Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Poranny brak wspomagania, kilka błędów  (Przeczytany 237 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
pemko11 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT IBIZA III 1.9 TDI 130km

« Piątek, 30.11.2018, 17:35:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie,
Panowie problem!
W Ibizie 1,9 TDI (131km) 2002 rok pojawił się problem.
1. Przy wyjeżdżaniu z garażu brak wspomagania. Wraca po około 1 minucie od odpalenia pojazdu. Auto kręci od razu (nie męczy się)
2. Wskazówka od rezerwy podczas jazdy z "Tyłka" potrafi się zaświecić, stan paliwa strasznie skacze.

Nie mam mozliwości do niedzieli przeprowadzić pomiarów alternatora, ani aku, ale czy coś z tego może być objawem? Kilka dni temu, jak miałem dostęp do auta zrobiłem skan vcds.
Oto zrzuty:



Nie chcę oddawać auta do 10 magików, którzy "uleczą" pojazd "może" - tylko chciałbym coś wiedzieć w tym temacie. Może ktoś miał taką przypadłość?
Zapisane

Polecam szczególnie Ogłoszenia Jasło, moje, z mojego miasta i za darmo... Posiadacz Seat Ibiza 1.9 TDI (131 km). Yeaaah!
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Piątek, 30.11.2018, 20:07:50 - NIEPRZECZYTANA »

Wepnij woltomierz i obserwuj wskazania od samego odpalenia silnika.
Jeżeli masz 6l i wspomaganie elektryczne może być problem z napięciem w instalacji.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon 1.9 ASV IbizaIV 1,2AZQ Caddy1,9D

« Odpowiedz #2 - Sobota, 01.12.2018, 07:59:36 - NIEPRZECZYTANA »

Albo z pojemnością akumulatora i dopiero jak sie podładuje i ożywi po uruchomieniu , jest w stanie dać z siebie taki prąd że go wystarczy dla serwa wspomagania. Za pewnie aku do wymiany.
I w związku z tym jest taki spadek napięcia , ze elektronika wspomagania nie podejmuje pracy.
Możliwe zabezpieczenie przed uszkodzeniem poniżej jakiegoś napięcia.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 01.12.2018, 08:21:01 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon 1,9TDI, Power by ASV+  138KM , była Varta 12V/77Ah i jest Kager 12V/72Ah,altek Bosch 12V/140A, prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
pemko11 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT IBIZA III 1.9 TDI 130km

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 02.12.2018, 23:48:11 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdziłem dzisiaj. Na aucie jak stoi normalnie jest 12,4. Po odpaleniu auta jest 11 z hakiem. I po chwili jak wraca wspomagania to jest 14 z hakiem. Jakiś pomysł?

Napisano: Sobota, 01.12.2018, 17:45:03


Akumulator 60 mAh. TO okej?
Zapisane

Polecam szczególnie Ogłoszenia Jasło, moje, z mojego miasta i za darmo... Posiadacz Seat Ibiza 1.9 TDI (131 km). Yeaaah!
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon 1.9 ASV IbizaIV 1,2AZQ Caddy1,9D

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 03.12.2018, 05:43:30 - NIEPRZECZYTANA »

To chyba od benzyny....ja mam 74  Ah w obu  :-X :!: . Ważne tez ile ma A ? Ale za mały i się pewnie kończy i nie wyrabia....
Może podmień od kogoś na większy jak masz mozliwość  :?:
Zapisane

Seat Leon 1,9TDI, Power by ASV+  138KM , była Varta 12V/77Ah i jest Kager 12V/72Ah,altek Bosch 12V/140A, prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 03.12.2018, 07:15:01 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdziłem dzisiaj. Na aucie jak stoi normalnie jest 12,4. Po odpaleniu auta jest 11 z hakiem. I po chwili jak wraca wspomagania to jest 14 z hakiem. Jakiś pomysł?

Napisano: Sobota, 01.12.2018, 17:45:03


Akumulator 60 mAh. TO okej?
czyli wina napięcia ładowania.
Wyczyść jakimś sprajem do styków kostkę na alternatorze, mała czarna.
I zobacz czy błąd alternatora wraca.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
pemko11 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT IBIZA III 1.9 TDI 130km

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 03.12.2018, 12:18:59 - NIEPRZECZYTANA »

Akumulator ma 640A, 60Ah. Jak tylko dziewczyna wróci to postaram się wyczyścić tą kostę - możliwe, że coś z prądem faktycznie. Też wydaje mi się zbyt mały aku... Ale całe lato było ok. Pali tez od strzała
Zapisane

Polecam szczególnie Ogłoszenia Jasło, moje, z mojego miasta i za darmo... Posiadacz Seat Ibiza 1.9 TDI (131 km). Yeaaah!
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 04.12.2018, 06:10:53 - NIEPRZECZYTANA »

Akumulator jest do odpalania a nie zasilania odbiorników, Wielki nie jest ale jakieś minimum spełnia.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Poranny brak wspomagania, kilka błędów
Skocz do: