+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Felgi, opony» Opony zimowe
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 46   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Opony zimowe  (Przeczytany 443743 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #270 - Wtorek, 30.09.2008, 12:19:39 - NIEPRZECZYTANA »

raby te oponki to zimówki Dunlop Sp Winter Response  ;)

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #271 - Wtorek, 30.09.2008, 12:32:58 - NIEPRZECZYTANA »

raby te oponki to zimówki Dunlop Sp Winter Response  ;)

no to ok ale wyglada jak letnia :-X

no wiec... wygladem mozna sugerowac ze nadaje sie na snieg i lud a na mokry snieg, wode sa lepsze
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
incassentodegas Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: małopolskie
Samochód: Ibiza 1,4 SXE z 98/99' silnik APQ + lpg: KME Diego z Matrixami

« Odpowiedz #272 - Wtorek, 30.09.2008, 12:34:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: peter174
wązkie opony mają sens jezeli jeździ się po kopnym sniegu ... w naszych warunkach gdzie zimy marne to mozna smiało wrzucac takie same szerkosci oponek jakie zaleca producent auta ... jezeli auto jest eksploatowane w miescie to stosowanie wąskich opon mija się z celem

oto co na ten temat jest zawarte w najnowszym Motorze 40/2008

Racja. Używam 155 tek na feldze 13' w zimie (lato 185 na 14'). Do domu mam podjazd ze 100 m na 1 biegu. Mam najzwyklejsze Frigo1 z ostrymi bokami klocków na bieżniku. W kopnym śniegu wyjeżdzam a moi sąsiedzi na 175 czy 185 parkują na dole, na ulicy.
Zapisane

Radio Barcelona, Radio Madrida......
Radio Bolero
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #273 - Wtorek, 30.09.2008, 12:44:36 - NIEPRZECZYTANA »

raby te oponki to zimówki Dunlop Sp Winter Response  ;)



dokladnie. na zdjeciu nie widac wszystkich lamelek, ale jest to opona zimowa :)
Zapisane

Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #274 - Niedziela, 05.10.2008, 17:08:08 - NIEPRZECZYTANA »

warto kupić takie zimówiki? http://moto.allegro.pl/item444022505_185_55r15_niemieckie_opony_bieznikowane_wysylka_0.html szkoda mi kasy na nowe bo możliwe ze pojeżdze jedną zime albo dwie, czy lepiej używki jakies znaleźć?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #275 - Niedziela, 05.10.2008, 17:12:01 - NIEPRZECZYTANA »

Już lepiej kup jakieś używane zamiast tych bieżnikowanych...
Opony bieżnikowane nalewane są na opony używane i nie jesteś w stanie przy zakupie sprawdzić jej stanu.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #276 - Niedziela, 05.10.2008, 17:16:27 - NIEPRZECZYTANA »

ja jestem za oponami nowymi, ale rzeczywiscie w Twojej sytuacji nie oplaca sie kupowac, dlatego podobnie jak KYS, lepiej jakies dobre uzywane kup, zamiast tych bieznikowanych
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #277 - Niedziela, 05.10.2008, 17:17:41 - NIEPRZECZYTANA »

Ja jezdzilem 1 sezon na nalewanych i jestem zadowolony. Nic sie z oponami niedzialo, po 1 sezonie zeszly mi 1 mm. Wole bieznikowane niz uzywki z 5mm za ta sama cene. Bieznikowane na tyl oczywiscie, na przod mam nowe.
Zapisane
Broda79 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Mikołów
Samochód: Cordoba '97 1.4

« Odpowiedz #278 - Poniedziałek, 06.10.2008, 15:54:52 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko dobieżnikowanych dolicz jeszcze szybsze zużycie zawieszenia, amortyzatorów, sprężyn, łożysk, układu kierowniczego... Poza tym bardzo się zwiększa masa nieresorowana samochodu. Mieszanka nalewki jast twardsza niż zwykłej opony, każda opona jest inna, ciężko to wyważyć, odważniki sa zawsze większe niż w przypadku opon normalnych. Co do używek 5 mm za tę samą cenę - nie opłaca się. Niegdy nie wiadomo co sie kupi. Powiem tyle: lepsza Debica nowa niż dobra używka albo nalewka. To jest moje zdanie. Pozdrawiam.
Zapisane

Orange Piter's Club...
RPM-Club.pl - zapraszam na forum.
06.09.2008 - Matrix
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #279 - Poniedziałek, 06.10.2008, 16:07:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Broda79
Powiem tyle: lepsza Debica nowa niż dobra używka albo nalewka.
Pamiętaj więc, żeby wykupić dobre AutoCasco, może w pakiecie z Dębicą  ;D
Poza tym używka używce nie równa.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #280 - Poniedziałek, 06.10.2008, 16:22:16 - NIEPRZECZYTANA »

Jakos wulkanizator nie mial problemu z wywazeniem nalewki, i jakos specjalnie duzo odwaznikow nie dal na felge. Wiec moze trafiles na jakies naprawde zle nalane.

Co do autocasco to w zimie sie przydaje, ale nie ze wzgledu na debice, bo jak bedzie slisko i za duza predkosc to i michelin cie nie uratuje. Wiec czy debica czy michelen to wazniejsze od tego jest jazda z glowa w takich warunkach. 
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #281 - Poniedziałek, 06.10.2008, 16:33:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kozak
Bieznikowane na tyl oczywiscie, na przod mam nowe.
a niee odwrotnie na tył lepsze? ja bym na tył lepsze założył. :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #282 - Poniedziałek, 06.10.2008, 16:34:01 - NIEPRZECZYTANA »

Chodzilo mi o to, ze bieznikowane (nowe) dalem na tyl, a nowe "nowe" na przod :)
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #283 - Poniedziałek, 06.10.2008, 16:39:54 - NIEPRZECZYTANA »

no tak ale nowe nowe są lepsze, a lepsze na tył się daje przeważnie, a z drugiej strony przód jest bardziej wrażliwy na wyważenie i krzywizny opon sam już nie wiem jak lepiej.  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Endriu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe...
Samochód: Seat Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #284 - Poniedziałek, 06.10.2008, 17:37:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!

Panowie i Panie takie pytanie...dostałem dosłownie za bezcen komplet zimówek 185/55 R15 Fuldy.Wiem że na zime to raczej cieńsze opony(a może tez mniejsze?).Problem w tym że juz mam komplet zimówek na stalowych felgach tyle ze R13.
Co sądzicie?Opchnąć te 15 czy dokupić do nich stalówki a opchnać R13?

Pozdrawiam
Zapisane

"Odważni nie żyją wiecznie.Ostrożni nie żyją w ogóle"
Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 46   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Felgi, opony» Opony zimowe
Skocz do: