+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulatory przed zimą
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Akumulatory przed zimą  (Przeczytany 21502 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #15 - Środa, 27.12.2006, 20:42:58 - NIEPRZECZYTANA »

Słuchajcie - stał mi samochód tydzień w garażu nie jeżdżony. Dzisiaj rano wsiadam do autka - a tu lipa............ próbował kręcić i nic. Wydaje mi się , że mam gdzieś jakieś zwarcie ( prawdopodobnie w układzie alarmu ) i mi pobiera prąd. Aku bedzie sie dziś ładował przez noc. Żeby sprawdzić czy gdzieś prądzik niepobierany jest nadaremnie - chciałem się dowiedzieć jaki macie ( powinien być ) pobór prądu przy wyłączonym silniku - bez żadnych obciążeń ( no może jedna migająca didoda w radiu przy ściągniętym panelu ).

P.S.:Nie działają mi detektory ruchu od alarmu i przy odblokowanym alarmir dioda świeci mi ciągłym światłem <--- może tu tkwi błąd.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 28.12.2006, 12:56:59 - NIEPRZECZYTANA »

To że czujniki ci nie działają to najprawdopodobniej dlatego, że są odłączone - sam mam tak u siebie bo alarm latem włączał się bez powodu - ale dioda od alarmu nie powinna się świecić gdy alarm jest wyłączony. U mnie miga tylko po uzbrojeniu alarmu.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 28.12.2006, 19:12:26 - NIEPRZECZYTANA »

No i przypuszczam, że tu jest Diabeł Pogrzebany. Nawet gdy załączę alarm i się uzbroi to miga: Mocnym światłem czerwonym przechodząc w słabe ciągłe.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

macko Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF

« Odpowiedz #18 - Sobota, 03.02.2007, 12:18:33 - NIEPRZECZYTANA »

ja też sie podepne do dyskusji chociaż już temat dawno nie odświeżany bo mam problem od dwóch dni Ibi mi szwankuje mianowicie stoi jakies 8 godzin bez jazdy po odpaleniu silnik elegancko działa przejade jakies 20-50 metrów i gaśnie  już 2 raz tak samo (zegarek tez sie zresetował czyli brak prądu ) pokręce go ze dwa razy i zapala  jade i nie ma problemu obroty w porządku wszystko ok o co chodzi czy to akumulator czy coś z alternatorem jakby akumulator był kiepski to za pierwszym razem by był problem z odpaleniem czy nie tak?? prosze o pomoc ;-)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #19 - Sobota, 03.02.2007, 15:44:00 - NIEPRZECZYTANA »

a masz LPG? jeśli tak to niech auto pochodzi chwile na benzynie zanim przerzucisz na LPG
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #20 - Sobota, 03.02.2007, 17:50:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
a masz LPG? jeśli tak to niech auto pochodzi chwile na benzynie zanim przerzucisz na LPG

To niema nic wspolnego z gasnacym zegarkiem. Raczej cos z elektryka. Jakies chwilowe zwarcie lub brak styku.
Zapisane

macko Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF

« Odpowiedz #21 - Sobota, 03.02.2007, 17:57:46 - NIEPRZECZYTANA »

oj dzisiaj to sam z siebie sie śmieje :D samochód mam dopiero ponad tydzień wczesniejszy właściciel zamontował sobie cos w rodzaju sprzętu antywłamaniowego które odcina prąd lub zapłon sam do końc nie wiem o co w tym dokładnie chodzi i są tam ukryte właczniki które besposrednio po uruchomieniu silnika trzeba wcisnąć nie wciśnięcie ich powoduje że samochód po prostu gaśnie ja szybko po pracy śpieszyłem do domu i prawdopodobnie nie wcisnąłem ich i myśle że to będzie to bo dzisiaj nic złego sie nie działo a samochód przestał cała noc i bez problemu odpaliłem "wcisnąłem" x2  :pala:  i ok , mam nadzieje że to było to :)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Środa, 07.11.2007, 17:14:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
6. Przeprowadzanie raz do roku ładowania odsiarczającego [długie ładowanie małym prądem]
jak to zrobic prostownikiem bez regulacji?
daje max 4A chyba
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #23 - Środa, 07.11.2007, 17:19:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
jak to zrobic prostownikiem bez regulacji?
Są takie z regulacją prądową...
Taki bez regulacji to zmienia prąd w zależności od obciążenia, więc nie uzyska się 'długiego ładowania małym prądem'...

Ja kiedyś do tego celu użyłem zasilacza laboratoryjnego  ;)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Środa, 07.11.2007, 17:24:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Są takie z regulacją prądową...
nie posiadam
Cytat: KYS
Ja kiedyś do tego celu użyłem zasilacza laboratoryjnego   
tez brak :(
Pod koniec ladowania jak aku gazuje napiecie spada do 1A ile mozna tak gotowac akumulator?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #25 - Środa, 07.11.2007, 18:55:22 - NIEPRZECZYTANA »

Dla aku w samochodzie prad konserwujący jest ok 0,4 A i przy sprawnym aku i altku osiagany jest ok 13,5 -14,4 V w zalezności od temperatury otoczenia.
Dla aku stacjonarnego prad konserwujący to ok 0,1 A.
Wspołczesne aku sa robione w takiej technologi płyt bez Ca ze nie gazują !!!
Dlatego są bezobsługowe :) Nie trza do nich dolewać destylowanej wody (wlaściwe dopuszcza sie raz na rok zeby skompensować parowanie).
Nalezy stosowac prostowniki z automatyką które nie przeładowują aku i nie powodują gazowania :!:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Środa, 07.11.2007, 19:20:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Wspołczesne aku sa robione w takiej technologi płyt bez Ca ze nie gazują !!!
moj jest Ca/Ca i gazuje (Topla) wiec pytam o niego.
Cytat: raby
aku gazuje napiecie spada do 1A ile mozna tak gotowac akumulator?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #27 - Sobota, 19.01.2008, 12:43:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Grzech
Wymaga wogóle jakieś obsługi?
pod naklejka sa korki wiec jakas obsluga jest wskazana  :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Grzech Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V

« Odpowiedz #28 - Sobota, 19.01.2008, 12:47:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Grzech
Wymaga wogóle jakieś obsługi?
pod naklejka sa korki wiec jakas obsluga jest wskazana  :-X
Widziałem, sugerujesz że mam tam zajrzeć?  Nie chciałbym "zrobić lepszego z dobrego" :eye: 
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #29 - Sobota, 19.01.2008, 12:54:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Grzech
sugerujesz że mam tam zajrzeć?  Nie chciałbym "zrobić lepszego z dobrego"
Tak! A co mu mozesz zrobic? skoro sa korki to sluza do dolewania wody. Bezobslugowy nie da sie otworzyc.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulatory przed zimą
Skocz do: