Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana żarówek w liczniku Cordoby  (Przeczytany 50589 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 18.08.2008, 18:19:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Semir
właśnie... żarówki są białe... ale można wcisnąć kolorowe ledy

Ma to sens - do podświetlenia całości zegarów po wyciągnięciu pomarańczowego filtra oraz w liczniku km i zegarze.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #61 - Poniedziałek, 18.08.2008, 23:11:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
Ma to sens - do podświetlenia całości zegarów po wyciągnięciu pomarańczowego filtra oraz w liczniku km i zegarze.

Faktycznie u mnie jest filtr (pomarańczowa tasiemka) na którą padające światło daje odcień pomarańczowy. W ten sposób zegary oświetlone są na kolor pomarańczowy.
Z kolei w elektronicznym liczniku km i zegarze filtra nie ma. Aktualnie teraz włożyłem tam zielone ledy i świetnie świecą na zielono  ;)

Zastanawiam się na oświetleniem tych zegarów od góry. Ktoś już zapodał instrukcje (po hiszpańsku) z której skorzystam, jak usunąć ten filtr i dorobić jeszcze dwa otwory na dwie dodatkowe żarówki (w moim przypadku ledy). Zastanawiam się tylko czy:
1. Jak dołożę jeszcze dwie, to czy instalacja to wytrzyma?
2. Czy te blaszki na tym plastyku dające "+" i "-" zerwać i wywalić, i po tym połączyć żarówki na kabelku czy jednak tak umiejętnie wywiercić otwory, żeby blaszki zostawić...?  :-\   

Napisano: Poniedziałek, 18.08.2008, 23:40:41


No i po kolei patrząc już normalnie na licznik w Cordi AEX 97, mam od lewej następujące sygnały o kolorach:

* temperatura płynu chłodniczego - symbol podobny do jachtu czy żaglówki... świeci tylko z kodem serwisowym przez parę sekund. To jest moment jak przekręcimy pierwszy raz kluczykiem i pokazuje się na wyświetlaczu np. |000... tak?... to razem z nim świeci się ta kontrolka, potem zaraz wskakuje nam ilość km, a kontrolka zaraz gaśnie. (o tym nie wiedziałem, teraz już wiem). No i jak zagrzejesz silnik do ok 120-130 stopni to sie zaswieci na czerwono. A że ja nie miałem tej kontrolki, więc kiedyś tam płyn sobie zagrzałem...  :'( 
* światła przeciwmgielne
* światła mijania
   pusto
* poziom oleju
* stan akumulatora
   "temperatura świec" - symbol spirali, to jest chyba tylko przy silnikach ON... ?
* hamulec ręczny i ilość płynu hamulcowego - kontrolka ta będzie świecić kiedy masz zaciągnięty ręczny i także zaświeci jak w specjalnym zbiorniku płyn hamulcowy będzie poniżej zadanej normy
   ABS
   ABS
   kontrola zapiętych pasów
* niski poziom paliwa - tankowanie
   
Poza tym od góry pomiędzy zegarami są:
* kierunek lewy
* światła drogowe (długie)
* kierunek prawy

Te oznaczenia, poprzedzone gwiazdką, działają i funkcjonują w moim aucie
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 18.08.2008, 23:56:42 wysłane przez Semir » Zapisane
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #62 - Poniedziałek, 18.08.2008, 23:27:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Semir
* "test" - symbol podobny do jachtu czy żaglówki...
to jest kontrolka od temp plynu chlodniczego ;) jak zagrzejesz silnik do ok 120-130 stopni to sie zaswieci  :P
Zapisane

Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #63 - Poniedziałek, 18.08.2008, 23:51:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Dura
to jest kontrolka od temp plynu chlodniczego ;) jak zagrzejesz silnik do ok 120-130 stopni to sie zaswieci  :P

Zaraz poprawię.... dzięki  ;)

Napisano: Wtorek, 19.08.2008, 00:29:31


Cytat: Jobski
3. Odkręcamy 2 śrubki po bokach zegarów

po tym kroku dodałbym jeszcze... odkręcamy od spodu 2 śrubami obudowę na kierownicy. Długo to nie trwa, a licznikiem można swobodniej manewrować i lepiej wychodzi.... ;)
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Wymiana żarówek w liczniku Cordoby
Skocz do: