+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z odpalaniem/obrotami  (Przeczytany 120390 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
wolem Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE

« Odpowiedz #165 - Poniedziałek, 25.03.2013, 17:53:30 - NIEPRZECZYTANA »

Tak pompa pracuje, nawet dla pewności podmieniłem ją na drugą sprawną, nic to nie dało, każda świeca mokra od paliwa.

Napisano: Poniedziałek, 25.03.2013, 17:38:11


http://w500.wrzuta.pl/film/3SPpL9vnsyc/nie_odpala_-_bez_ssania_aee_1.6

Tak wygląda sytuacja jak wyłączę ssanie, wkładając czujnik temperatury do gorącej wody.

Porównując oba filmiki wyraźnie widać, że zmniejszona dawka paliwa mu służy tylko jednocześnie zastanawia mnie to, że aby była jakakolwiek reakcja muszę wciskać pedał gazu.
Zapisane
masz12 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS

« Odpowiedz #166 - Czwartek, 28.03.2013, 17:05:13 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdź przepustnicę
miałem podobny problem z octavią ten sam silnik
ciężko odpalała,szarpała i czasami obroty szalały 
rozebrałem przepustnicę i przesmarowałem koła zębate bo się przycinały
problem znikł
wymieniłbym też czujnik temperatury czasami jest tak że uszkodzenie jest w pewnych temperaturach i niby jest sprawny przy 90 stopniach a po drodze do 90 pokazuje błędne wartości,można to zaobserwować gdy rozgrzewamy silnik podpięty pod vag-a.temperatura rośnie i nagle -50 stopni. tak miałem w 1,4 BBY     
Zapisane

endriu1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 1,6 1995

« Odpowiedz #167 - Sobota, 30.03.2013, 17:22:04 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam od dłuższego czasu problem uruchomienia auta mianowicie po przejechaniu około 1-2 kilometrów po zgaszeniu go i ponownym uruchomieniu nie chce odpalić czasami próbuje załapać jakby nie palił na wszystkie cylindry iskra jest kable na wysokim wymienione na nowe najdziwniejsze jest to że po odstaniu około pół godziny odpala jakby nigdy nic moim zdaniem wygląda to na to jakby coś się nagrzewało a po ostygnięciu coś załącza .Może ktoś spotkał się z takim problemem proszę o pomoc
Cordoba 1996r. 1,6
Zapisane
k.100.pr Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: był Seat Cordoba SE 1.4 AEX 1997r. jest Ssangyong Tivoli 1.6 pb/lpg 2017r.

« Odpowiedz #168 - Niedziela, 31.03.2013, 07:14:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wolem
Zastanawiam się nad przepustnicą, może w niej coś się popsuło?

U mnie kiedyś zawiesił się silniczek sterujący przepustnicą. Komputer pokazywał błąd. Przy odpalaniu pracował tak jakby na trzy cylindry, ale w rzeczywistości to w okolicy 500 obrotów i potrafił zgasnąć po kilku sekundach. Najważniejsze jest to, że przy podmianie przepustnicy na dobrą, objawy nie ustępowały, bo nie kasowałem błędów i myślałem, że cała praca na nic i to nie przepustnica. Po skasowaniu błędów i adaptacji naprawionej przepustnicy problem zniknął.
Zapisane

Seat Cordoba sprzedany...
wolem Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE

« Odpowiedz #169 - Środa, 03.04.2013, 16:59:01 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, teraz Panowie to mam problem, kupiłem nową przepustnice, usunąłem błędy, zaadoptowałem i auto dalej nie odpala. Proszę o pomoc!
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #170 - Sobota, 06.04.2013, 12:58:06 - NIEPRZECZYTANA »

a iskra jest  :?: cewka vn była wymieniana  :?:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
wolem Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE

« Odpowiedz #171 - Sobota, 06.04.2013, 21:55:52 - NIEPRZECZYTANA »

iskra jest na każdym cylindrze a wymieniłem wszystko co związane z elektryka i nie tylko (opis stronę wcześniej)
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #172 - Niedziela, 07.04.2013, 07:01:17 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli paliwo jest na świecach to albo iskra jest za słaba , albo przestawione są fazy rozrządu bo pasek przeskoczył. Innego wyjąsia nie ma. Auto było odpalane na pych ?? Ciągane ??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
wolem Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE

« Odpowiedz #173 - Niedziela, 07.04.2013, 12:17:21 - NIEPRZECZYTANA »

Nie próbowałem nawet odpalać na pych właśnie z obawy, że rozrząd przeskoczy. Pasek jest napięty a poza tym auto zaczęło umierać stopniowo...
A jeżeli iskra jest za słaba to z jakiego powodu??
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #174 - Poniedziałek, 08.04.2013, 04:49:52 - NIEPRZECZYTANA »

Podłączałeś VAG-a ?
Jak wymieniałeś aparat zapłonu to jak go ustawiłeś ?
Cewka jest Beru ?
Przewody VN są jakiej firmowy ?
Świece, te co trzeba ? jakie ?
Przerwa na świecach , jaka ?
ten silnik ma przepływomierz powietrza ?
Pozostaje sprawdzić stroboskopem punkt zapłonu

Prawdopodobnie VN gdzieś ucieka lub dawka paliwa jest duzo za dużą i swiece są zalane
Na to pomaga wykrecenie ich i wysuszenie.
Moze i zapłon jest przestawiony
Może VAG coś powie ?
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.04.2013, 04:57:45 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
wolem Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE

« Odpowiedz #175 - Poniedziałek, 08.04.2013, 19:21:13 - NIEPRZECZYTANA »

-Podłączyłem pod VAG-a pokazało jakieś błędy związane z przepustnicą wiec ją wymieniłem (zaadoptowałem) - nie pomogło.
-Auto "umarło" zanim nawet dotknąłem układ zapłonowy, przed odkręceniem aparatu dokładnie odznaczyłem sobie jego położenie, próbowałem opóźniać i przyspieszać zapłon, ale bez efektów, tylko w moim odznaczonym położeniu auto wykazuje chęć odpalenia.
-Cewkę podmieniłem z innego sprawnego auta, ale też kupiłem nową dla sprawdzenia (nie beru) - bez efektów.
-Przewody WN miałem beru i zmieniłem je na Janmor (wiem słaba firma) ale zmieniłem je gdy auto działało bez zarzutów, poprostu stwierdziłem, że już czas na wymianę. Na tych i na tych nie odpala.
-Podobna sytuacja ze świecami były BOSCH ale miały już sporo przejechane wiec wymieniłem na NGK , nie odpala ani na tych ani na tych...
- W moim silniku nie ma przepływomierza powietrza. Wszystko jest zespolone w przepustnicy.

Wydaje mi się, że właśnie wtryski leją za dużo paliwa tylko czemu?! Komputer zwariował?
Zapisane
TomekB Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Seat Cordoba Vario FL 1.6 ALM 1999r

« Odpowiedz #176 - Wtorek, 16.04.2013, 15:46:38 - NIEPRZECZYTANA »

Proszę po podpowiedź czy widoczna na filmiku sytuacja wskazuje na potrzebę czyszczenie przepustnicy.

Auto po 8 godzinnym postoju. Temp. zewnętrzna ponad 19 stopni (na zegarach niestety zaniża mi temperaturę zewn.). Pedał gazu naturalnie nie ruszany.
Gdy odpalam auto rano przy około 10 stopniach nie ma aż tak dużego falowania.

FILMIK --> http://youtu.be/mI3r2vIVdpk

Pozdrawiam
Tomek
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #177 - Wtorek, 16.04.2013, 15:58:39 - NIEPRZECZYTANA »

Mi to wygląda tak jak by po odpaleniu włączyło się jakieś mega ssanie. Ja podobnie (do około 1300obr) miałem ale przy -30... W cordobie 1.4 benzyna.

Coś jak tu: http://www.youtube.com/watch?v=yPSVSiwCefM (tylko mój znacznie szybciej zapalał :P )
Zapisane
wolem Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE

« Odpowiedz #178 - Środa, 24.04.2013, 17:28:34 - NIEPRZECZYTANA »

Wracając do mojego wątku, PROBLEM ROZWIĄZANY , winny był zatkany katalizator
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #179 - Niedziela, 10.11.2013, 21:36:08 - NIEPRZECZYTANA »

No to teraz ja mam problem.

Dostałem jedynie opis słowny błędu w dodatku w wykonaniu kobiety więc bierzcie poprawkę ;)

"Najpierw nie chciał zapalić i wydawał dźwięk "wuuu wuuu" - jak by się ślizgał pasek. Po odpaleniu pracował nie równo".

Sam zdołałem ustalić tyle, że to wycie przed odpaleniem mogło być spowodowane bendixem rozrusznika. I to mnie nie martwi. Zregeneruje się.
Ale bardziej martwi mnie ta nie równa praca po odpaleniu. Wygląda na to jak by go zalewało paliwem. Czy jak zacina się rozrusznik to do cylindrów podawane jest nadal paliwo?
Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Skocz do: