+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem z moca silnika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z moca silnika  (Przeczytany 26426 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
Tysonq
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ostrołęka
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000

« Odpowiedz #30 - Środa, 08.11.2006, 21:43:50 - NIEPRZECZYTANA »

cos w tym jest co piszesz, bo jak przez pewien czas tez mialem problem z samochodem, a przede wszystkim przez LPG to chodzily mi takie mysli po glowie zeby zmienic fure, ale jak ojciec zaproponowal zeby wyminic na golfa III, to postanowilem zostac przy swoim seaciku. Ja myslalem o zmianie, ale na lepsze a nie na gorsze, starsze, itp. Tym bardziej ze tak jak Ty samochod mam od nowosci i znam go od podszewki i wiem co w nim bylo robione. Zwracam Honor :pub:
Zapisane

Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000,
zostałem w rodzinie....
VW Golf V 1.9 TDI BXE 2008
FoRmAt
Gość



« Odpowiedz #31 - Środa, 08.11.2006, 23:39:38 - NIEPRZECZYTANA »

no widzisz.. :pub: i to sie nazywa

Cytat: "Tysonq"
Tym bardziej ze tak jak Ty samochod mam od nowosci i znam go od podszewki i wiem co w nim bylo robione. Zwracam Honor  


 :mikolaj: i TAK TRZYMAĆ !!!!!!!!!!

A ze tak ino sie zapytam jak se kompa walne na jakis moment od ibi mojeo brata gdzie mam identyczny silniki tylko ze 1.8 GLXi ?? czy cos mogłoby sie stac  :hmm:  dedukujac teoretycznie to chyba nie ??  :?:  ;-)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 09.11.2006, 09:55:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "FoRmAt"
A ze tak ino sie zapytam jak se kompa walne na jakis moment od ibi mojeo brata gdzie mam identyczny silniki tylko ze 1.8 GLXi ?? czy cos mogłoby sie stac  dedukujac teoretycznie to chyba nie ??  

Jak jest immobilajzer to może być problem...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
FoRmAt
Gość



« Odpowiedz #33 - Czwartek, 09.11.2006, 11:55:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Jak jest immobilajzer to może być problem...


no w tej wersji nie ma immobilajzera..  :hmm: jest to najprostszy model CLX'a i GLXI tylko nie zagladalem do brata ibi jaki on ma numer..ale na weekend sobie przepne i przejade sobie odcinek drogi i sie zobaczy czy sa rezultaty  :mrgreen:


jesli nie bedzie ( a on ma rakiete z tej ibi zrobiona) no to zajmuje sie wstawieniem nowego katalizatora..  :pala:  jak bylo w/w pisane..jesli nie  :zakrecony:  no to trudno..taki model ze sie trafilo..i widocznie tak musi byc..kiedys moze sie znajdzie przyczyne
Zapisane
marcinw
Gość



« Odpowiedz #34 - Sobota, 11.11.2006, 00:24:02 - NIEPRZECZYTANA »

dołącze się co może być - w mojej Cordobie była dziurka przy kolektorze i częściowo spaliny (zamiast czystego powietrza) szły do silnika. Jak to wpłynęło na jego osiągi, nie muszę chyba mówić...
Zapisane
FoRmAt
Gość



« Odpowiedz #35 - Niedziela, 12.11.2006, 21:55:22 - NIEPRZECZYTANA »

no kompa nie podpialem bo za duzo jest rozbierania w brata ibi ale za to na czwartek umowilem sie na serwis w salonie seata. a co do brata to on  ma i zmiany a ja 2 i sie w domu miajamy  :neutral: zobaczymy co serwis we wrocku na to  :chytry:

Cytat: "marcinw"
dołącze się co może być - w mojej Cordobie była dziurka przy kolektorze i częściowo spaliny (zamiast czystego powietrza) szły do silnika. Jak to wpłynęło na jego osiągi, nie muszę chyba mówić...


sprawdzalem i dzieki  :mrgreen:  ale dziurki zadnej nie ma
Zapisane
marcinw
Gość



« Odpowiedz #36 - Niedziela, 12.11.2006, 21:58:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "FoRmAt"
sprawdzalem i dzieki  :mrgreen:  ale dziurki zadnej nie ma


Też tak myślałem, dopóki nie musiałem bardzo dokładnie oglądać tamtych okolic z innych powodów ;-)
Zapisane
FoRmAt
Gość



« Odpowiedz #37 - Poniedziałek, 13.11.2006, 08:36:23 - NIEPRZECZYTANA »

a z jakich powodow ogladales  :?:  jak mozna wiedziec  :chytry:
Zapisane
marcinw
Gość



« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 13.11.2006, 08:58:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "FoRmAt"
a z jakich powodow ogladales  :?:  jak mozna wiedziec  :chytry:


problemy przy pasku rozrzadu (rozbiorka) i pasku alternatora (m.in. zdjeta pompa wspomagania)...
Zapisane
FoRmAt
Gość



« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 13.11.2006, 10:20:18 - NIEPRZECZYTANA »

acha..to ja tak daleko sie nie zaglebialem zeby sciagac pompe..i szukac dziurki.. :hmm:


zobaczymy co serwis stwierdzi.. :rock:
Zapisane
marcinw
Gość



« Odpowiedz #40 - Poniedziałek, 13.11.2006, 10:48:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "FoRmAt"
acha..to ja tak daleko sie nie zaglebialem zeby sciagac pompe..i szukac dziurki.. :hmm: zobaczymy co serwis stwierdzi.. :rock:


eeeee... nie zdejmowałem pompy, żeby szukać dziury (w całym :-)), ale jak była zdjęta, to zacząłem oglądać :-). Gdybyś był z W-Wy, poleciłbym Ci serwis Marana - oni mają nosa do różnych nietypowych historii...
Zapisane
pascal96
Gość



« Odpowiedz #41 - Niedziela, 19.11.2006, 22:30:27 - NIEPRZECZYTANA »

Hej,powiem Ci ze też mam ten problem sibiza 97 1.4 normalnie wyciagałem nią 180 km/h,zachciało mi sie tuningu i wymieniłem uklad wydechowy :wywaliłem katalizator --wstawiłem strumienice,ostatni tłumik tez wywaliłem i wstawiłem "sportowy " przelotowy ,taki to był tuning ze teraz muzy nie posłucham tak hałas ,a v-max to 145-150km/h ,fakt  ze zbiegło to sie z załozeniem 16 -to calowych felg i ze są cięższe ,rozumiałem to .....ale oststnio załozyłem zimówki 13-to calowe i nic  sie nie zmieniło v-max 150 km/h TERAZ WIEM TO NA BANK.... nie mozna odetkac tak drastycznie wydechu bo wylatujace spaliny sa zasysane w jakiejs tam malej czesci spowrotem ,aby była dobra kompresja a tak sa za szybko zabierane przez strumienice i tu jest przyczyna......owszem strmienice mozna zalozyc ale za katalizatorem lub za srodkowym tlumikiem
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #42 - Niedziela, 19.11.2006, 22:36:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "pascal96"
wylatujace spaliny sa zasysane w jakiejs tam malej czesci spowrotem ,aby była dobra kompresja a tak sa za szybko zabierane przez strumienice

Zmiana wydechu NIE WPŁYWA na kompresje a może wpływać na opróżnianie cylindrów ze spalin :!:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
FoRmAt
Gość



« Odpowiedz #43 - Poniedziałek, 20.11.2006, 08:05:07 - NIEPRZECZYTANA »

tak zmiana wydechu nie ma nic wspolnego z kompresja  :rock: ..ja mialem cisnienie po 5 i dlatego robilem remont glowicy..teraz to mam chyba ze 12..

u mnie tez nic wspolnego nie mialo ze oproznilem katalizator i ze zalozylem 205 z tylu..oraz instalacje LPG

pogrzebalem troche (nowe świece..filtry,kopułka, kable, wymiana oleju, zapłon przyspieszylem) no i przyspieszenie no juz troche mam  :hmm: moge smialo wyprzedzac....moze rakieta to to nie jest ,ale niestety nadal v-max tak jak u pascala 96

Cytat: "pascal96"
a v-max to 145-150km/h
 :niewiem:  

niestety jeszcze nie bylem w serwisie..bo akurat mialem na 2 zmiane..ale teraz w tym tygodniu chcę sie ustawic na przeglad..

nie wiem czy moze byc to :czytaj: ... ale interesuje mnie przyspieszacz powietrza..w niektorych autach to jest taka kostka na róze dolotowej powietrza) u mnie wyglada to taki zbiorniczek ( wygaldem przypomina magnetyzer paliwa MAKSOR) i wezem idacy do gaznika wogole nie przymocowany do tej dolotowej rury z filtra powietrza.

Jeszcze podobny taki zbiorniczek jest pod spodem obudowy filtra powietrza..
bo teraz nie wiem ktory to przyspieszacz ten na gorze czy ten na dole..lub czy wogole to jest przyspieszaczem ( bo brat w ibi ma tylko ten na dole, a ja mam 2 )czy to jest to..o czym mysle..ze nie bede mial takich osiagow..bo w diesel ta rzecz jest bardzo wazna ;-)

[ Dodano: 2006-11-21, 08:34 ]
panowie ze tak jeszcze dodam co to jest, bo spotkałem sie z nazwą potencjometr wtysku  :?:  :!:

i czy ktoś wie cos na temat tego przyspieszacza powietrza..w seacie..

Kod:
post wyżej opisłem zapytanie  


[ Dodano: 2006-11-23, 09:15 ]
panowie..główny serwisant w seacie..stwierdził:

"sonda lambda jest sprawna, ale leniwa i nalezy ja koniecznie szybko wymienic..bo mi szukodzi auto"

 :zakrecony:  :los:

oczywiście odrazu mi zaproponowali usługę wymiany na nowa ( 600 zeta) + montaż ( 150) zeta i gratis przeglad w kompie ( 70 zeta)

 :szpieg:  ja parsknelem smiechem i wyszedlem..powiedzialem ze jak cos..to se za 100 na allegro kupie uzywke sprawna i nie LENIWA..oraz wymienie ja w 15 minnut SAM  :hmm:

serwisant powiedzial również..ze takich rzeczy jak wgranie standardowych ustawien do kosci flash..nie robia ( lub sprawdzenie czasów i kontów wtrysku - nie jest mozliwe  :?: )..ze kto mi takich glupot nagadal..juz nawet nie klocilem sie..wyszedlem  :los: a po to przeciez pojechalem by upgradowac soft w kompie..

a ze dalem mu przykład..ze chcialbym wgrać ustawienia do komputera z silnika 1.8 bo zmieniłem silnik..a komputer został stary..to powiedział ze musze u NICH ( pewnie za 2000 z montażem  :hmm: )  zakupic nowy komputer do tego modelu silnika..no ze ty kur*a powiedzialem i dalem sobie z gosciem spokoj..

a co do sondy ze jest "leniwa" to ze wskazuje w VAS ( taki maja program do testów) ze ma odchyly..( akurat nie znam sie na tym ) od 0,9 do 1,1 i to powoli skacze..a powinna miedzy o a 1,20 skakac zsybciutko..znaczy sie reagować bardziej zwawo..czy rzeczywiscie tak jest  :?:  :?:  :?:

dajcie znac...bo według mnie..apranoja..ale co do sondy czy ma racje no to szczerze nie wiem
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 23.11.2006, 11:31:31 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli sonda leniwa to moze byc mulowaty troche...

Nie radze kupowac z allegro!
http://www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=2308.0&highlight=sonda
http://www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=2013.0&highlight=sonda
http://www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=1178.0&highlight=sonda
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem z moca silnika
Skocz do: