+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252827 razy)
0 użytkowników i 27 Gości przegląda ten wątek.
ToledożŻyw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2000 1.9 TDI 110 KM Silnik kod AHF

« Odpowiedz #105 - Sobota, 07.02.2009, 14:14:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mozę ktoś mi pomoże.Posiadam Seata Toledo 1.9 TDI.Odpaliłem auto,przejechałem pod dystrybutor,zalałem pod korek.Zapłaciłem i Mój seat nie chciał odpalić,to już drugi raz.Przedtem lałem do pierwszego odbicia i palił bez problemu.Przed zatankowaniem w baku,było chyba jeszcze około 15 litrów paliwa wiec jakieś zapowietrzenie nie wchodzi w grę.Rozrusznik kręci ale jakby brakowało paliwa.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 07.02.2009, 14:25:39 wysłane przez ToledożŻyw » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #106 - Sobota, 07.02.2009, 17:22:11 - NIEPRZECZYTANA »

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=9521.new#new
Zapisane

ToledożŻyw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2000 1.9 TDI 110 KM Silnik kod AHF

« Odpowiedz #107 - Sobota, 07.02.2009, 21:20:49 - NIEPRZECZYTANA »

Auto odpaliło za 6 zakręceniem.Mi gasną wszystkie kontrolki.Problem pojawił się po zatankowaniu .Czy można lac pod korek w TDI?Czy trzeba zostawiać jakiś marginesw baku.Znajomy twierdzi że tak?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 07.02.2009, 21:22:58 wysłane przez ToledożŻyw » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #108 - Sobota, 07.02.2009, 21:22:51 - NIEPRZECZYTANA »

heh lej lej ktos wymyslij to odpowietrzenie po to zeby nie zalac pod korek

a to po to ze w przypadku duzych zmian temperatur paliwo zmienia swoja objetosc i jak CI bak spuchnie kiedys to sie nauczysz

tak samo z gazem powinno sie zalewac 80% butli po to jest zawor w butli

Co ci to dalo wlanie pod korek przejedziesz 100 km wiecej ?? moze cos innego? Jak narazie to wrecz przeciwnie wyszło:D
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #109 - Sobota, 07.02.2009, 21:27:02 - NIEPRZECZYTANA »

Nie chodziło mi o0 kontrolki,. bezpieczniki, przekaźniki. Lać można napewno pod korek, bez odpowietrzania zbiornika. Jeśli nawet zbniornik się nie odpowietrza i tworzy się podciśnienie to auto zgaś nie po jakmś czasie, ale napewno zapali.[
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 08.02.2009, 00:47:14 wysłane przez KKKKris » Zapisane

ToledożŻyw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2000 1.9 TDI 110 KM Silnik kod AHF

« Odpowiedz #110 - Sobota, 07.02.2009, 21:32:09 - NIEPRZECZYTANA »

Wlałem bo przy pierwszej mojej takiej przygodzie z zapalaniem,myślałem ża jest coś nie tak z rezerwą.Ale chyba to był ostatni razkiedy leję pod korek.Dzięki za pomoc. Myślę,że problem się już nie powtórzy.Jakby co będę pisał.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #111 - Sobota, 07.02.2009, 21:37:05 - NIEPRZECZYTANA »

po to jest to odpowietrzenie
 jak zalejesz pod korek i postawisz auto na sloncu to paliwo zwiekszy swoja objetosc i jednym slowem rozsadzi albo spuchnie bak a pozniej moga byc cyrkI
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #112 - Sobota, 07.02.2009, 22:22:01 - NIEPRZECZYTANA »

W tdi pompa zasysa paliwo ze zbiornika. Odpowietrzenie jest także po to aby nie stworzyło się podciśnienie, które uniemożliwi zassanie paliwa ze zbiornika. Jeśli ktoś po wyjeżdżeniu zbiornika przy odkręcaniu korka osłyszy carakterystyczny syk może mieć problem z mocą, a czasem silnik potrafi gasnąć.
Zapisane

Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #113 - Sobota, 07.02.2009, 23:00:13 - NIEPRZECZYTANA »

to tylko w TDI takie rzeczy się dzieją? ja od kupna astry tankuje za każdym razem pod korek i nie ma żadnych problemów, ale chyba przestane tak tankować  :)
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #114 - Sobota, 07.02.2009, 23:05:55 - NIEPRZECZYTANA »

Rozróżnijcie dwie rzeczy: tankowanie pod korek i tankowanie z odpowietrzeniem. Wydaje mi się, że koledze chodziło od początku o normalne tankowanie pod korek bez odpowietrzania.
Zapisane
domiin
Świeżak
Offline Offline



Samochód: toledo, 1998, 1,9 TDI AFN

« Odpowiedz #115 - Wtorek, 02.06.2009, 18:51:42 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Mam podobny problem:/ Moje toledo 1,9 tdi silnik afn nie chce odpalać jak jest ciepły, jak jest zimny odpala od razu. Przeczytałem ze "Testem na wymienioną dolegliwość jest odpięcie czujnika temp cieczy na ciepłym silniku." tylko że nie wiem gdzie tego czujnika mam szukać. Proszę o pomoc!
Zapisane
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #116 - Piątek, 05.06.2009, 20:43:14 - NIEPRZECZYTANA »

Właśnie chciałem odpalić auto, wsiadam przekręcam kluczyk i 1 raz nawet nie zapaliła się kontrolka świec żarowych, silnik nie zapala, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Ponowiłem próbe i znowu ani na moment kontrolka od świec nie zapala się. (Zawsze choćby na 1s mi się świeciła po przekręceniu kluczyka)

Już odpalił, ale zostawię jakby komuś się to samo przytrafiło, wystarczyło poruszać przekaźnikiem 109 (świec żarowych) zapaliły się i odpalił na dotknięcie uffff :)

Pozdro
« Ostatnia zmiana: Piątek, 05.06.2009, 22:10:58 wysłane przez Jakobe » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #117 - Sobota, 06.06.2009, 09:41:52 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdz styki i zlacza przekaznika
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
THOMA$ Mężczyzna
alkoholik niepospolity
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: gdańsk i elbląg
Samochód: TOYOTA COROLLA 2,0 D4D 116HP

« Odpowiedz #118 - Sobota, 06.06.2009, 10:00:11 - NIEPRZECZYTANA »

wam to nie chciał odpalic na tym przekażniku a mi potrafił przy 120km/h wyłączyć calkowicie silnik... :evil:
Zapisane

nie ważne czym jeździsz.... wazne jak to robisz
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #119 - Sobota, 06.06.2009, 11:48:38 - NIEPRZECZYTANA »

polecam potraktowanie wszystkich stykow idacych od aku do rozrusznika i do masy papierem sciernym, potem mocne skrecenie i posmarowanie np. wazelina techniczna. u mnie pomoglo  :pub:

jezeli nie to mozecie podjechac do jakiegos tunera, zeby zmienił mapy paliwowe przy odpalaniu cieplego silnik, koszt ok. 300zl i bedzie palil tak samo jak na zimnym  :ok:
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: