właśnie... żarówki są białe... ale można wcisnąć kolorowe ledy. Więc, aby je wymienić to trzeba wyjąć licznik, co zostało już opisane na początku przez Jobskiego
No i wygląda to mniej więcej tak:
Dwa pierwsze zdjęcia od lewej to widok licznika od tyłu.
No i po kolei patrzymy od prawej do lewej (od tyłu licznika) jakie kolory filtrów wskazują nam rodzaj wyświetlanego sygnału.
7 zdjęcie w pierwszym rzędzie od lewej to 3 diody - skrajne od kierunków i po środku od świateł długich. (tak ma Cordi 97 AEX) Te trzy mieszczą się nad zegarami, pomiędzy nimi w środku.
Drugi rząd to zdjęcie pokazujące m.in. dwa skrajne otwory na żarówki podświetlające elektroniczny zegar i ilość przejechanych km.
Dalej zdjęcie pokazujące górę licznika - biały plastyk to mocowanie ogólnego oświetlenia zegarów z góry.
Na koniec założone prawie wszystkie żaróweczki...
he, he... te w kolorze niebieskim to żaróweczki zwykłe, które tak naprawdę nie są podłączone do niczego, ale w razie przepalenia się którejś potrzebnej, zapas jest pod ręką
Pozostałe to takie kolory jakie powinny być dla każdego sygnału, jak np. ręczny-czerwony, światła drogowe-zielony. (oprócz jednej)
Jedna dziura jest niewykorzystana, gdyż od zewnętrznej strony licznika ma czarną zaślepkę, stąd nie włożyłem tam żarówki.