+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252791 razy)
0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #285 - Piątek, 14.10.2011, 19:11:17 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz świece ,żarowe w prostysposób.
Podaj na każą napięce kawałkiem przewodu z aku.
Powinna każda iskrzyć.Jak nie to spalona.
Ja w soim znalazłem jedną. Wymieniłem wszyskie.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kurok89 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Leon, 2000r, 1.9TDI, 110KM

« Odpowiedz #286 - Wtorek, 01.11.2011, 11:59:15 - NIEPRZECZYTANA »

 Witam
jakis czas temu kupilem leona 1.9TDI 2000r 110KM, autko ladnie smiga, ladnie ciagnie i wogole, mam jednak problem z odpaleniem na zimnym silniku, jak postoi przez noc, albo zostawie go pod firma na 8 godzin, wtedy zaczyna sie cheltanie aby odpalil, czasami  siwy dymek, bylem na kompie brak bledow, co jedyne to zwiekszyli mi dawke paliwa ze moze byc tutaj problem, ale problem nie zniknal. Bylem u innego mechanika aby sprawdzil swiece, mowil ze swiece sa dobre, mowil ze to moze byc czujnik temperatury... ale czy by komputer nie wykryl ze czujnik nie dziala??? no i zostaje jeszcze kwestia przekaznika swiec...

no ale to nie wszystko, ostatnio zauwazylem ze jak mu przybutuje to strasznie puszcza dymu czarnego... czy to moze byc spowodowanie nieudolnym zwiekszeniem dawki paliwa??? czy mam po prostu szukac gdzie indziej problemu???
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #287 - Wtorek, 01.11.2011, 12:38:16 - NIEPRZECZYTANA »

Może świece i dobrae ale nie wiadomo, czy się załączają prawidłowo  :-\
Jesli to 110KM to ASV i tam nie ma kontroli świec.
Ja tam 1 miałem złą to wymieniłem wszyskie 4.
Co dzień po nocy pali za 1 razem a po 2 dniach pali za drugim.
Spróbuj nagrzać swiece kilka razy przed włączeniem rozrusznika.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 01.11.2011, 12:40:10 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kurok89 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Leon, 2000r, 1.9TDI, 110KM

« Odpowiedz #288 - Wtorek, 01.11.2011, 13:59:02 - NIEPRZECZYTANA »

tzn wiesz sprawdzalem tam kablem od akumulatora do swiecy niby wszystkie iskrzyly, odlacze jeszcze czujnik temperatury i zobacze co i jak, moze i to czujnik nawala, ale mysle ze powinno wykryc to na komputerze (przynajmniej tak mi sie wydaje)

a co z tym kopceniem?? moze byc to spowodowane zwiekszeniem dawki paliwa?? gosciu to ustawial pod komputerem to nie wiem...
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #289 - Wtorek, 01.11.2011, 15:01:15 - NIEPRZECZYTANA »

Zdejmij fajki ze srub i podłącz tam zarówkę/próbnik/voltomierz jednym biegunem, a drugim do masy.
Wtedy spowoduj zadziałanie przekaznika świec zarowych. zarówka powinna się zaświecić.
Jasne, że jak kopci na czarno to ma za dużo paliwa a za mało powietrza i sie wszystko nie spala.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #290 - Wtorek, 01.11.2011, 19:35:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kurok89
przekaznika swiec

Jak włączysz zapłon to mimo tego, że zgaśnie kontrolka jakiś czas świece jeszcze grzeją. Wsłuchaj się i zawracaj uwagę na cyknięcie z okolic skrzynki bezpieczników. Jak "cyka" po chwili od zgaśnięcia kontrolki to przekaźnik działa (nie wiadomo czy dobrze, ale w ogóle działa)

aboz sez: Może zamiast "..aj" napisałeś "..uj" i forum potraktowało część wyrazu jako przekleństwo.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 01.11.2011, 20:50:17 wysłane przez aboz » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #291 - Wtorek, 01.11.2011, 20:46:04 - NIEPRZECZYTANA »

W tych temperaturach TDI musi palić bez problemu nawet bez świec. Zobacz czy nie cofa się paliwo. Od filtra możesz mieć przezroczyste wężyki i tam nieraz widać "pustkę" lub bąble powietrza.
Zapisane

kurok89 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Leon, 2000r, 1.9TDI, 110KM

« Odpowiedz #292 - Wtorek, 08.11.2011, 10:29:42 - NIEPRZECZYTANA »

no tak czasem widac babelki powietrza... paliwo raczej sie nie cofa, jak go juz rano odpale to pozniej mam problem po pracy go odpalic a reszta dnia juz elegancko bo cieply jest, swiece i przekaznik sprawny bo byly sprawdzane, jeszcze czujnik temperatury odlacze i sprawdze... niestety mam zbyt malo czasu zeby konkretny przeglad mu zrobic... 

Napisano: Sobota, 05.11.2011, 15:55:17


no wiec odlaczylem czujnik temperatury i nic nadal to samo, po nocy odpalilem go oczywiscie z cheltaniem, pochodzil chwilke (10s) zagasilem go i za drugim razem na strzala juz odpalil... babelkow powietrza nie widze zeby mi tam znacznie przeplywaly. ci co mi ustawiali dawke paliwa mowili ze moze byc pompa do roboty... co wy na to???
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #293 - Wtorek, 08.11.2011, 14:16:18 - NIEPRZECZYTANA »

a zrób taki test. Rano przekręć raz rozrusznikiem i odpuść mu. Potem włącz znowu zapłon i spróbuj odpalić. Potem opisz jak Ci odpali za 2 razem.
Jeżeli odpali ładnie to nie trzyma Ci zaworek zwrotny w pompie paliwa.
Zapisane
kurok89 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Leon, 2000r, 1.9TDI, 110KM

« Odpowiedz #294 - Środa, 09.11.2011, 10:26:42 - NIEPRZECZYTANA »

zrobilem test... wyszedl pozytywnie... bede w ciazy hehe... no ale tak na serio za drugim razem duzo lepiej odpalil, nie musial cheltac tak jak na poczatku, nie bylo idealnie ale duzo lepiej, jeszcze wieczorem po pracy tak zrobie i zobacze...
Zapisane
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #295 - Czwartek, 24.11.2011, 11:13:20 - NIEPRZECZYTANA »

witam ja mam ten sam problem co kolega z leonem tyle ze moje toledo przy odpaleniu pusci na niebiesko dym a jak go zgasze i ponownie odpale to jest wszystko ok dodam ze zauwazylem ubytek plynu zrobilem 15 tys kilometrow i okolo 0,5 cm ubylo ze zbiorniczka czy to normalne w 110 konnych?
Zapisane
kurok89 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Leon, 2000r, 1.9TDI, 110KM

« Odpowiedz #296 - Środa, 07.12.2011, 16:39:47 - NIEPRZECZYTANA »

witam... teraz sie dopiero wziąlem za grzebanie w leoniku, mechanik stwierdzil ze to moga byc tulejki w rozruszniku cena 35 PLN za komplet dzisiaj sie robi wiec dam ci znac jaki rezultat jest... a plyn hmm nie zwra calem uwagi ale bede obserwowal
Zapisane
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #297 - Czwartek, 08.12.2011, 11:34:37 - NIEPRZECZYTANA »

kurok to napewno nie sa tulejki ja wyciagalem rozruch i wszystko bylo ok
Zapisane
kurok89 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Leon, 2000r, 1.9TDI, 110KM

« Odpowiedz #298 - Piątek, 09.12.2011, 06:43:39 - NIEPRZECZYTANA »

no tak to nie to bo dalej jest tak samo moze troche lepiej ale nie jest tak jak ma byc, stare tulejki juz byly troche zjechane to na przyszlosc bedzie, kolega ma golfa 4 i tez ma taki sam problem, i tez nie wie co i jak... mam jeszcze kilku znajomych mechanikow to bede pytal co to moze byc
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #299 - Piątek, 09.12.2011, 09:16:22 - NIEPRZECZYTANA »

Przeciez Ci napisałem...  :o
Zapisane
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: