Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Problemy z odpalaniem/obrotami
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
10
11
[
12
]
13
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problemy z odpalaniem/obrotami (Przeczytany 120383 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
wolem
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #165 -
Poniedziałek, 25.03.2013, 17:53:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak pompa pracuje, nawet dla pewności podmieniłem ją na drugą sprawną, nic to nie dało, każda świeca mokra od paliwa.
Napisano: Poniedziałek, 25.03.2013, 17:38:11
http://w500.wrzuta.pl/film/3SPpL9vnsyc/nie_odpala_-_bez_ssania_aee_1.6
Tak wygląda sytuacja jak wyłączę ssanie, wkładając czujnik temperatury do gorącej wody.
Porównując oba filmiki wyraźnie widać, że zmniejszona dawka paliwa mu służy tylko jednocześnie zastanawia mnie to, że aby była jakakolwiek reakcja muszę wciskać pedał gazu.
Zapisane
masz12
Użytkownik
Offline
Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS
WWW
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #166 -
Czwartek, 28.03.2013, 17:05:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
sprawdź przepustnicę
miałem podobny problem z octavią ten sam silnik
ciężko odpalała,szarpała i czasami obroty szalały
rozebrałem przepustnicę i przesmarowałem koła zębate bo się przycinały
problem znikł
wymieniłbym też czujnik temperatury czasami jest tak że uszkodzenie jest w pewnych temperaturach i niby jest sprawny przy 90 stopniach a po drodze do 90 pokazuje błędne wartości,można to zaobserwować gdy rozgrzewamy silnik podpięty pod vag-a.temperatura rośnie i nagle -50 stopni. tak miałem w 1,4 BBY
Zapisane
http://republika.pl/vwgroup/
endriu1
Świeżak
Offline
Samochód: seat cordoba 1,6 1995
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #167 -
Sobota, 30.03.2013, 17:22:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam mam od dłuższego czasu problem uruchomienia auta mianowicie po przejechaniu około 1-2 kilometrów po zgaszeniu go i ponownym uruchomieniu nie chce odpalić czasami próbuje załapać jakby nie palił na wszystkie cylindry iskra jest kable na wysokim wymienione na nowe najdziwniejsze jest to że po odstaniu około pół godziny odpala jakby nigdy nic moim zdaniem wygląda to na to jakby coś się nagrzewało a po ostygnięciu coś załącza .Może ktoś spotkał się z takim problemem proszę o pomoc
Cordoba 1996r. 1,6
Zapisane
k.100.pr
Użytkownik
Offline
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: był Seat Cordoba SE 1.4 AEX 1997r. jest Ssangyong Tivoli 1.6 pb/lpg 2017r.
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #168 -
Niedziela, 31.03.2013, 07:14:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: wolem
Zastanawiam się nad przepustnicą, może w niej coś się popsuło?
U mnie kiedyś zawiesił się silniczek sterujący przepustnicą. Komputer pokazywał błąd. Przy odpalaniu pracował tak jakby na trzy cylindry, ale w rzeczywistości to w okolicy 500 obrotów i potrafił zgasnąć po kilku sekundach. Najważniejsze jest to, że przy podmianie przepustnicy na dobrą, objawy nie ustępowały, bo nie kasowałem błędów i myślałem, że cała praca na nic i to nie przepustnica. Po skasowaniu błędów i adaptacji naprawionej przepustnicy problem zniknął.
Zapisane
Seat Cordoba sprzedany...
wolem
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #169 -
Środa, 03.04.2013, 16:59:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, teraz Panowie to mam problem, kupiłem nową przepustnice, usunąłem błędy, zaadoptowałem i auto dalej nie odpala. Proszę o pomoc!
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #170 -
Sobota, 06.04.2013, 12:58:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
a iskra jest
cewka vn była wymieniana
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
wolem
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #171 -
Sobota, 06.04.2013, 21:55:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
iskra jest na każdym cylindrze a wymieniłem wszystko co związane z elektryka i nie tylko (opis stronę wcześniej)
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #172 -
Niedziela, 07.04.2013, 07:01:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jezeli paliwo jest na świecach to albo iskra jest za słaba , albo przestawione są fazy rozrządu bo pasek przeskoczył. Innego wyjąsia nie ma. Auto było odpalane na pych ?? Ciągane ??
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
wolem
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #173 -
Niedziela, 07.04.2013, 12:17:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie próbowałem nawet odpalać na pych właśnie z obawy, że rozrząd przeskoczy. Pasek jest napięty a poza tym auto zaczęło umierać stopniowo...
A jeżeli iskra jest za słaba to z jakiego powodu??
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #174 -
Poniedziałek, 08.04.2013, 04:49:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Podłączałeś VAG-a ?
Jak wymieniałeś aparat zapłonu to jak go ustawiłeś ?
Cewka jest Beru ?
Przewody VN są jakiej firmowy ?
Świece, te co trzeba ? jakie ?
Przerwa na świecach , jaka ?
ten silnik ma przepływomierz powietrza ?
Pozostaje sprawdzić stroboskopem punkt zapłonu
Prawdopodobnie VN gdzieś ucieka lub dawka paliwa jest duzo za dużą i swiece są zalane
Na to pomaga wykrecenie ich i wysuszenie.
Moze i zapłon jest przestawiony
Może VAG coś powie ?
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.04.2013, 04:57:45 wysłane przez Tracer
»
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
wolem
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #175 -
Poniedziałek, 08.04.2013, 19:21:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
-Podłączyłem pod VAG-a pokazało jakieś błędy związane z przepustnicą wiec ją wymieniłem (zaadoptowałem) - nie pomogło.
-Auto "umarło" zanim nawet dotknąłem układ zapłonowy, przed odkręceniem aparatu dokładnie odznaczyłem sobie jego położenie, próbowałem opóźniać i przyspieszać zapłon, ale bez efektów, tylko w moim odznaczonym położeniu auto wykazuje chęć odpalenia.
-Cewkę podmieniłem z innego sprawnego auta, ale też kupiłem nową dla sprawdzenia (nie beru) - bez efektów.
-Przewody WN miałem beru i zmieniłem je na Janmor (wiem słaba firma) ale zmieniłem je gdy auto działało bez zarzutów, poprostu stwierdziłem, że już czas na wymianę. Na tych i na tych nie odpala.
-Podobna sytuacja ze świecami były BOSCH ale miały już sporo przejechane wiec wymieniłem na NGK , nie odpala ani na tych ani na tych...
- W moim silniku nie ma przepływomierza powietrza. Wszystko jest zespolone w przepustnicy.
Wydaje mi się, że właśnie wtryski leją za dużo paliwa tylko czemu?! Komputer zwariował?
Zapisane
TomekB
Świeżak
Offline
Skąd: Szczecin
Samochód: Seat Cordoba Vario FL 1.6 ALM 1999r
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #176 -
Wtorek, 16.04.2013, 15:46:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Proszę po podpowiedź czy widoczna na filmiku sytuacja wskazuje na potrzebę czyszczenie przepustnicy.
Auto po 8 godzinnym postoju. Temp. zewnętrzna ponad 19 stopni (na zegarach niestety zaniża mi temperaturę zewn.). Pedał gazu naturalnie nie ruszany.
Gdy odpalam auto rano przy około 10 stopniach nie ma aż tak dużego falowania.
FILMIK -->
http://youtu.be/mI3r2vIVdpk
Pozdrawiam
Tomek
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #177 -
Wtorek, 16.04.2013, 15:58:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mi to wygląda tak jak by po odpaleniu włączyło się jakieś mega ssanie. Ja podobnie (do około 1300obr) miałem ale przy -30... W cordobie 1.4 benzyna.
Coś jak tu:
http://www.youtube.com/watch?v=yPSVSiwCefM
(tylko mój znacznie szybciej zapalał
)
Zapisane
wolem
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Cordoba Vario 98r. 1.6 75KM AEE
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #178 -
Środa, 24.04.2013, 17:28:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wracając do mojego wątku, PROBLEM ROZWIĄZANY , winny był zatkany katalizator
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Problemy z odpalaniem/obrotami
«
Odpowiedz #179 -
Niedziela, 10.11.2013, 21:36:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
No to teraz ja mam problem.
Dostałem jedynie opis słowny błędu w dodatku w wykonaniu kobiety więc bierzcie poprawkę
"Najpierw nie chciał zapalić i wydawał dźwięk "wuuu wuuu" - jak by się ślizgał pasek. Po odpaleniu pracował nie równo".
Sam zdołałem ustalić tyle, że to wycie przed odpaleniem mogło być spowodowane bendixem rozrusznika. I to mnie nie martwi. Zregeneruje się.
Ale bardziej martwi mnie ta nie równa praca po odpaleniu. Wygląda na to jak by go zalewało paliwem. Czy jak zacina się rozrusznik to do cylindrów podawane jest nadal paliwo?
Zapisane
Strony:
1
...
10
11
[
12
]
13
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Problemy z odpalaniem/obrotami
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...