+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Cordoba 1.6i (AFT) SXE '99, problem z silnikiem?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Cordoba 1.6i (AFT) SXE '99, problem z silnikiem?  (Przeczytany 18467 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Grzech Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V

« Odpowiedz #15 - Piątek, 21.12.2007, 15:25:07 - NIEPRZECZYTANA »

Może kolega ma inny licznik do 240kmh tam jest czerwone pole chyba od 7000-8000
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #16 - Sobota, 22.12.2007, 12:25:00 - NIEPRZECZYTANA »

No to z tego wynikałoby, że u niego te 7500 to jest rzeczywiste 6300 więc czasem mu odcina nie przy 5000 tylko przy 4200

Tak czy siak coś musi mieć grzebnięte
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
qauczuq Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 1.4 8 zaworów, 1997, LPG, AEX, 270 tyś km

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 21.01.2008, 16:33:22 - NIEPRZECZYTANA »

ja u siebie miałem podobnie, auto gasło przy dojeżdzaniu do skrzyżowań itp kiedy musiałem dac na luz. Przeczyściłem odmę, przepustnicę szmatką i jest wszystko gites. Nie szukaj niewoadomo czego bo ja juz miałem ściągac głowicę bo miałem kawowy olej ale zrobiło się cielej jest wsio w porządku a wielu mówiło że to niemożliwe.
Zapisane

Seat Cordoba 1997 AEX, 1.4, 8 zaworów, LPG, 270 tyś km.
karolson83
Gość



« Odpowiedz #18 - Niedziela, 09.03.2008, 12:15:26 - NIEPRZECZYTANA »

WITAM  MAM  CORDOBE 1.6 SX  101  KM  MAM PODOBNE  OBJAWY TYLKO ZE MOJEJ  DOLEGA  JESZCE COS INNEGO ;(  A MIANOWICIE ODCINA MI  ZAPŁON PRZY 5 TYS  I AUTO OD SAMEGO  POCZATKAU  CHODZI  INACZEJ  RAZ NA JAKIS CZAS  JAK ODPALE  AUTO  PRACA  SILNIKA JEST PRAWIDŁOWA INACZEJ SIE ZBIERA   I JUZ ODCINA  MI JA PRZY  6,5  I  WTEDY  PRACA SILNIKA JEST TAKA  JAKA MA BYC  CZY  KTOS MI JEST W STANIE  POWIEDZIC I DORADZIC POZDRAWIAM  Z GORY DZIEKI   
Witam ponownie  moja usterka  w  Cordobie sx  1.6 aft 101 km cały czas występuje   niestety nikt nie jest mi wstanie pomoc   jeździłem po roznych  serwisach  i co tylko kase zostawiałem i zadnej poprawy  do tego stopnia ze auto się odblokowało  w warsztacie  komputer był podpiety  i wyszło ze wszytsko jest  ok.   kazałem mechanikowi   wsiąść  przejechać się  na miescie jak wróciliśmy  powiedzial (faktycznie zajebiście chodzi )potem kazelm mu zgasic    i  zapalic ponownie i co kiwnął rekoma i powiedział ze niema pojecia  oco tu chodzi  pomóżcie ratunku  bo już nawet nie wiem  co zrobic  czego to może być usterka  albo gdzie się udac do jakiego  specjalisty  w ostateczności  zostanie mi  salon  ;(  i znów kupe kasy  wywale  ale czy to pomoże  cos
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #19 - Niedziela, 09.03.2008, 12:55:08 - NIEPRZECZYTANA »

Popraw te Wielkie Litery, bo załapiesz ostrzeżenie. I poczytaj regulamin forum.
Zapisane
cobar Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba SX '96 1.6 AFT 101KM

« Odpowiedz #20 - Niedziela, 09.03.2008, 13:38:25 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam ogolnie podobny problem  z takim samym silnikiem(1.6 AFT) i tez nie wiem co jest grane...trefne te silniki jakies i nikt nie wie co jest grane i kazdy lapy rozklada
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 09.03.2008, 14:29:13 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym próbował podmienic sterownik.Tylko wymaga to zgrania z imobilajzerem  :-\
a właściwie kluczyka z imo
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 09.03.2008, 17:58:31 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 10.03.2008, 18:49:21 - NIEPRZECZYTANA »

Gaśnie tuż po odpaleniu, a później można odpiąć immo i nic się nie dzieje. Nie wiem jak '96, ale '95 jeszcze miał immo jako osobne pudełko. Potem wkładali w licznik.
Cytat: raby
ale moze mu kapnela cyna gdzies indziej i jest zwarcie - warto sprawdzic...
Może zwiera linie K? Raczej małe szanse, ale kto wie..
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Poniedziałek, 10.03.2008, 19:03:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Może zwiera linie K? Raczej małe szanse, ale kto wie..
a skad wiesz co zwiera?
plyta w kompie jest zapewne rozbudowana :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
cobar Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba SX '96 1.6 AFT 101KM

« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 10.03.2008, 19:14:59 - NIEPRZECZYTANA »



tak moj seat ma immo jako osobne pudelko-mocowane niedaleko kierownicy nad schowkiem kierowcy
Co dziwne auto na wolnych obrotach tak jakby nie palilo na wszystkie gary a przy zwiekszeniu obrotow jest lepiej ale ogolnie chodzi zle
Zapisane
Wolf
Gość



« Odpowiedz #25 - Czwartek, 27.03.2008, 00:56:29 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli silnik kręci się do ok 5000 obr/min to podejrzewam źle ustawiony zapłon. Żeby go ustawić trzeba podpiąć się do komputera diagnostycznego np KTS (swój zapłon ustawiałem na takim). Dla silnika AFT kąt wyprzedzenia zapłonu jest w zakresie od 5 do 8 stopni. Proponuję ustawic na progu czyli na 8 stopni. Co to da? Silnik będzie się wyżej kręcił na obrotach przez co będzie można zwiększyć prędkość max. (ja swoją pogoniłem do 212 km/h) spalanie jest też ok od 6,5 litra do 7,5 na 100 km - przetestowane w praktyce. Z takim ustawieniem jeżdżę już ponad rok i powiem wam że teraz mój silnik pracuje bez żadnych problemów.
Zapisane
hudy05 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Coupe SX 1.6 AFT

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 06.04.2008, 22:50:46 - NIEPRZECZYTANA »

Mam ten sam problem w SX AFT silnik kreci sie do około 5100 i nic dalej żaden fachowiec nie potrafi tego usunąć zostawiałem samochód na tydzien i nie dali rady . Po podłaczeniu kompa wykazywało czujknik halla w aparacie wymieniłem i nic nie pomogło błedu juz nie pokazuje zadnego a dalej obrotomież staje na 5100 obr. Próba regulacji zapłonu nie pomaga . Samochód mam tez na lpg fachowa regulacja gazu a spalanie nie spada poniżej 16l/100 paliwa duzo mniej sie nie urwie!!! Chetnie tez bym rozwiazał ten problem !!! Widac ze problem nie pojawia sie tylko w jednym silniku AFT
Zapisane
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 07.04.2008, 13:56:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hudy05
Widac ze problem nie pojawia sie tylko w jednym silniku AFT
preblem jest w waszych mechanikach a nie w silniku
Zapisane
hudy05 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Coupe SX 1.6 AFT

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 07.04.2008, 17:56:11 - NIEPRZECZYTANA »

hhe dobre mechanikiem jestem sam i dojscie do kompa mam błedu niema skoro jesteś cwaniak to słucham co proponujesz chetnie wysłucham i czegos sie naucze przecież człowiek sie całe zycie uczy
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 07.04.2008, 20:18:07 - NIEPRZECZYTANA »

Przepływka? O ile była w AFT, bo nie wiem.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Cordoba 1.6i (AFT) SXE '99, problem z silnikiem?
Skocz do: