Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z Immobilajzerem w cordobie ?  (Przeczytany 52298 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
mirekk
Gość



« Poniedziałek, 28.08.2006, 18:23:47 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
A wiec moj problenm polega na tym iz czasem gdy odpalam silnik tan gasnie po chwili. W warsztacie powiedzieli ze to jakis bezpieczniek sie przepalil, wiec go wymienili, sytuacja powtarzala sie powtorzyla kilka razy wiec teraz jezdze z opakowaniem bezpiecznikow w schowku :) czy mial ktos podobne problemy ze swoim autem, lub czym to moze byc spwodowane, albo jak to naprawic ? cokolwiek ? :mrgreen:
Z góry dziekuje :)
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 28.08.2006, 19:01:34 - NIEPRZECZYTANA »

A który bezpiecznik ???
bo z opisu to raczej wygląda na padającą część , która jest w kluczyku i współpracuje z imo.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 28.08.2006, 20:17:23 - NIEPRZECZYTANA »

Albo w okolicy stacyjki, ewentualnie moze jakas kostka nie laczy przy immo
Zapisane

woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 28.08.2006, 23:33:40 - NIEPRZECZYTANA »

Spalił Ci się bezpiecznik od świateł stop. To jest zabezpieczenie takie, żeby bez sprawnego stopu nie pojechać (jedziesz dotąd do póki nie zgasisz motora, a jak zgasisz to już nie odpalisz bo immo go blokuje). Miałem i też przerobiłem ten problem. U mnie zrobiło się zwarcie na klapie bagażnika (kable w harmonijkach do trzeciego stopu). W vario to częsty problem. Poszukaj na forum był ten problem kabli poruszany.
pozdrawiam :pub:  :pub:  :pub:

[ Dodano: 2006-08-29, 00:35 ]
A zapomniałem. Sprawdź jak nie odpali czy masz stop.
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 29.08.2006, 20:20:56 - NIEPRZECZYTANA »

Czy takie rzeczy pisza w instrukcjach? Czy to tajemnice serwisu?
Zapisane

woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 29.08.2006, 23:03:59 - NIEPRZECZYTANA »

To są tajemnice serwisu. A żeby było ciekawiej to w ASO robili mi kiedyś tył auta jak pijak wjechał w dupę mojemu autu. Zadzwonili do mnie, że nie mogą odpalić auta i czy nie mam jakiś dodatkowych zabezpieczeń. Okazało się że przy demontażu zrobili gdzieś zwarcie właśnie na stopie i auto nie odpaliło, powiedzieli mi że przepchnęli z blacharni do lakierni bo nie odpaliło. Podobno ścągnęli elektryka, ale mi oczywiście nie powiedzieli co było chociaż chciałem się dowiedzieć. Ze trzy lata temu miałem problem z kablami w harmoniach do klapy bagażnika i wróciłem na krawacie do garażu (jedyny raz). Dojście do tego zajęło mi chyba z 8 godzin roboty(podmiana sterownika, podmiana immo itd. wszystko wiązało się z adaptacją) bezpiecznik był spalony tak, że nie było widać że jest spalony dopiero miernikiem wyszło -taki pech.
Serwis za taką naprawę może wziąć kupę kasy łącznie z wymianą immo. :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
mimars
Świeżak
Offline Offline



Skąd: POZNAŃ

« Odpowiedz #6 - Piątek, 01.09.2006, 13:00:04 - NIEPRZECZYTANA »

Witaj.
Problem podobny do Twojego przerabiałem bardzo długo w Ibizie 95. Wymieniane były także całe wiązki kabli. Rozwiązanie problemu okazało się prozaiczne. W głebi skrzynki bezpieczników nasz kostki Przekaźników dwa skrajne u góry po prawej stronie (któryś z nich) odpowiada między innymi za immobilizer. Lubią się co jakiś czas poluzować. Dobrze je dociśnij. Zdarzało mi się często ze co jakiś czas nie chciał odpalić. Udawało się to dopiero po kilku, kilkunastu lub kilkudziecięciu próbach w czasie od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Pól biedy na parkingu, ale kiedyś wyłączyłem silnik przed przejazdem kolejowym. Po przejechaniu pociągu zablokowałem drogę bo nie chciał odpalić. Zrobił to dopiero po pó godzinie.Od czasu kiedy wiem o tych przekaźnikach wystarczy je po prostu docisnąć i problem znika.  Pozdrawiam
Zapisane
zylajr82 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puck
Samochód: Seat Cordoba SX,1996,74KW

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 08.12.2008, 18:48:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam Cordobę z 2 dni. Pierwszego jeździłem normalnie, silnik normalnie palił - żadnych problemów. Wieczorkiem rozebrałem sobie kluczyk, celem oczywiście wyczyszczenia styków, aby sprawnie działał centralny na pilota(zacinał się). Rano próbuję odpalic fure, a tu nic. Silnik jakby zaczyna pracować, i gaśnie po jakiś 2 sekundach. Myśle, że to immo. Chyba schrzaniłem coś z pilotem...Światła stopów świecą. Próbowałem drugim kluczykiem, ale jest jakby bez pilota, i tak samo się zachowuje. i jeszcze aku padł.
Czy poza immo, jest możliwe, że stało się coś innego.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 08.12.2008, 18:55:11 - NIEPRZECZYTANA »

oczywiscie nie zgubiles tej czesci od imo?
vag by pokazal czy jest blad imobilajzera
no ale to czesta usterka tego ukladu :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
zylajr82 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puck
Samochód: Seat Cordoba SX,1996,74KW

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 08.12.2008, 19:35:44 - NIEPRZECZYTANA »

Jak wygląda ta część?Bo przed chwilą znalalzłem małą prostopadłą płytkę,tak jak na zdjęciu...

http://img258.imageshack.us/my.php?image=immozy5.jpg
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 08.12.2008, 19:37:01 - NIEPRZECZYTANA »

to jest właśnie immo....
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 08.12.2008, 19:37:05 - NIEPRZECZYTANA »

Jak wygląda ta część?Bo przed chwilą znalalzłem małą prostopadłą płytkę,tak jak na zdjęciu...

http://img258.imageshack.us/my.php?image=immozy5.jpg
to jest takie cos... ;)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
zylajr82 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puck
Samochód: Seat Cordoba SX,1996,74KW

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 08.12.2008, 19:42:13 - NIEPRZECZYTANA »

Zaraz idę próbować odpalić.
Wielkie dzieki za pomoc, tak to by mi pewnie to odkurzacz wciagnął :(
Zapisane
Adam78B Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Będzin
Samochód: Seat Cordoba

« Odpowiedz #13 - Wtorek, 02.04.2013, 15:26:45 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie wszyskich. kilka dni temu postanowiłem wymienić kostke w atacyjce a taeraz mam problem z odpaleniem auta. Moje auto to Cordoba 98r. 1,6. Jak wyciągałem stacyjkę to musiałem odpiąć wszystkie kostki między innymi od immo pod kierownicą. oczywiście złożyłem tak jak było ale coś nie działa. Objawy wskazują na to ze nie ma sygnału od kluczyka do immo, bo gaśnie po odpaleniu. Bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu. Dodam że immo jest fabryczne.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #14 - Wtorek, 02.04.2013, 15:50:43 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdz czy napewno wszystko laczy jak nalezy, moze bedzie potrzebny vag aby sprawdzic bledy i zakodowac od nowa immo
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Problem z Immobilajzerem w cordobie ?
Skocz do: