+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z Seatem Cordobą
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z Seatem Cordobą  (Przeczytany 3057 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
mchylinski Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: VW Passat B5 1.8 20v 125KM

« Niedziela, 05.03.2017, 16:51:47 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Mam problem z kuzyna Seatem Cordobą 1.4 16v (rocznik 2000, po lifcie).

Po odpaleniu, auto gaśnie, jakby nie łapało obrotów jałowych. Po przygazówce, auto chodzi (póki trzyma pedał gazu). Podejrzewaliśmy przepustnicę, wymieniliśmy ją i nadal to samo...

Co może być przyczyną? Jak to naprawić?
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 05.03.2017, 17:59:02 - NIEPRZECZYTANA »

VAGa podłączałeś ?
Wymieniałeś na nową ?
Adaptacja była ?
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Emilsliva Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Vario 2001 r 1.4 16v 75km

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 06.03.2017, 06:54:59 - NIEPRZECZYTANA »

Witam kolego powiedz czy jak włączysz zapłon czy palą się lampki czeck i epc ? Wtedy słychać pracującą pompkę paliwa.  U mnie one zachowują się jak lampki choinkowe czyli zaczynają mrugać i słychać pulsacyjna pracę pompki.  Odpale auto i potrafi sam zgasnąć silnik i znowu mruganie czasem całkiem znikną to można kręcić do oporu a nie odpali.. Myślałem że to przekaźnik paliwa jak dobrze pamiętam nr 147 ale po wypięci z listwy robi to samo ... Też szukam pomocy w tym temacie ale podejrzewam że komputer jest do wymiany :/
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 06.03.2017, 06:56:50 wysłane przez Emilsliva » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 06.03.2017, 07:24:40 - NIEPRZECZYTANA »

Jak sie pali czek to są błędy, które mozna odczytać VAGiem. Mogą nakierować na uszkodzenie, ale przy np.  zaciętym EGR nie muszą.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Emilsliva Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Vario 2001 r 1.4 16v 75km

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 06.03.2017, 08:55:17 - NIEPRZECZYTANA »

Check i epc gasną po odpaleniu silnika. Chodzi mi o kontrolki przed odpaleniem. Przekręcam kluczyk zapalaja się wszystkie po czym zostają 3, check epc i ako. Po odpaleniu wszystko gaśnie a jak się zapali check albo epc albo jedno i drugie podczas pracy silnika wywala mi błąd "zbyt wysoka temperatura zasysanego powietrza" dodam że mechanik powiedział mi że mam olej w kolektorze ssącym czy ma to jakiś wpływ?  Dziś jadę ściągać kolektor
Zapisane
piotr12 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat altea

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 06.03.2017, 15:08:59 - NIEPRZECZYTANA »

może padł ci czujnik temp zasysanego powietrza, pokazuje zbyt wysoką temp zasyanego powietrza i wyłącza awaryjnie silnik
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z Seatem Cordobą
Skocz do: