Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Żarówki Philips VisionPlus - testy oraz wszystko o żarówkach.  (Przeczytany 235920 razy)
0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.
Grzech Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V

« Odpowiedz #135 - Czwartek, 24.01.2008, 22:57:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
po lewej VisionPlus - delikatnie bielsze swiatlo
a może to złudzenie? - dali niebieskę bańkę na czubku bo im żarówka nie wyszła? ;D
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #136 - Piątek, 25.01.2008, 01:01:39 - NIEPRZECZYTANA »

1,5- 2 volty róznicy to dużo. Opór żarnika wzrasta wraz z większym napięciem .
Zmniejsza się więc prąd który płynie przez włókno więc żywotnośc sie wydłuża ....  8)
Często przepalające sie żarówki moga być wskaznikiem że w instalacji cos nie jest ok
albo że są z ..chin ;)
zarowka sie nie pali przez mniejesze napiecie tylko wieksze!
a taka roznica jak piszesz to jest zadna! Recze za to bo sprawdzilem:
- silnik zgaszony - bez i z przekaznikiem
- silnik odpalony - bez i z przekaznikiem
mam wszystkie 4 fotki i nie zobaczysz roznicy! Okiem da sie wychwycic delikatna zmiane jasnosci ktora nie przeklada sie na oswietlenie drogi. Niby dlaczego bym sie upieral jakby bylo inaczej?
Cytat: Grzech
a może to złudzenie? - dali niebieskę bańkę na czubku bo im żarówka nie wyszła?
nie wiem po co to niebieskie i tak tego nie widac.
Moze to daje to ze pasy na jezdni lepiej sie odbijaja?  :-\
Napewno pasy sa lepiej widoczne a swiatlo ma barwe biala.
Od razu zrobilem 150 km i jest roznica
« Ostatnia zmiana: Piątek, 25.01.2008, 01:31:33 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #137 - Piątek, 25.01.2008, 06:57:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Silnik zgaszony:
Aku po wlaczeniu swiatel - 12V
Napiecie na zarowce - 9,7V

Silnik odpalony:
Aku po wlaczeniu swiatel - 14
Napiecie na zarowce - 11,45V

Czyli spadek na ori instalacji to 2V 

Moc żarówki 55W
55W : 9,7V = 5,7A    bez przekaznika
55W : 11,45 = 4,8A    z przekaznikiem
5,7A - 4,8A = 0,9 Ampera  a to spory prąd jest.
Zapewnie konstruktorzy dobrych żarówek wiedzą o tym że napięcie
w instalacji się "buja" i skok o 2 volty  nie wpływa na zbytnio jasność ;)
Nasze oczy nie są zbyt czułym miernikiem i nie widzą wszystkiego...
Wystarczy popatrzyc na pilota RTV przez aparat foto...... :P
Ale zmiany natężenia oswietlenia dostrzegamy ;)
System aparatu moze sam niwelować jaskrawe zródła swiatła.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 25.01.2008, 07:03:50 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #138 - Piątek, 25.01.2008, 11:25:05 - NIEPRZECZYTANA »

Dla scislosci:
Cytat: Tracer
9,7V = 5,7A    bez przekaznika
silnik zgaszony
Cytat: Tracer
11,45 = 4,8A    z przekaznikiem
silnik odpalony BEZ przekaznika
z przek. bedzie cos ok ~13,5V
Cytat: Tracer
Zapewnie konstruktorzy dobrych żarówek wiedzą o tym że napięcie
w instalacji się "buja" i skok o 2 volty  nie wpływa na zbytnio jasność
Nasze oczy nie są zbyt czułym miernikiem i nie widzą wszystkiego...
to po co te przekazniki stosowac niby? Odciazyc styki? przeciez instalacja zostala przystosowana do takiej pracy.
Gdyby bylo na zarowce 9-11V to moze by i to cos dalo ale majac prawidlowe napiecie 12V to zbedny gadget.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Maciucho Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba 1,9 TDI SX, 1998 r.

« Odpowiedz #139 - Niedziela, 27.04.2008, 09:03:17 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Chcę kupić zarówki Phillips Blue Vision do Cordoby 1998 r, pytanko czy jest sens kupować i jaki będzie efekt po założeniu, bo tam osłona lampy jest chropowata ?
pozdrawiam

Edit by aboz: Scalone. Opcja szukaj się kłania.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.04.2008, 09:35:05 wysłane przez aboz » Zapisane
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #140 - Niedziela, 27.04.2008, 10:25:31 - NIEPRZECZYTANA »

Ja miałem Phillips Blue Vision dwa dni i potem załozyłem OSRAM jakies z filterem UV nie dość ze lepiej świecą to sa tańsze ;)
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #141 - Niedziela, 27.04.2008, 10:29:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
to po co te przekazniki stosowac niby? Odciazyc styki? przeciez instalacja zostala przystosowana do takiej pracy.
Gdyby bylo na zarowce 9-11V to moze by i to cos dalo ale majac prawidlowe napiecie 12V to zbedny gadget.

Producent nie kieruje sie dobrem urzytkownika tylko rachunkiem ekonomicznym ;)
To nie gadget tylko dodatkowy koszt dla producenta. Prościej i taniej jest bez.
Zastosowanie przekazników zwieksza napiecie na żarówce a zmniejsza prąd przez nia płynący przez co jej żywotnośc sie zwieksza  8)

Mam żarówki Philipsa i sobie chwalę :)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #142 - Niedziela, 27.04.2008, 11:37:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Producent nie kieruje sie dobrem urzytkownika tylko rachunkiem ekonomicznym
To nie gadget tylko dodatkowy koszt dla producenta. Prościej i taniej jest bez.
Zastosowanie przekazników zwieksza napiecie na żarówce a zmniejsza prąd przez nia płynący przez co jej żywotnośc sie zwieksza   

Mam żarówki Philipsa i sobie chwalę
Zgadzam si ę w 100%. No i dla producenta to lepszy interes sprzedać przełącznik który się zużyje, niż przekaźnik.

Cytat: matii
potem załozyłem OSRAM jakies z filterem UV
Może białe i dlatego różnica. W moim odczuciu wszelkie żarówki "blue" gorzej się sprawdzają na mokrej nawierzchni.
Zapisane

heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #143 - Niedziela, 27.04.2008, 17:05:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ja kupiłem jakiś czas temu "zwykłe" ( nie-blue ) Osram bilux +30% i w porównaniu z supermarketowymi poprzedniczkami - rewelacja! Zreszta już chyba gdzieś to pisałem - powtórzę więc najważniejszy wniosek tematów dotyczących żarówek: Przede wszystkim firmowe! :)
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #144 - Środa, 13.08.2008, 14:26:54 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz ja mam pytanko, nie znalazlem jeszcze na forum nic o philipsach crystal vision, ktos je juz testowal i moze cos o nich powiedziec, bo zastanawiam sie nad nimi badz nad power 2 night, ewentualnie x-treme...ale ciezko znales jakies info na ich temat..
« Ostatnia zmiana: Środa, 13.08.2008, 15:19:58 wysłane przez emtezet » Zapisane

Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #145 - Środa, 13.08.2008, 17:43:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
ewentualnie x-treme
Te świeciły super,ale padły po pół roku,mowa o H7.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #146 - Środa, 13.08.2008, 21:20:02 - NIEPRZECZYTANA »

H7 z natury mają krótki żywot. Taka rasa- budowa :(
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #147 - Czwartek, 14.08.2008, 01:47:11 - NIEPRZECZYTANA »

A co o tym sądzicie  ;)
http://www.allegro.pl/item410728393_zarowki_xenon_h4_100_w_6000k_wyprzedaz.html
Zapisane


Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #148 - Czwartek, 14.08.2008, 04:35:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: vicotel
A co o tym sądzicie 

Pewnie trzeba kupić cały karton ,żeby z miesiąc pojezdzić na światłach.
podejżane ale 20 pln nie majątek ,zeby potestować. Myślę ,że na dzień się nadadzą.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
daniels81
Gość



« Odpowiedz #149 - Czwartek, 14.08.2008, 07:13:51 - NIEPRZECZYTANA »

Chcesz to moge Ci takie za darmo dać...tylko żebys mnie potem nie przeklinał, szkoda kasy i reflektorów i instalacji...
Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » Żarówki Philips VisionPlus - testy oraz wszystko o żarówkach.
Skocz do: