+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Przekładka (wersja angielska)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przekładka (wersja angielska)  (Przeczytany 18815 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
wesyl
Gość



« Niedziela, 19.11.2006, 17:24:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Odrazu wyjasniam ze seata nie mam lecz mam zamiar w irlandi qpic cordobe z 2000r (wersja angielska) i tu mam kilka pytan co do tego:
1. Czy jest mozliwosc bezproblemowego przełozenia kierownicy na lewą strone? znaczy czy sa przyszykowane miejsca w ramie czy trzeba wycinac wszystko i pod podstaw robic?
2. Ile takie cos moze kosztowac? czy mechanicy w tej cenie sami dostarczaja nowa deske i reszte drobnych elementów czy zazwyczaj trzeba im to dostarczyc (moze ktos wie ile kosztują łaczenie te elementy?).
3. Ile czasu moze to zajac mechanikowi?
4. Jesli ktos robił w takim aucie przekładke to prosił bym o podzielenie sie swoimi uwagami, jak to wyszlo jakie koszty i czy jestescie zadowoleni z takiego rytuału.
Z góry dzieqje za pomocne odpowiedzi.
POZDRO
« Ostatnia zmiana: Piątek, 18.09.2009, 18:39:08 wysłane przez KYS » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 19.11.2006, 17:35:06 - NIEPRZECZYTANA »

znajomy kupił vectre B i całość przeróbki część + mechanicy wyniosło go +/- 3500PLN, a wujaszek kupił octavie dwa miesiące temu i do dziś jeździ za częściami.. :/
do seata może być podobnie
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 28.11.2006, 07:19:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "zlop"
Czesc!!! Posiadam swoja Cordobke z angielska kierownica i interesuje mnie gdzie i za ile moglbym ja przelozyc i ewentualnie jak wyglada sprawa z rejestracja tego autka w Polsce.
Zalozylem ten tema bo nie moglem znalezc podobnego, a i mysle ze nie tylko ja mam taki problem.


Nie powiem nic odkrywczego ale np. to
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=144180954
Niestety w angliku czeka Cię nie tylko przekładnia ,ale i nagrzewnica
i deska rozdzielcza ale sa firmy które sprowadzają auta i rozkręcają
je na części bo w ten sposób uzyskuja wieksza cenę.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 28.11.2006, 08:54:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "zlop"
jak wyglada sprawa z rejestracja tego autka w Polsce

Znam dwa przypadki, w których auta z kierownicą po prawej stronie normalnie zarejestrowano w Polsce - bez konieczności przekładania kierownicy.
O ile odbrze pamiętam to trzeba było wymienić odbłyśniki przednich lamp, żeby przystosowane były do ruchu prawostronnego.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
zlop
Gość



« Odpowiedz #4 - Wtorek, 28.11.2006, 16:05:43 - NIEPRZECZYTANA »

KYS wiesz moze cos wiecej na ten temat??
Kupilem to autko w anglii i wszystko bylo ok, nie mam znizek to lacilem ok 50funtow miesiecznie za ubezpieczenie, ale przeprowadzile sie do irlandii, i okazalo sie ze musze go przerejestrowac tutaj, bo nie moge jezdzic na angielskich blachach. Ale pojawia sie wielki problem bo musialbym wylozyc na raz ok 2500€ na polaty na rok. Nie usmiecha mi sie to bo za a kase to bym go przelozyl i zarejestrowal w Polsce mi sie wydaje.
Jesli mozesz powiedz mi jak to trzeba zalatwic, najlepiej rejestracje bez przekladki, bo i tak nie bede go eksploatowal w polsce, moze raz bo teraz jade na swieta do polanda autkiem. Z gory dzieki. :mikolaj:
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 28.11.2006, 19:35:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "zlop"
KYS wiesz moze cos wiecej na ten temat??

Pogrzebałem, popytałem i dowiedziałem się, że samochody z kierownicą po prawej stronie można było w Polsce rejestrować do lutego 2003...  :neutral:

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.)

Na podstawie art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602, z późn. zm. 2) ) zarządza się, co następuje:

Dział I - Przepisy ogólne

§ 9. 1. Pojazd powinien być tak zbudowany, wyposażony i utrzymany, aby [...]
2. Kierownica w pojeździe o liczbie kół większej niż trzy, którego konstrukcja umożliwia rozwijanie prędkości przekraczającej 40 km/h, nie może być umieszczona po prawej stronie pojazdu.
3. Przepis ust. 2 stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 1984 r.


Pozostaje przełożenie kierownicy, albo zarejestrowanie pojazdu jako zabytkowy  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
zlop
Gość



« Odpowiedz #6 - Środa, 29.11.2006, 04:48:30 - NIEPRZECZYTANA »

Nie pocieszylo to mnie, ale wielkie dzieki ze zdalaes sobie trudu. Jako zabytkowy to chyba nie :mrgreen: Jeszcze nie ma dopiero 9 latek. Dzieki

P.S. Nie znacie moze jakiegos mechanika, ktory moze mi to cos przerobic na wersje europejska?

[ Dodano: 2006-11-29, 03:51 ]
Wpadlem na jescze jeden pomysl!!! Moze przytlumic sielnik zeby nie rozpedzal sie powyzejj 40km/h :mrgreen:

Co Wy na to??
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #7 - Środa, 29.11.2006, 13:58:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "zlop"
Wpadlem na jescze jeden pomysl!!! Moze przytlumic sielnik zeby nie rozpedzal sie powyzejj 40km/h  

Co Wy na to??

Trzebaby przerejestrować samochód jako pojazd wolnobieżny...  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
SMERU
Gość



« Odpowiedz #8 - Środa, 29.11.2006, 14:03:17 - NIEPRZECZYTANA »

Lepiej kierownicę z dwóch stron i pedały = prawie jak w nauce jazdy.  :zakrecony: Jak się wrzuca biegi lewą ręką  :test:
Zapisane
zlop
Gość



« Odpowiedz #9 - Czwartek, 30.11.2006, 03:29:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "SMERU"
Jak się wrzuca biegi lewą ręką


Jak? Teraz juz zastanawiam sie jak sie bedzie wrzucac prawa!!! Ale na poczatku byly problemy. Np 3 zamiast 1 itp. Ale najlepsze jak z pod swiatel chcialem ruszyc na wstecznym :szpieg: A za mna kilka samochodow. Cale szczecie ze nie spieszylo mi sie i ruszale delikatnie to zorientowalem sie w pore :mrgreen:

A moze macie jakies rady jak taki silnik stlumic???
Mam 1.6 101KM to jest jak sie nie myle AFT.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 30.11.2006, 11:39:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "zlop"
A moze macie jakies rady jak taki silnik stlumic???

Zdjąć kable wysokiego napięcia z dwóch świec  :satan:

Tylko po co go tłumić :?: :niewiem:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
zlop
Gość



« Odpowiedz #11 - Czwartek, 30.11.2006, 15:41:40 - NIEPRZECZYTANA »

Zeby nie przekraczal 40km/h i wtedy zarejesruja mi go w polsce z kierownica po prawej.

Dobra zartuje......

P.S. Lepiej kupic autko w anglii a nie w irlandii (sa sproro tansze)
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #12 - Piątek, 18.09.2009, 23:55:12 - NIEPRZECZYTANA »

Czy wiecie może czy toledo z tym silnikiem jest odporne na przekładki (kierownica z prawej na lewą)? Co jest potrzebne do przekładki poza maglownicą, reflektorami, wkładami do lusterek i deską rozdzielczą?


od KYS: Przeniesiono.

Napisano: Środa, 16.09.2009, 18:49:48


Nie pocieszyło mnie przeniesienie bo w tym temacie nie ma treści o którą pytam :(
Zapisane
danman1 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: IRL
Samochód: Cordoba Coupe Cupra

« Odpowiedz #13 - Środa, 29.06.2011, 19:28:49 - NIEPRZECZYTANA »

To juz zapytam tutaj bo nigdzie nie znalazlem jakie sa przepisy aby zakwalifikowac auto do klasyka, zapewne wiek ale pamietam rowniez ze byla mowa cos o ilosci produkcji. Skyszalem od kogos kto kiedys prubowal VW zarejestrowac i mu powiedzieli ze wiek pasuje ale produkcja przekroczyla dopuszczalna ilosc i samochod nie jest unikatowy czy jakos tak i nie dalo rady. Dalej do tematu oczywiscie z tym Anglikiem.
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #14 - Środa, 29.06.2011, 20:03:51 - NIEPRZECZYTANA »

musi byc 90% orginalny a 25 lat powinien miec i 20 lat nie produkowany  chyba jakos tak...  :ninja:
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Przekładka (wersja angielska)
Skocz do: