+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252783 razy)
0 użytkowników i 26 Gości przegląda ten wątek.
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #120 - Sobota, 06.06.2009, 16:32:30 - NIEPRZECZYTANA »

polecam potraktowanie wszystkich stykow idacych od aku do rozrusznika i do masy papierem sciernym, potem mocne skrecenie i posmarowanie np. wazelina techniczna. u mnie pomoglo  :pub:

jezeli nie to mozecie podjechac do jakiegos tunera, zeby zmienił mapy paliwowe przy odpalaniu cieplego silnik, koszt ok. 300zl i bedzie palil tak samo jak na zimnym  :ok:

No mapy to ja mam zrobione, ale nie o to tu chodziło, mapy się robi jak długo kręci na rozgrzanym, a jak wogóle nie chce odpalić to mapy nie pomogą :)

Thomas$ to niezły hardcore, to co jak wyjął bym przekaźnik świec żarowych w czasie jazdy to by silnik zgasł?
Zapisane
THOMA$ Mężczyzna
alkoholik niepospolity
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: gdańsk i elbląg
Samochód: TOYOTA COROLLA 2,0 D4D 116HP

« Odpowiedz #121 - Sobota, 06.06.2009, 17:03:43 - NIEPRZECZYTANA »

Jakobe,  no tak mi sie wydaje... bo jak kupilem nowy przekaźnik to wszelkie problemy zniknęly :ok:
Zapisane

nie ważne czym jeździsz.... wazne jak to robisz
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #122 - Sobota, 06.06.2009, 19:18:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
to co jak wyjął bym przekaźnik świec żarowych w czasie jazdy to by silnik zgasł?
A to takie dziwne?
ECU bez zasilania coś nie jest skore do działania.
Bez ECU auto nie pojedzie. To nie PF126p.
Zapisane

Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #123 - Sobota, 06.06.2009, 20:08:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
to co jak wyjął bym przekaźnik świec żarowych w czasie jazdy to by silnik zgasł?
A to takie dziwne?
ECU bez zasilania coś nie jest skore do działania.
Bez ECU auto nie pojedzie. To nie PF126p.

Nie wiem, nie znam się na tym dlatego pytam
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #124 - Sobota, 06.06.2009, 20:27:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
Cytat: KKKKris  Dzisiaj o 20:18:37
Cytat: Jakobe
to co jak wyjął bym przekaźnik świec żarowych w czasie jazdy to by silnik zgasł?
A to takie dziwne?
ECU bez zasilania coś nie jest skore do działania.
Bez ECU auto nie pojedzie. To nie PF126p.

Nie wiem, nie znam się na tym dlatego pytam
Sorry, namieszałeś mi.
Cytat: Jakobe
Już odpalił, ale zostawię jakby komuś się to samo przytrafiło, wystarczyło poruszać przekaźnikiem 109 (świec żarowych) zapaliły się i odpalił na dotknięcie uffff :)
Myślałem o 109, a pisałem o 103.
109 przekaźnik zasilania ECU
103 przekaźnik świec żarowych.
Zapisane

mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #125 - Poniedziałek, 08.06.2009, 00:43:13 - NIEPRZECZYTANA »

przekaźniki czasami się wypalają i można je "wyczyścić" na stykach papierkiem ściernym lub małym pilniczkiem trzeba zdjąć obudowę i się zobaczy gdzie problem :o 

kiedyś miałem problemy z odpalaniem poprzez słabą masę rozrusznik odziwo kręcił "normalnie" po wyczyszczeniu minusowych kabli od aku dalej zapomniałem o problemach z uruchamianiem auta, masa komputera-sterownika itp. też jest ważna  :huh:  warto posprawdzać
Zapisane
MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #126 - Środa, 24.06.2009, 16:43:24 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie od x czasu było to samo... zdarzało sie to raz na miesiac az to tego weekednu... nie odpalił juz... Dzisiaj juz wymieniłem 109 i pali od strzała 8)  taka mała rzecz a cieszy
Zapisane
stary00
Świeżak
Offline Offline



Skąd: sosnowiec

« Odpowiedz #127 - Sobota, 19.09.2009, 21:45:34 - NIEPRZECZYTANA »

witam.
prosze o pomoc. sprawa dotyczy seata toledo tdi 110km. najpierw źle zapalał na ciepłym, tzn dlugo trzeba bylo kręcic. potem zdarzylo mi sie kilka razy ze na zimnym rozrusznik kręcil bardzo slabo, tak ze 2 razy i stawal calkiem (tak jak by prądu nie mial) lecz przy ponownej probie krecil normalnie i odpalal bez problemu. wiec tak sobie mysle ze to nie akumulator bo przeciez czasem krecil fajnie. to chyba tez nie rozrusznik bo to ze dlugo trzeba bylo krecic to przeciez nie wina rozrusznika (chyba). teraz jednak jest totalna lipa bo dzis wogole nie kreci. przejechalem z 35 km, wiec autko bylo dobrze ciepłe. podzedlem do sklepu na jakies 20 minut, wracam i ... kaplica. przekrecam stacyjke. slychac takie cykniecie (czy to pompa czy co to nie wiem bo sie nie znam) ale rozrusznik wogole nie kreci. prad w aucie jest. swiatla swieca normalnie. bezpieczniki chyba spoko (bylo ciemno wiec mowie chyba). probowalem odpalac na kable tak dla sprawdzenia ale bez pozytywnych rezultatow. zadnej reakcji ze strony rozrusznika. poczekalem az auto calkiem ostygnie ale to tez nic nie zmienilo. rozrusznik nie kreci. czego to moze byc wina? aku, rozrusznik? moze to cos z elektryka? to chyba nie swiece ani pompa ani jakies czujniki bo przecie wtedy mogl by nie odpalac ale by krecil. pomocy.


od KYS: Przykazanie nr 3 - użyj szukajki.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 19.09.2009, 22:01:00 wysłane przez KYS » Zapisane
THOMA$ Mężczyzna
alkoholik niepospolity
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: gdańsk i elbląg
Samochód: TOYOTA COROLLA 2,0 D4D 116HP

« Odpowiedz #128 - Niedziela, 20.09.2009, 09:26:55 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie jak bylo takie pykniecie to sie okazał elektromagnes w rozruszniku zardzewiały.... potrafilem pol godziny przekrecac kluczykiem zeby odpalil... inna sprawa moze byc kostka przy stacyjce lub jezeli krecil na cieplym i nie odpalal to moze byc kąt wtrysków źle ustawiony... nie wiem czy nie pomoże podłączenie do vaga...
Zapisane

nie ważne czym jeździsz.... wazne jak to robisz
FiFi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Świerże Górne
Samochód: Ibiza '00, 1.9 SDi AGP

« Odpowiedz #129 - Niedziela, 20.09.2009, 13:29:24 - NIEPRZECZYTANA »

wam to nie chciał odpalic na tym przekażniku a mi potrafił przy 120km/h wyłączyć calkowicie silnik... :evil:

miałem to samo!

Wymienili mi rozrząd i problem zniknął.

Ale teraz znowu od czasu do czasu zdarza mu sie tak jak piszecie i Wy. Że nie chce odpalić jak jest ciepły :/
Zapisane
THOMA$ Mężczyzna
alkoholik niepospolity
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: gdańsk i elbląg
Samochód: TOYOTA COROLLA 2,0 D4D 116HP

« Odpowiedz #130 - Niedziela, 20.09.2009, 14:26:14 - NIEPRZECZYTANA »

FiFi ja rozrzad zrobilem 5tys km wczesniej... i u mnie to byl ten nieszczesny przekaźnik... wogóle czego u mnie nie było....
Zapisane

nie ważne czym jeździsz.... wazne jak to robisz
FiFi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Świerże Górne
Samochód: Ibiza '00, 1.9 SDi AGP

« Odpowiedz #131 - Niedziela, 20.09.2009, 14:56:56 - NIEPRZECZYTANA »

THOMA$, przekaznik od swiec zarowych ?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #132 - Niedziela, 20.09.2009, 17:23:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: FiFi
THOMA$, przekaznik od swiec zarowych
Od zasilania m.in. ECU.
Zapisane

THOMA$ Mężczyzna
alkoholik niepospolity
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: gdańsk i elbląg
Samochód: TOYOTA COROLLA 2,0 D4D 116HP

« Odpowiedz #133 - Niedziela, 20.09.2009, 19:47:26 - NIEPRZECZYTANA »

dokladnie... nieszczesna 109-ka
Zapisane

nie ważne czym jeździsz.... wazne jak to robisz
FiFi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Świerże Górne
Samochód: Ibiza '00, 1.9 SDi AGP

« Odpowiedz #134 - Niedziela, 20.09.2009, 22:46:41 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdze to... bo to dziwnie wyglada. wszystko ladnie pieknie, kreci wszystko ale tak jakby wlasnie nie dostal takiego kopa zeby calkiem odpalic.
Zapisane
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: