.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 09.07.2009, 12:59:20 wysłane przez KKKKris » Zapisane

Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #99 - Czwartek, 09.07.2009, 13:07:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tam mam swoja stacje kontroli i nie stwierdzili nieprawidlowosci :) nawet katalizator jest a go nie ma.
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #100 - Poniedziałek, 27.07.2009, 10:36:42 - NIEPRZECZYTANA »

Blad 00575. Prosze o sugestie.

W sobote posprawdzalem wezytki przy elektrozaworkach. Wyczyscilem zaworek, ktory jest po prawej stronie...wnioskuje, ze to N75, a ten po lewej to co jest??

Przy okazji rozbierania wezykow zauwazylem, ze jeden z wezykow idacy od EGR do elektrozaworka "po lewej" (patrzac od przodu auta) jest zatkany. Zatkany metalowa kulka tak, ze nie przepuszcza powietrza. Czy to nie aby zaslepienie EGR? Czyzby Ali mi na bonusie wylaczyl i zaslepil EGR?

Po wyczyszczeniu N75 wedlog instrukcji Rabiego, sprawdzeniu wezykow, zalozeniu nowego zacisku na wezyku przy komputerze - nic sie nie poprawilo za to pojawil sie nowy problem. Twardy hamulec - brak hamowania przy hamowaniu pulsacyjnym - jakby zapowietrzone hamulce.

Pytanie, czy jest mozliwosc, ze zle podlaczylem wezyki przy tych elektrozaworkach i pompa vacum nie trzyma przez to cisnienia? Raczej jestem pewien, ze wezyki podlaczylem ok, ale problem z hamulcami pojawil sie wlasnie po tym. Ewentualnie, czy po tym czyszczeniu praca N75 ma wplyw na prace vacum pompy?

Prosze kogos o fachowa opinie, co moze byc przyczyna?

Napisano: Poniedziałek, 27.07.2009, 11:35:43


Ahaaa bardzo Was prosze o jakies zdjecie lub schemat podlaczenia wezykow...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #101 - Poniedziałek, 27.07.2009, 20:02:07 - NIEPRZECZYTANA »


Prosze kogos o fachowa opinie, co moze byc przyczyna?

Napisano: Poniedziałek, 27.07.2009, 11:35:43


Ahaaa bardzo Was prosze o jakies zdjecie lub schemat podlaczenia wezykow...

LEN!!!


Napisano: Poniedziałek, 27.07.2009, 20:59:04


http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3478.msg169297#msg169297
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #102 - Sobota, 01.08.2009, 22:36:37 - NIEPRZECZYTANA »

A czy pęknięty któryś z wężyków do turbiny będzie objawiał się takimi skutkami jak zacinające się kierownice :?: Moja Variotka mnie trochę wkurza - między 2500-4000 obr/min idzie jak burza, ale poniżej 2500 to muł jak nie wiem. Nawet nie reaguje na pedał gazu :?: N75 wymieniony i nie mam żadnych NOTLAUF-ów.
Zapisane

burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #103 - Niedziela, 02.08.2009, 21:20:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
A czy pęknięty któryś z wężyków do turbiny będzie objawiał się takimi skutkami jak zacinające się kierownice
Bardzo Możliwe
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #104 - Poniedziałek, 03.08.2009, 16:08:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
A czy pęknięty któryś z wężyków do turbiny będzie objawiał się takimi skutkami jak zacinające się kierownice
Bardzo Możliwe
Troch ę mi to nie pasuje, choć pewności nie mam. Bez VAGa się raczej nie obejdzie. Albo chociaż pomiar ciśnienia dołądowania.
Zapisane

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina nie laduje.
Skocz do: