+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Adaptacja przepustnicy na VAG u
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Adaptacja przepustnicy na VAG u  (Przeczytany 176408 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
qrdoopel Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: SEAT Cordoba 2003 1.4

« Odpowiedz #75 - Piątek, 13.06.2008, 19:39:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak zrobić adaptację przepustnicy przy pomocy programu Polski VAG 2.5?
Wiem, że mogę to zrobić za pomocą VAG-a 409-1, ale niestety nie chce mi się on połączyć ze sterownikiem silnika. Z wszystkimi innymi się łączy.
Z góry dzięki za info.

edit by daniels: używaj opcji szukaj :!:

Jak bym nie szukał to bym nie pisał. Adaptacja jest świetnie opisana, ale nie dla programu Polski VAG 2.5. No chyba, że źle szukam.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 13.06.2008, 20:48:26 wysłane przez qrdoopel » Zapisane
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #76 - Niedziela, 12.10.2008, 10:57:56 - NIEPRZECZYTANA »

Po 2 miesiacach prob udalo mi sie wrescie zrobic adaptacje vag'iem :-)
Przyczyna braku adaptacji bylo za mocne naciagniecie linki gazu ktore idzie do przepustnicy.
Trzeba bylo taka gumke co idzie w lince poluźnic i dac zaczep pare milimetrow wyzej. ABy linka nic nie naciagala a przepustnica byla w najbardziej skrajnej pozycji ;-).
PO tym adaptacja poszla odrazu na zimnym silniku :-) za pomoca VAG'a ;-) wpisywalem kody 098 ...
Jak cos moge zrobic dla chetnych fotke co i jak trzeba zrobic :-)
pozdrawiam
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #77 - Niedziela, 12.10.2008, 18:48:40 - NIEPRZECZYTANA »

a ja słyszałem ze adaptacje robi sie na rozgrzanym silniku i robi sie ja po czyszczeniu tzn po odłaczeniu od samochodu
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #78 - Niedziela, 12.10.2008, 19:29:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pa84
a ja słyszałem ze adaptacje robi sie na rozgrzanym silniku i robi sie ja po czyszczeniu tzn po odłaczeniu od samochodu
adaptacje robi sie na wszystkim podlaczonym w samochodzie
o ile pamietam to nawet silnika sie nie odpala
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #79 - Niedziela, 12.10.2008, 19:32:48 - NIEPRZECZYTANA »

Koledze zapewne chodzi o to, że adaptacją jest konieczna, jak zdejmiesz przepustnicę i założysz ją z powrotem.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #80 - Niedziela, 12.10.2008, 19:36:24 - NIEPRZECZYTANA »

Ja odłączałem przepustnicę i nigdy jej nie adoptowałem .
Sprawdzone dla sterownika silnika ALM.
Adaptacja była konieczna gdy wymieniłem ją na inną ,z inną literką na końcu
oznaczenia.
Prawdą jest ze do adaptacji silnik ma byc zagrzany.
Silnika się nie odpala ale stacyjke się załącza.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 12.10.2008, 19:38:18 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #81 - Niedziela, 12.10.2008, 19:42:42 - NIEPRZECZYTANA »

ja wcale nie pisałem ze silnik ma byc odpalony :nonono: i tak jak Tracer napisał ja tez na swoim silniku nie mam potrzeby robic adaptacji nawet jak ja odłaczę sama sie ustawia po paru km, teoretycznie trzeba zawsze robic adapatacje tylko wtedy jak sie ja odłaczy albo wymieni
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 12.10.2008, 19:44:52 wysłane przez pa84 » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #82 - Niedziela, 12.10.2008, 20:02:29 - NIEPRZECZYTANA »

To żeby robic po każdym odłaczeniu, to jest woda na młyn warsztatów samochodowych ,a to nie jest koniecznie wydawnie kaski.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #83 - Niedziela, 12.10.2008, 20:21:36 - NIEPRZECZYTANA »

Zgadza sie nie trzeba robic nonstop adaptacji ... ja takowa zrobilem bo autko zakupilem z zachodu. Vag mnie poinformowal ze brak jest adaptacji takowa zrobilem i bledu niema .. tyle.

01087 - Basic Setting Not Performed
            20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermittent
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 12.10.2008, 20:23:25 wysłane przez stryker2 » Zapisane

Atari Forever ! ;-)
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #84 - Niedziela, 12.10.2008, 20:27:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
To żeby robic po każdym odłaczeniu, to jest woda na młyn warsztatów samochodowych ,
Zgadza się. Nie ma takiej potrzeby. Wykonuje się ją w przypadku wymiany, pojawienia się błędóów, czy po uzasadnionym czyszczeniu, gdy na jałowo był duży kąt otwarcia, a po czyszczeniu znacznie spadł.
Zapisane

pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #85 - Niedziela, 12.10.2008, 21:46:10 - NIEPRZECZYTANA »

To żeby robic po każdym odłaczeniu, to jest woda na młyn warsztatów samochodowych ,a to nie jest koniecznie wydawnie kaski.
Dlatego napisałem teoretycznie
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #86 - Poniedziałek, 13.10.2008, 14:16:48 - NIEPRZECZYTANA »

Mam podobny problem jak qrdoopel  :huh:
Wkońcu doczekałem się swojego kabla ... Mam oprogramowanie Polski Vag 2.5 i kabel zakupiony u jednego ze sprzedawców z allegro .. Problem polega na tym, że łączę się normalnie ze sterownikiem ABS, czy poduszkami lub licznikiem, kasuje błędy (np. jak sciągałem kierownicę i odpiąłęm poduszkę) ale jest kłopot w połączeniu się z silnikiem  :-\  (w innych autach nie)
Program po 3 próbach łączy się, w opisie sterownika sa "krzaczki" i po paru sekundach się rozłancza i tak w koło  :o
Ktoś wie może o co chodzi, chciałem wyczyścić przepustnicę bo naprawdę jej to potrzebne a w AEE bez adaptacji ani rusz ... Nie chcę ryzykować i czyścić narazie bo jak mi się nie uda połączyć to bedzie lipa  :huh:
Dodam, że polski vag 4,5 nie chce mi współpracować już z tym kablem. Tak samo vag-com ten nowy i w wersji 312 czy jakoś tak ...
Może to wina tego, ze przepustnica jest tak zasyfiona :?: chociaz nie wydaje mi się  :(  Jechać z tym na warsztat  :?:
Zapisane
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #87 - Wtorek, 14.10.2008, 19:09:15 - NIEPRZECZYTANA »

odepnij radio bo zapewne nie masz firmowego mi tez zrywalo polaczenie jak odpiołem radio po problemie
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #88 - Wtorek, 14.10.2008, 21:37:26 - NIEPRZECZYTANA »

pa84, możliwe, że to jest jego wina  :ok:  Jutro sprawdzę bo mam oczywiście jak większość ludzi zmostkowany kabelek od podtrzymania pamięci  ;D
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #89 - Wtorek, 14.10.2008, 22:09:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: JarekF
Tak samo vag-com ten nowy i w wersji 312 czy jakoś tak ...
Co Ty masz za kabelek, że z VAG-COMem nie działa? Spróbuj zmniejszyć szybkość transmisji w ustawieniu portu.
Zapisane

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Adaptacja przepustnicy na VAG u
Skocz do: