+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252777 razy)
0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.
And280
Gość



« Odpowiedz #60 - Sobota, 30.06.2007, 18:06:00 - NIEPRZECZYTANA »

poruszaj ta kostka co jest przy rozruszniku albo docisnij i niech ktos sprobuje zapalic, tam tez czesto niekontaktuje i objawy takie jak by stacyjka padala.
Zapisane
Kant1242
Gość



« Odpowiedz #61 - Sobota, 30.06.2007, 21:57:56 - NIEPRZECZYTANA »

Też stawiam na masę, sprawdź kabel ale nie od strony akumulatora tylko o tej drugiej gdzie jest przykręcony obejmą do śróby (też nie wiem jakiej) ale u mnie był przełamany i stykał a jak się silnik ruszał to raz stykał a raz nie  ;-)  no i mi cały prąd wysiadał.... aż w końcu całkiem wszystko umarło  :chytry:
Zapisane
Metody
Gość



« Odpowiedz #62 - Niedziela, 01.07.2007, 18:32:08 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdź czy kabel od aku jest porządnie przykręcony do rozrusznika
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #63 - Czwartek, 26.07.2007, 14:32:26 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki za pomoc. Ibi juz smiga. Padl 3 miesieczny, nowy rozrusznik heh.

pozdr
Zapisane

Seat Leon TS bigT
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #64 - Piątek, 08.02.2008, 19:27:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Koledzy mam problem z odpaleniem, a mianowicie  odpale przejade troche (mniej czy wiecej) no i z gasze to juz ponownie odpalic niechce. Wiem jedno ze jak kontrolka od swiec sie nie zapali, i przy przekercaniu nie słychac takiego klikniecia w silniku to nie odpali. Rozrusznik kreci, na VAG brak błedów, co to moze byc :?:  moze miał ktos podobny przypadek :?:  Niestety na forum brak takiego posta. :o
« Ostatnia zmiana: Piątek, 05.06.2009, 22:12:05 wysłane przez KYS » Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #65 - Piątek, 08.02.2008, 19:30:17 - NIEPRZECZYTANA »

to sluchaj od czego to klikniecie masz
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #66 - Piątek, 08.02.2008, 19:46:24 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi się ze to...

« Ostatnia zmiana: Piątek, 08.02.2008, 19:58:08 wysłane przez matii » Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #67 - Piątek, 08.02.2008, 20:27:52 - NIEPRZECZYTANA »

specem od diesli nie jstem ale to chyba EGR
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #68 - Piątek, 08.02.2008, 21:50:06 - NIEPRZECZYTANA »

specem od diesli nie jstem ale to chyba EGR
Taaaa EGR
Z tego co piszesz to albo N75, albo przekaźnik od świec.
Ale N75 to brak mocy, szarpanie itp itd podczas jazdy. Chyba powinien odpalic...
A co do przekaźnika świec to powiem Ci, z obserwacji ojca Renault5 1.6Diesel. Kontrolka się pali, świece grzeją, gaśnie i słychać potem 'PYK' (znak ze przekaznik juz nie daje pradu na swiece)
Kiedys po zgaszeniu sie kontrolki nie było słychać PYK i pojarały mi sie świece (moduł się zwarł i nie wyłączył >:(
To może i u ciebie chodzi o te PYK?? Chociaż ja nic nie słysze jak odpalam Vario. Tylko słychać ciągłe pykani nie pojedyncze
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #69 - Piątek, 08.02.2008, 22:31:36 - NIEPRZECZYTANA »

Moc jest, szarpania żadnego niema wogóle brak jakich kolwiek niepokojących objawów w czasie jazdy czy jak chodzi.
No o te "PYK" właśnie.
Ja nie słysze jak siedze w srodku, tylko słychac przy otwartej masce w garażu. Jutro napisze czy ciągłe pykanie czy pojedyncze, bo niestety nie pamietam.
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #70 - Piątek, 08.02.2008, 22:50:27 - NIEPRZECZYTANA »

EGRem mozna zgasic silnik wiec jesli ci sie zabrudzil i sie blokuje mozliwe ze nie bedziesz umial odpalic auta spropbuj go wyciagnac i wyczyscic mozliwe ze zaworek sie zabrudzil czycos.

Jesli sie kawalek przejechalo to juz nie musi swiec wlanczac bo silnik ma dostateczna temp.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #71 - Piątek, 08.02.2008, 23:02:33 - NIEPRZECZYTANA »

Być może, tylko to sie nie dzieje non stop.
Bede jeździł 2 tygodnie i nie zrobi ani raz takiego numeru a np dzisaj to znowu mu cos odj****o i odpalic nie chce. Odczekam z 30-60 sec. i odpali, niezakopci ani cos podobnego...
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #72 - Piątek, 08.02.2008, 23:12:59 - NIEPRZECZYTANA »

no ja wzialbym najpierw obadal w jakim stanie EGR i wezyki a potem myslal dalej ;)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #73 - Piątek, 08.02.2008, 23:15:43 - NIEPRZECZYTANA »

Jutro sie zobaczy, z reszta 2 tygodnie ferii wiec czas jest ;)
Jak narazie dzieki za podpowiedz :)
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #74 - Sobota, 09.02.2008, 00:16:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: matii
Wiem jedno ze jak kontrolka od swiec sie nie zapali,
Powinna chyba zawsze.
Cytat: Marian
A co do przekaźnika świec to powiem Ci, z obserwacji ojca Renault5 1.6Diesel. Kontrolka się pali, świece grzeją, gaśnie i słychać potem 'PYK' (znak ze przekaznik juz nie daje pradu na swiece)
Zapalenie kontrolki nie oznacza, że świece grzeją. Szczególnie teraz, gdy na dworze mamy ciepło. Powyżej 5 st świece się nie włączają a kontrolka świeci kontrolnie i jest załączana z ECU. To zupełnie inne wyjście niż na przekaźnik świec. Tak mi chodzi po głowie czujnik temp. Na VAGu może nie ma błędów, ale porównaj temp na zimnym i ciepłym silniku. Temp paliwa, płynu i otoczenia.

Napisano: Sobota, 09.02.2008, 00:15:34


A i jeszcze jedno, od EGRa jest N75, czy N18?
Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: