+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255659 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #90 - Wtorek, 12.02.2008, 20:36:12 - NIEPRZECZYTANA »

Więc wiem juz napewno, ze w Vario niejest to czujnik temp. płynu ani tez przekaźnik od świec... po prostu juz do przekaznika swiec zarowych nie dochodzi prąd... :-\
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #91 - Środa, 13.02.2008, 05:50:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: matii
po prostu juz do przekaznika swiec zarowych nie dochodzi prąd...
Nie wiem czy nie  jest sterowany minusem. Ale dobrze jakby to ktoś potwierdził.

Napisano: Środa, 13.02.2008, 05:49:18


A gdzie on siedzi? Sprawdzę u siebie.
Zapisane

woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #92 - Środa, 13.02.2008, 11:13:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
A gdzie on siedzi? Sprawdzę u siebie.
Już go chyba zlokalizował skoro twierdzi, że nie dochodzi prąd. Ja dalej myślę, że to może być stacyjka. :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #93 - Środa, 13.02.2008, 19:20:30 - NIEPRZECZYTANA »

Wiec juz wszystko wiadomo ;D Całym winowajcą był przekaźnik 109 - wywaliło błąd na VAG o nr 1237 (jak dobrze pamiątam) czyli zawór N109 - mechanik sprawdził zawór jest dobry czyli przekaznik 109. Cały koszt naprawy + przekaźnik to 30zł ;)
« Ostatnia zmiana: Środa, 13.02.2008, 19:53:28 wysłane przez matii » Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #94 - Środa, 13.02.2008, 19:55:20 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzałem u siebie. Po wyjęciu przekażnika lampka od świec się nie zapala. No i świece nie grzeją
Zapisane

gabi
Gość



« Odpowiedz #95 - Poniedziałek, 14.04.2008, 17:28:26 - NIEPRZECZYTANA »

Witam !
    Pojawił się problem i zniknął problem .
    Po przekręceniu kluczyka kontrolka świecy żarowej zaczęła migać rozrusznik kręcił sam. nie odpalał . Przestał noc i rano próba : kluczyk , kontrolka miga , kręci i odpala .
    Dwa dni jazdy i jest dobrze ale boję się że problem może się powtórzyć.
    Proszę o poradę .

edit by daniels: wątki scalone ;)
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 15.04.2008, 08:11:36 wysłane przez daniels » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #96 - Wtorek, 15.04.2008, 08:09:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: gabi
    Pojawił się problem i zniknął problem .
    Po przekręceniu kluczyka kontrolka świecy żarowej zaczęła migać rozrusznik kręcił sam. nie odpalał . Przestał noc i rano próba : kluczyk , kontrolka miga , kręci i odpala .
    Dwa dni jazdy i jest dobrze ale boję się że problem może się powtórzyć.
    Proszę o poradę .
Jeżeli dobrze pamiętam z instrukcji obsługi samochodu, to miganie kontrolki od świec żarowych może oznaczać błąd/uszkodzenie sterownika silnika. Trzeba podpiąć VAG'a i sprawdzić co mu dolega...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #97 - Wtorek, 15.04.2008, 09:03:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Jeżeli dobrze pamiętam z instrukcji obsługi samochodu
Dobrze pamiętasz.
Cytat: gabi
Pojawił się problem i zniknął problem .
Nie wiadomo czy zniknął. Sprawdź tablice błędów. Na pewno coś zostało. Bez tego nic nie wymyślisz
Zapisane

leonardt
Gość



« Odpowiedz #98 - Piątek, 09.01.2009, 12:10:33 - NIEPRZECZYTANA »

Mam problem może ktoś pomoże. w momencie gdy uruchamiam silnik ( szczególnie jak jest mróz) silnik zaczyna wariować i ma trudności z jego uruchomieniem. Kręci niby normalnie a ciężko go opdalić. Jak już mi się uda to w pierwszym momencie pojawia się trochę ciemnego dymu i silnik ma nierówną pracę ( tak jakby nie palił na wszystkie tłoki) trwa to moment i potem juz ma normalną pracę. Właściwie tak naprawdę problem ten pojawił się jak zaczeły się mrozy choć ciemny dym pojawiał się też na moment przy wyższych temperaturach. Może ktoś miał podobny przypadek......?
Zapisane
przemor Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Mysłowice
Samochód: Ibiza 1.9 TDI 110KM

« Odpowiedz #99 - Piątek, 09.01.2009, 12:16:31 - NIEPRZECZYTANA »

Z tymi problemami z odpaleniem to posprawdzaj świece żarowe
Zapisane
leonardt
Gość



« Odpowiedz #100 - Piątek, 09.01.2009, 12:20:42 - NIEPRZECZYTANA »

słuchaj świece są sprawdzone i są dobre ( tak przynajmniej pokazuje urządzenie pomiarowe) we wszystkich świecach są te same wartości......
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #101 - Piątek, 09.01.2009, 12:24:23 - NIEPRZECZYTANA »

Na forum jest temat o problemach z odpaleniem dieseli, przeczytaj go, jak nie znajdziesz odp to zapytaj, na pewno tam szybciej Ci pomoga  :ok:
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #102 - Piątek, 09.01.2009, 14:44:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: leonardt
słuchaj świece są sprawdzone i są dobre ( tak przynajmniej pokazuje urządzenie pomiarowe) we wszystkich świecach są te same wartości......
Jakim "urządzeniem pomiarowym" były sprawdzane?
Jakie wartości są te same na wszystkich świecach?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #103 - Wtorek, 27.01.2009, 14:24:23 - NIEPRZECZYTANA »

mozesz sobie sprawdzisz sybko swiece bez wykrecania ich, musisz zdjac tylko fajki ze swiec zebys mial swiece na wierzchu, bierzesz kawalek przewodu dajesz jedna strone przewodu do akumulatora na plus a druga stone dotykasz do czubka siwcy, (dotkniecie ma wygladac tak ze tylko musisz musnac przewodem o siece) i wtedy zobaczysz czy ci sie pokarze zaiskrzenie czy nie, jezeli iskrzy to swieca jest dobra a jezeli nie iskrzy to swieczka jest do wymiany,
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #104 - Wtorek, 27.01.2009, 21:31:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
zarowe swiece maja fajki?
Taaa.... Marlboro.
A które mają?

Ja jednak uważam, że najlepiej amperomierz. Prawidłowy prąd to 99,9% pewności, że świeca jest OK.
Zapisane

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: