Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Amortyzatory z firmy Bilstein  (Przeczytany 17258 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Czwartek, 16.11.2006, 08:16:45 - NIEPRZECZYTANA »

Link do strony o amortyzatorach firmy Bilstein

>>> TUTAJ <<<
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 22.02.2007, 16:25:21 - NIEPRZECZYTANA »

Jak już jest tutaj ten samotny post to może odświeże temat... chociaż tytuł do mojego pytanie niekoniecznie pasuje :)

Chciałem zanabyć bilstainy B4 na tył, ale w katalogu mają 2 wersje: na oś standardową i na oś typu plus?? Wazzzzuuup??  :niewiem:

PS: Miał już ktoś konkretnie te amorki?? Ile mogą wytrzymać jakbym dał na przód sprężynki -40mm?? Tył pozostaje seria - czyli ok 20mm w dół w stosunku od cywilnej ;) Cordoby
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 22.02.2007, 16:37:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
Chciałem zanabyć bilstainy B4 na tył

B4 to są zwykłe amorki tyle, że olejowo-gazowe (słyszałem, że identyczne z SACHS'em olejowo-gazowym).
Może zastanów się nad B6 - w tych można już regulować twardość  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 22.02.2007, 16:40:25 - NIEPRZECZYTANA »

KYS tyle to ja wiem... z tym porównaniem do Sachsa też słyszałem, że nawet na jednej lini robią, ale ceny Bilstainów wcale nie są większe...

PS: Takie najnormalniejsze to sa B2 a na B6 nie mam kasy, na B8 tez nie ;)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 22.02.2007, 16:50:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
nawet na jednej lini robią

Dokładnie takich informacji udzielono i mi  ;-)

Fakt, że B6 jest droższe od B4, ale jeżeli nie skrzywisz tłoka amortyzatora to masz praktycznie dożywotnio te amortyzatory. Co dwa lata robisz przegląd na którym wymienia się wszystkie uszczelki, olej, gaz i jeździsz na nowym amortyzatorze za cene mniejszą nić nowy amortyzator  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 22.02.2007, 17:34:20 - NIEPRZECZYTANA »

B4 chyba bedzie mial troche za dlugi skok pod springi -40, rowniez polecalbym troche jeszcze poczekac i dociulac do B6-ek :ok:
Zapisane

abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 20.03.2007, 18:36:50 - NIEPRZECZYTANA »

No i wymieniłem tył na B4. Autko jakby podskoczyło z 1cm do góry bo wsumie gazówki z dość dużą siłą wypychają apoza tym okazało się że w SX i GT wbrew wszelkim opiniom nie tylko spręzyny się różnią ale i amorki  :!:  Też sa którsze ok 20mm i czerwone - przynajmniej u mnie takie były.

Co ciekawe mam już 125kkm i były to fabryczne amory - jeden wylany (tylko 1 :hmm: ) - i aż się dziwie, że wciąż tak ładnie się prowadziła, chociaż teraz prowadzi się lepiej :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
predo
Gość



« Odpowiedz #7 - Wtorek, 20.03.2007, 20:00:04 - NIEPRZECZYTANA »

ile dales za te b4?
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 20.03.2007, 22:30:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "predo"
ile dales za te b4?


2x115 + 35 za odboje i osłony + 15 przesyłka

Allegro - ZMAX

No i dla ściemy "kupiłem" popychacze za grosze coby prowizja odpadła i żebym miał jakąś gwarancję bo tak to by mi po 120 wystawił. Generalnie nie wystawia wszystkiego na allegro czy w sklepie więc zapytaj go...

Jak kiedyś pisałem do różnych allegrowiczów to mieli tak od 120 do 140 także na nim już poprzestałem :)

PS: Ciekawe jest to, że co Polo z tych samych lat są inne amorki z tyłu - po 95  :roll:

A tak w ogole do mechanik mówił, że ma w golfie 2 zestaw coś typu GT Cupline tyle ze -80  :mrgreen:   i że ma olejówki i jeździ się na tym dużo lepiej niż na podobnym zestawie gazowo-olejowym (jego kumple taki ma). Generalnie mówił, że przez wiele amorów przeszedł i olejówki mimo, że są tańsze to lepsze  :roll:  także może popytaj o B2
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #9 - Środa, 21.03.2007, 08:39:21 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie, a ktore olejowki beda lepsze: KYB czy bilstein?
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #10 - Środa, 21.03.2007, 08:41:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
no wlasnie, a ktore olejowki beda lepsze: KYB czy bilstein?

Sądzę, że nie ma dużej różnicy pomiędzy nimi  ;-)

ps. wczoraj znajomy zamówił bilsteiny B6 i za nówki zapłacił 350zł/szt.  :ok:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #11 - Piątek, 18.05.2007, 13:54:02 - NIEPRZECZYTANA »

mam take pytanie wczoraj na przeglądzie wyszło mi ze tył ma prawy 76 % a lewy 20%  :hmm:  więc szykam jakis amorków i tu moje pytanie czy kupowac gazowe czy olejowe autko jest na seryjnym zawiasie ale lubie twarde zawieszenie wiec pewnie gazowe tylko czy jest sens wymiany tylko tyłu na gazowe ??
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #12 - Piątek, 18.05.2007, 15:02:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krzysiek79`"
czy kupowac gazowe czy olejowe autko jest na seryjnym zawiasie ale lubie twarde zawieszenie wiec pewnie gazowe tylko czy jest sens wymiany tylko tyłu na gazowe ??

Masz do wyboru amortyzatory olejowe, bądź olejowo-gazowe. Samych gazowych nie ma.

Jeżeli kupisz zwykłe, seryjne amorki olejowo-gazowe (np. delphi) to nie odczujesz zbyt dużego zwiększenia twardości samochodu.

Sądzę, że jest sens zmienić amorki na sprawne i to właśnie na olejowo-gazowe... za jakiś czas zmienisz przód też na olejowo-gazowe i będzie pięknie  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
tomt3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Myślenice
Samochód: Ibiza FR 2008, 1.9 TDI 130KM

« Odpowiedz #13 - Sobota, 19.05.2007, 19:53:28 - NIEPRZECZYTANA »

KYS a gdzie zamawiał twój znajomy te amorki???
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 20.05.2007, 15:29:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "tomt3"
KYS a gdzie zamawiał twój znajomy te amorki???

Znalazł na allegro człowieka, który sprowadza nowe amortyzatory bezpośrednio z niemiec...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Amortyzatory z firmy Bilstein
Skocz do: