+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Słabe hamulce
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Słabe hamulce  (Przeczytany 89261 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Seb2006 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bielsko
Samochód: ibiza 1.6 1999r

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 05.06.2006, 18:34:10 - NIEPRZECZYTANA »

jezdze juz druga ibiza w ktorej wymienilem caly uklad hamulcowy przod i tyl i dalej te hamulce sa dosc slabe. Oczywiscie na przegladzie wychodzi wszystko ok ale jednak nie ma co porownywac hamulcow w ibizie z np renaultem. Wedlug mnie ten typ tak ma i chyba wspomaganie hamulca jest za slabe. Korektora sily hamujacej bym nie ruszal. Wiem ze jest tak mozliwosc regulacji sily hamujacej na tyle tylko ze jak zle wyregulujesz to moze cie obrocic na drodze podczas gwaltownego famowania(wlasne doswiadczenie)
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 05.06.2006, 22:31:23 - NIEPRZECZYTANA »

No dokladnie, siostra miala kiedys meganke coupe, tam hebelki choc mniejsze i z bebnami z tylu byly o niebo lepsze. Niestety reszta auta to kaszana ;-)
Zapisane

robzon83
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łochów

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 06.06.2006, 21:12:57 - NIEPRZECZYTANA »

ja tez własnie wymieniłem szczęki i klocki i jakaś poprawa jest ale nie ma rewelki w porównaniu do vw polo mojego starego
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 06.06.2006, 22:30:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "robzon83"
do vw polo mojego starego


Jakie stare to polo? :neutral:
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #19 - Środa, 07.06.2006, 05:42:25 - NIEPRZECZYTANA »

A czy to ,że w autku jest ABS i inna pompa hamulcowa ma wpływ na na hamowanie ,
pomijając sytuację kiedy ABS się załącza????
Bo ja odpukac nie narzekam jak depne.....
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
robzon83
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łochów

« Odpowiedz #20 - Środa, 07.06.2006, 10:12:59 - NIEPRZECZYTANA »

spons, to polo 6n z przodu wentylowane tarcze z tyłu bębmy ciekawe czy do ibi takie tarcze będą pasowały?
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #21 - Środa, 07.06.2006, 13:10:16 - NIEPRZECZYTANA »

zatanawiam sie nad tym zestawem z allegro http://allegro.pl/item108450625_sportowe_tarcze_klocki_ibiza_golf_vento_bremax_fer.html
tylko czy to razem spasuje bo podobno jak sie daje nowe tarcze to sie dobiera ciensze klocki?
ojciec kupil tarcze i klocki i musial jechac do sklepu klocki wymienic na ciensze bo nie mogl zlozyc zacisku.
wiec jak, bedzie pasowac? :?:  :hmm:  :mrgreen:
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
robzon83
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łochów

« Odpowiedz #22 - Środa, 07.06.2006, 18:51:30 - NIEPRZECZYTANA »

moim zdaniem te tarcze z allegro nie sa aż takie grube, powinny wejść bez problemu, ale ja bym wolazal zalożyc zwykle wentyowanwe, bo te sportowe to chyba na codzienną jazde to nie bardzo najlepiejto chodzą po rozgrz :mrgreen: aniu
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #23 - Środa, 07.06.2006, 19:22:37 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie o takie opinie mi chodzi.
czy to dobry zakup do normalnej codziennej jazdy czy lepiej kupic zwykle gladkie (niewentylowane bo nie chce zmieniac zaciskow).
moze ktos ma podobne to niech sie wypowie jak sie sprawdzaja.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #24 - Środa, 07.06.2006, 21:32:33 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiemy jaki styl jazdy preferujesz na codzien ;-)
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 08.06.2006, 11:54:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
czy to dobry zakup do normalnej codziennej jazdy

Jeżeli będziesz decydował się na te tarcze, to pamiętaj, że rowkowane tarcze hamulcowe mocno przyśpieszają zużycie klocków!
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
koszka
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wrocław

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 15.06.2006, 00:12:25 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie!! A propos hamulcow: Mam Cordobe 1.6 97r 75KM Tarcze nie wentylowane.
Chodzi mi o to ze gdy potrzbuje mocniejszego hamowania a wiec glebszego wcisniecia pedalu, spod pedalu (tak jakby) dochodzi piszczenie. Zauwazylem ze jak przytrzymam mocniej wcisniety pedal hamulca to piszczenie trwa dluzej. Tak jakbym mogl moca wcisniecia hamulca regulowac dlugosc piszczenia.
Mimo ze wymienilem klocki tarcze i przewody nadal piszczenie jest.
Prosze o rady.
Pozdr!!
Zapisane
DYZIAK
Gość



« Odpowiedz #27 - Niedziela, 18.06.2006, 06:59:40 - NIEPRZECZYTANA »

Kolego ostatnio miałem podobny problem w mojej Cordobie (97' 1,6 8v) z hamulcami. U mnie okazało się, że przyczyna tkwi w tylnych hamulcach. Do wymiany poszły szczęki hamulcowe, jeden cylinderek bo okazał się zapieczony i obydwie linki hamulca ręcznego. Koszt w Łomży (woj. podlaskie) z robocizną 300 zł. Zapraszam do Łomży u nas taniej ;) :chytry:
Zapisane
wYpor
Gość



« Odpowiedz #28 - Niedziela, 25.06.2006, 22:31:15 - NIEPRZECZYTANA »

A więc tak,

Wynieniłem klocki, przetoczyłem bębny i sprawiłem sobie nowe tłoczki na tył...

Fura w końcu ma heble i co najważniejsze nie piszczy jak 20-letni polonez.  :mrgreen:

[ Dodano: 2006-06-25, 23:52 ]
Cytat: "listek_"
U mnie tez tak jest (twardy pedał sprzegła) mam tam nawet jakieś ciężarki zamontowane przy pedale właśnie, wydaje mi sie ze ten TYP tak ma i nic sie nie poradzi trzeba przywyknąć


Wracając do tematu sprzęgła. Powiem Ci listek, że AEE może mieć "normalne" mięciutkie sprzęgło. Zrobiłem je po raz drugi (tym razem u profesjonalistów) i muszę przyznać, że efekt robi duże wrażenie. Przez pierwszy dzień wogóle nie potrafiłem ogarnąć tego sprzęgła, ale jak już pokanasz przyzwyczajenie to ŻYĆ NIE UMIERAĆ. Będziesz miał kiedyś jakieś pieniądze na zbyciu to zainwestuj, bo warto!  :ok:
Zapisane
Gruby
Gość



« Odpowiedz #29 - Środa, 07.02.2007, 19:38:43 - NIEPRZECZYTANA »

Seacik przeszedł dziś przegląd. Pan miał zastrzeżenia do tylnych hamulców bo po prostu zacierają cię szczęki na bębnach. Wziął specjany przyrząd NWO000002345 (klin drewniany) i popukał w bębny po czym wszystko odpuściło. Tak samo w obu kołach. Wniosek - trza zajrzeć do szczęk hamulcowych i od razu je wymienić.

Znalazłem takie szczęki:
1. http://www.allegro.pl/item164415828_audi_seat_volkswagen_szczeki_hamulcowe_tyl_.html
2. http://www.allegro.pl/item161385842_szczeki_hamulcowe_vw_golf_audi_seat_w_super_cenie.html

Czy szczęki hamulcowe w układach z ABS i bez ABS-u są takie same?
Co Wy proponujecie, jakie firmy i ceny?
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Słabe hamulce
Skocz do: