+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252746 razy)
0 użytkowników i 56 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #390 - Niedziela, 11.08.2013, 06:58:53 - NIEPRZECZYTANA »

Wymieniłem przekażnik 109 i narazie jest ok dzikie za pomoc!!!:)
Stary można rozebrać i polutować . "zimne luty" powinny być widoczne gołym okiem.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kubol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza '96r 1.9D

« Odpowiedz #391 - Wtorek, 13.08.2013, 19:05:28 - NIEPRZECZYTANA »

No i wróciłem z urlopu, podczas wakacji autko paliło ładnie, po autostradzie również dawało radę, aż tu nagle zonk.

Rano próbowałem odpalić go jak się wybierałem do pracy i znowu to samo... Kręcił i kręcił i nic z lekkiej górki na jedynce jakoś udało się odpalić. Pod pracą po 8 godzinach stania autka ponownie problem, tym razem koledzy pomogli na pych... Nie wiem co robić.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #392 - Wtorek, 13.08.2013, 20:00:42 - NIEPRZECZYTANA »

Pchajcie go dalej, to może w końcu pasek przeskoczy i pozbędziesz się problemu z odpalaniem jak Ci się zawory z tłokami spotkają.
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #393 - Wtorek, 13.08.2013, 22:12:58 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź sobie kompresję ... Parę minut zabawy i pierwszy lepszy mechanik powinien zrobić to od ręki. Wątpię, żeby za to dużo skasowali.
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #394 - Środa, 14.08.2013, 19:21:00 - NIEPRZECZYTANA »

Podłącz woltomierz do szyny na świecach żarowych (+). Włącz zapłon i sprawdź czy jest napięcie 12V. Świece żarowe masz OK? Sprawdź. Jak jest napięcie i świece grzeją to może to faktycznie coś z kompresją.
Zapisane

stan
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #395 - Czwartek, 15.08.2013, 00:06:07 - NIEPRZECZYTANA »

Świece grzeją jak jest mniej niż 5*C. (dobrze mowię?)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #396 - Czwartek, 15.08.2013, 06:50:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
(dobrze mowię?)
wyjatkowo tak 8)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #397 - Czwartek, 15.08.2013, 09:26:51 - NIEPRZECZYTANA »

mpze  byc  luzna klema na rozruszniku   lub po prostu  pada.  a  jak odpalito  dymi czy nie .
Zapisane
kubol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza '96r 1.9D

« Odpowiedz #398 - Czwartek, 15.08.2013, 10:17:11 - NIEPRZECZYTANA »

Tak, jeśli odpali po mękach to dymi.

Zauważyłem jedną sprawę, jeśli samochód stoi prosto, to odpala zawsze, ale gdy ma dupę niżej ( np na górce) to już ma problemy... Tak tak, paliwo mam wlane :)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #399 - Czwartek, 15.08.2013, 10:41:29 - NIEPRZECZYTANA »

wiec cofa sie paliwo
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #400 - Czwartek, 15.08.2013, 10:54:52 - NIEPRZECZYTANA »

Zawór na pompie ... Paliwo się cofa, przy odpalaniu zapowietrza dlatego ciężko pali a jak ruszy to kopci bo ma "inną" mieszankę. Prostym sposobem jest kupno zaworka zwrotnego na wężyk (koszt ok 5-7zł, za tyle ja kiedyś kupiłem) i założyć go na wąż przed pompą ... Ale takimi metodami będziemy tylko gdybać a wizyta u mechanika w końcu może rozwiąże Twoje problemy  ;)
Zapisane
kubol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza '96r 1.9D

« Odpowiedz #401 - Sobota, 17.08.2013, 08:27:14 - NIEPRZECZYTANA »

No to już wiem co będę robił w weekend, dzięki :) Jak sprawdzę, dam znać.  :pub:

Napisano: Czwartek, 15.08.2013, 15:14:20


Wczoraj schodzę ładnie do pracy wsiadam w auto i ani rusz, dopiero jak wróciłem to koleżka mnie zaciągnął i odpalił, a autko stało na prostym więc chyba to niestety nie ma wpływu, chciałem podjechać wczoraj do jakiegoś mechanika, no ale już było po 18 więc już wszystko zamknięte.

Ma ktoś z Was jakiegoś sprawdzonego mechanika w Olsztynie ?
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #402 - Sobota, 17.08.2013, 08:29:40 - NIEPRZECZYTANA »

Na cofanie się paliwa akurat nie zawsze ma wpływ kąt pod jakim stoi auto  ;)  (jeśli nadal idziemy tym tropem  :P  )
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #403 - Sobota, 17.08.2013, 09:21:52 - NIEPRZECZYTANA »

kubol, Tak sobie to czytam... na pych pali bez problemu, z rozrusznika nie chce. Może za wolno kręci rozrusznik? Podmieniałeś aku?
Zapisane

Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #404 - Niedziela, 18.08.2013, 11:35:48 - NIEPRZECZYTANA »

Piszecie, że świece żarowe grzeją dopiero po spadku temp. do 5 stopni. To dlaczego jak w swoim przekręcę kluczyk , choćby na dworze było 20 stopni, zapala się kontrolka świec żarowych. Na krótko bo na krótko ale zawsze. Dopiero jak silnik jest mocno rozgrzany, kontrolka się nie zapala. Obstaję nadal że przyczyną są niegrzejące świece. Sprawdzić łatwo. Kawałek grubego przewodu w rękę, podnieś klapę silnika, przekręć kluczyk do pierwszej pozycji, bezpośrednio z + aku kablem podaj na 5-10 sek napięcie na szynę świec żarowych. Po tym czasie daj start rozrusznika. Musi odpalić.
Zapisane

stan
Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: