+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy VAG - Benzyna  (Przeczytany 343604 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #210 - Poniedziałek, 11.04.2011, 19:30:25 - NIEPRZECZYTANA »

pytanie raczej do: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2387.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
raf2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Ibiza 1.4 16V (6L)

« Odpowiedz #211 - Sobota, 16.04.2011, 15:22:15 - NIEPRZECZYTANA »

Przeczyściłem przepustnicę i zrobiłem adaptację i po niej wyskoczył błąd 17961.Silnik dusi się zapala się kontrolka silnika i EPC. Proszę o pomoc co może to być. Może źle zrobiona adaptacja. Do tego błąd 17912
« Ostatnia zmiana: Sobota, 16.04.2011, 15:56:37 wysłane przez raf2 » Zapisane
LoveSeat2000 Mężczyzna
Robert
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kobyłka/Warszawa
Samochód: Seat Cordoba 2.0GTi 2E 1994r

« Odpowiedz #212 - Sobota, 14.05.2011, 14:34:53 - NIEPRZECZYTANA »

witam na takie błedy w swojej cordi :

VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 6K - Seat Ibiza
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 037 906 024 AG
Component: DIGIFANT 1.7 1576PMC
4 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A

Jak byście mogli pomóc mi z tymi błędami, to bym był bardzo wdzięczny.
Zapisane

bagi33 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: seat cordoba vario,1999,AML 1,6 75kM

« Odpowiedz #213 - Niedziela, 03.07.2011, 14:10:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanie czy spotkał się z was "Szanowni Koledzy" z błędem  o numerze 64764(błąd sporadyczny).Błąd ten pojawia się kiedy diagnozuję radio.Ale wtedy kiedy jest włączone.Bo kiedy diagnozuje przy wyłączonym radiu nie ma tego błędu.Gdzieś na innych forach wyczytałem,że jest to ponoć błąd sterownika.Ale nie są pewni.Mnie się wydaje,że to jest wina radia,bowiem nie zawsze ale czasami samo się załącza przy wyciągniętym kluczyku.Dodam,że mam radio  fabryczne wraz z panelem.Otwieram auto po pracy, słucham a tu radyjko sobie gra :o .Nie jest to często,lecz kilka razy to się zdarzyło.Ale co to ma się do tego błędu nie wiem.To są moje domysły.Nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.Może ktoś z Was wie dokładnie o co chodzi z tym błędem? :-\ Dodam jeszcze,iż kiedy chce skasować te błędy( VAG-iem ),to mi się laptop zawiesza.Może dlatego,że jest tych komunikatów sporo(ale tej samej treści).Jeśli ktoś spotkał się z tym problemem proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.Pozdrawiam


od KYS: Zadawaj pytania w odpowiednich tematach.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 03.07.2011, 20:00:22 wysłane przez KYS » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #214 - Niedziela, 03.07.2011, 14:24:51 - NIEPRZECZYTANA »

Poszukaj bo o samowłączającym się radiu juz było... :-X To znana przypadłość fabrycznychradioodbiorników Seata ;/
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
pawello Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba, 1996, 1.6i + LPG

« Odpowiedz #215 - Sobota, 13.08.2011, 13:09:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Mam jeden jedyny błąd (błędów z poduszkami nie liczę), który jest następujący (silnik 1F):

Cytuj
282   Regulator położenia przepustnicy-V60
   nieprawidłowy sygnał

Z autem mam taki problem, że na zimnym nie odpala. Muszę odpalić z gazem i potrzymać trochę na 3000 rpm, żeby obroty wskoczyły na około 500. Jak się zagrzeje to obroty znajdują się w przedziale 700-800. Jeszcze do niedawna wszystko było w porządku. Jeździłem głównie na gazie, ale nawet jak coś szwankowało na benzynie ładnie chodziło. Teraz praktycznie na zimnym nie mam jałowego.

Z tego co wiem to chyba na zimnym powinno załączyć się ssanie czy coś, że obroty powinny wskoczyć na 1000?

Poniżej odczyty z polskiego VAG:

- po 20-30 sekundach na 3000 rpm



Kiedy nabierze temperatury, raz dodam gazu i mam takie coś (im dłużej chodzi tym lepiej):



(wykresy nie pełne bo przerywało połączenie).

Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś z tych powyższych danych?

I o co chodzi z tą przepustnicą? Wcześniej podobno silniczek krokowy mi się przycinał i niby mechanik go poprawił.

Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #216 - Sobota, 13.08.2011, 13:12:58 - NIEPRZECZYTANA »

To wskazuje na problemy z TPSem (potencjometrem przepustnicy). Nie wiem jaką masz przepustnicę, u mnie serwomechanizm biegu jałowego wbudowany jest w przepustnicę i ma dwie ścieżki oporowe. Powinno pomóc wyczyszczenie kontaktem PR.
Zapisane
pawello Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba, 1996, 1.6i + LPG

« Odpowiedz #217 - Sobota, 13.08.2011, 14:42:37 - NIEPRZECZYTANA »

VAG pokazuje takie dane sterownika, ale nie wiem czy coś mówi o typie przepustnicy:

Cytuj
6K0907311B 1.6I R4 MONO 1.2.3. DGEPMC01

O samej przepustnicy mogę tyle powiedzieć, że mam zwykłą linkę od gazu, krokowiec boscha 6 pinowy, po drugiej stronie do przepustnicy idzie wtyczka 4-pinowa, a nad przepustnicą (oddzielny element, pod samym plastikiem) jeszcze wtyczka, którą jak odłączyłem to pisał jakiś błąd czujnika zasysanego powietrza (z tą wtyczką miałem problem, bo ktoś przede mną przy niej grzebał i urwały się 2 przewody, które uniemożliwiały rozruch auta, ale z tym się uporałem). Czy to któraś z tych wtyczek, czy mam szukać głębiej?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 13.08.2011, 14:43:47 wysłane przez pawello » Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #218 - Sobota, 13.08.2011, 14:56:24 - NIEPRZECZYTANA »

No ten dodatkowy element to MAP sensor :) stosowany w starszej generacji układach wtryskowych.
Krokowiec bosha musi świrować, bo od niego zależy czy wolne obroty są dobre. Wykręć przeczyść solidnie i powinno pomóc. Może się zacinać na zimnym silniku...
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #219 - Sobota, 13.08.2011, 17:34:37 - NIEPRZECZYTANA »

Pytanie do elektryków lub kumatych w temacie.
Od czego może pochodzić błąd regulacji wolnych obrotów i jak się go pozbyć?
Silnik zimny gaśnie, chodzi nierówno, szarpie, po delikatnym dodaniu gazu wszystko ustaje.
Przepustnica jest czysta, adaptacja zrobiona. Krokowy działa, po odpaleniu otwiera klapę i zamyka.
Świeczki, kable, filter itd wymienione.
Lekko głupieje nad tym autem...
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
pawello Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba, 1996, 1.6i + LPG

« Odpowiedz #220 - Niedziela, 14.08.2011, 13:13:02 - NIEPRZECZYTANA »

No ten dodatkowy element to MAP sensor :) stosowany w starszej generacji układach wtryskowych.
Krokowiec bosha musi świrować, bo od niego zależy czy wolne obroty są dobre. Wykręć przeczyść solidnie i powinno pomóc. Może się zacinać na zimnym silniku...

Dzięki za odpowiedzi. Niestety tam nie ma co czyścić, odkręciłem silniczek od przepustnicy, ale żeby go rozebrać musiałbym się trochę namęczyć, bo jest zrobiony na ścisk. Dziwi mnie to, że jak nim potrząsałem to coś w środku latało.

Odpiąłem kostkę od silniczka i po skasowaniu błąd zniknął, czyli prawdopodobnie silniczek się kończy. Jak odpalam auto z odpiętą kostką to startuje tak samo jak z przypiętą, z tym, że tego błędu nie ma. Tak więc zamierzam kupić nowy silniczek.

« Ostatnia zmiana: Środa, 24.08.2011, 09:08:42 wysłane przez pawello » Zapisane
firefighter Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy
Samochód: IBIZA '03 1,2 12V (6L)

« Odpowiedz #221 - Czwartek, 08.09.2011, 17:48:56 - NIEPRZECZYTANA »

Po kolejnym zapaleniu sie EPC sprawdzilem Polskim VAG-iem i wyskoczyly takie bledy:

17950   Czujnik położenia przepustnicy 1 - zła funkcja
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17579   Czujnik sterowania przepustnicy 2 - zakres/uszkodzenie funkcji
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Kolejne zapalenie kontrolki EPC i kolejne błędy

17976   Regulator przepustnicy - uszkodzenie mechaniczne
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17579   Czujnik sterowania przepustnicy 2 - zakres/uszkodzenie funkcji
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17987   Zakres regulacji przepustnicy - ustawienia podstawowe
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17950   Czujnik położenia przepustnicy 1 - zła funkcja
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17953   Sterowanie przepustnicy
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17950   Czujnik położenia przepustnicy 1 - zła funkcja
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
16490   MAP/czujnik ciśnienia - zakres/możliwości
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
« Ostatnia zmiana: Środa, 21.09.2011, 07:54:01 wysłane przez firefighter » Zapisane
Damian P. Mężczyzna
Klubowicz
Offline Offline



Skąd: Szkaradowo Szlacheckie
Samochód: Ibiza '99 1.4 AEX + LPG, Leon '06 1,6 BSE + LPG

« Odpowiedz #222 - Piątek, 09.03.2012, 16:33:50 - NIEPRZECZYTANA »

oje auto gaśnie jak wjadę w wodą i ochlapię silnik, potem mogę kręcić, a silnik i tak nie zaskoczy. Dopiero po 20-30 minutach jak przeschnie można go zapalić, ale przez jakiś czas jeszcze go przymula. VAG mówi:
 błąd 519 MAP sensor G71 (czujnik położenia wału  :-\ ),
podejrzewam że kostka robi zwarcie po kontakcie z wodą i stąd unieruchomienie auta.
Gdzie jest ten czujnik i czy trzeba go wymienić, a może wystarczy oczyścić wtyczkę i zabezpieczyć przed wilgocią?
Mam nadzieję że ktoś odpowie, bo jak przeglądam ten temat to wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi!
Zapisane

Damian - Ibiza '99 1.4 AEX
Leon '06 1,6 BSE
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #223 - Piątek, 09.03.2012, 17:04:09 - NIEPRZECZYTANA »

To jest raczej wina układu zapłonowego, prawdopodobnie cewka do wymiany...
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #224 - Piątek, 09.03.2012, 18:41:22 - NIEPRZECZYTANA »

Damian P., - kolega olinek2 - dobrze Ci podpowiada. Były o tym tematy na tym forum.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Skocz do: