+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ciężko zapala na ciepłym  (Przeczytany 95212 razy)
0 użytkowników i 22 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #60 - Niedziela, 30.11.2008, 14:28:45 - NIEPRZECZYTANA »

Jakiej firmy aku?
Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #61 - Niedziela, 30.11.2008, 21:56:35 - NIEPRZECZYTANA »

W seacie Warta ale nie silver czy podobne, jakis zwykły. A założyłem od Renaulta o tych samych parametrach aku 4max (produkt bodajze interCarsu) i zapalił ładnie. Narazie niech tam siedzi bo cieplo sie zrobilo a ja czekam na mrozy. Ale i tak zapalanie renaulta sie teraz wydłuzyło w porównaniu co było na tamtym aku 4maxa
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #62 - Poniedziałek, 01.12.2008, 21:28:58 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie to jest wątek o ciężkim odpalaniu na ciepłym a nie na zimny. Także prosze nie zaśmiecać.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #63 - Niedziela, 08.03.2009, 15:53:46 - NIEPRZECZYTANA »

Hej, mam pytanie w jakim kanale jest dawka startowa ?

Bo mam w kanale 1 1,5mg a w kanale 5 20mg.

Przestawiam vagiem kanal 5 ale nic sie nie zmienia.


od KYS: Scalono.

« Ostatnia zmiana: Niedziela, 08.03.2009, 21:41:40 wysłane przez KYS » Zapisane
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #64 - Piątek, 13.03.2009, 22:36:50 - NIEPRZECZYTANA »

 Witam mam taki problem moj Tdi-k AFN 177tys. na zimnym silniku pali na dotyk, a na cieplym dlugo kreci, i mialem juz tak 4 miesiace ale idzie cieplo i trzeba to zrobic, pojechaklem dzis do dobrego mechanika diesla i podpiąl mi pod kompa i pokazalo bład:  elektronika silnika  P/N 028-906-021-EK 1.9l R4 EDC G00 : SG  1438  :  Pamiec ECU:00002   Serve station code06402 Plase record or print the information on this page which is useful for you to query after -market service center rozszyfruje ktos ten język bo ja nie znam, i glownie powiedzial mi ze to głowka pompy paliwa pada, a stalo sie tak ze paliwo słabe bylo zalewane, ale paliwo bylo z shella , lucoilu ,bp, i powiedzial mi tak : naprawa pompy ladowanie sie w koszty to 1000zl a oszukanie kompa samochodu 100zl czyli: powiedzial ze moze zrobic mi tak ze na cieplym silniku beda grzaly swiece zarowe i ze bedzie wszystko ok, i nie wiem czy mi nie beda palily sie swiece zarowe, mowi ze tak robią i nikomu nic sie nie dzieje a  samochody pala na dotyk , moze ktos slyszal o takim czymś albo ma takie roziwazanie, bo jak nie to pompe wtryskowa wymienic tylko czy bedzie gwarancia ze wszystko bedzie ok. :?:
 
« Ostatnia zmiana: Piątek, 13.03.2009, 22:49:21 wysłane przez pawel85 » Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #65 - Piątek, 13.03.2009, 22:59:13 - NIEPRZECZYTANA »

raczej robi sie korekte dawki rozruchowej :-\
takiego mini chipa :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #66 - Piątek, 13.03.2009, 23:04:08 - NIEPRZECZYTANA »

ale wlasnie powiedzial ze to mi nic nie da, mowilem mu ze moze jakies mapki paliwowe czy cos takiego ponoc robia, a on ze nie w tym przypadku to zwiekszy mu tylko spalanie, a pali mi ok 5litrow cykl mieszany,
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #67 - Piątek, 13.03.2009, 23:07:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pawel85
pojechaklem dzis do dobrego mechanika diesla
Napewno?
Chyba chodzi o dawkę startową. 100PLN z ominięcie czujnika temperatury, trochę sporo - chciałbym tak zarabiać.
Ładowanie w koszty 1000PLN to przesada, spec od softu dużo taniej policzy i spokój. Nie trzeba od razu wymieniać, czy remontować pompy.
Zapisane

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #68 - Piątek, 13.03.2009, 23:13:55 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris ponoc dobry mechanik, nigdy u niego nie bylem tylko slyszalem ze jest dobry, to moze wiesz czy gdzies w Radomiu mozna sie zglosic zeby zmienic mu softa, i ile takie cos mniej wiecej kosztuje, a spalanie mi sie nie zwiekszy , czy to chodzi tylko oto ze na rozruch idzie wiecej paliwa a pozniej normalnie juz jest tak jak powinno byc :?:
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #69 - Piątek, 13.03.2009, 23:23:28 - NIEPRZECZYTANA »

W radomiu nie znajdziesz, przynajmniej nie słyszałem o takim. Najbliżej chyba stolica.
Spalanie się nie zmienia, zmienia się tylko dawkę paliwa wymaganą do odpalenia auta, reszta bez zmian.
Zapisane

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #70 - Piątek, 13.03.2009, 23:34:44 - NIEPRZECZYTANA »

slyszalem ze kazdy poleca tak DiagTronik czy jakos tak, kolo wa-wy, czy jeszcze gdzie indziej

Napisano: Piątek, 13.03.2009, 23:30:37


 a wracając do tego oszukania kompa , zeby podgrzewal swiece to co nikt nie poleca zeby takie cus robic ;)
Zapisane

Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #71 - Piątek, 13.03.2009, 23:44:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pawel85
a wracając do tego oszukania kompa , zeby podgrzewal swiece to co nikt nie poleca zeby takie cus robic
Gdyby coś takiego było zalecane to robiliby tak w ASO :-) Poważnie to jest to rozwiązanie na którką mete. Będziesz miał później problemy z czujnikami temp i nie jest powiedziane, że nie pojawią się inne problemy przy odpalaniu.
Zapisane
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #72 - Sobota, 14.03.2009, 09:00:55 - NIEPRZECZYTANA »

Też miałem ten problem, mechanik tak samo mi mówił że dawki nie nie dadzą, ale dały na zimnym i ciepłym pali na dotyk

Jedź do tunera i nie kombinuj
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #73 - Sobota, 14.03.2009, 20:55:36 - NIEPRZECZYTANA »

Typowy problem z dawka rozruchowa....mozesz nowke pompe ze sklepu kupic i raczej nie pomoze. Predzej zmiana akumulatora albo rozrusznika (ale to tez nie na dlugo)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #74 - Sobota, 14.03.2009, 21:50:15 - NIEPRZECZYTANA »

 Sprawdzalem dzis z innym aku i powiem ze bez zmian, nadal ciezko pali na gorącym wiec mysle ze rozrusznik tez nic nie pomoze i bede musial odwiedzic stolice albo Łódz?
Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Skocz do: