+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy VAG - Benzyna  (Przeczytany 368650 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #135 - Poniedziałek, 18.01.2010, 11:43:18 - NIEPRZECZYTANA »

tak jak Ci pisałem na PW, w TDI FL jest pedał z potencjometrem, nie wiem jak w benzynie może ktoś wie i napisze? Tam jest wtyczka z pinami, być mozę tam jest problem.. napisz rezultat jak ogarniesz temat...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #136 - Poniedziałek, 18.01.2010, 12:17:17 - NIEPRZECZYTANA »

scrabit, jak masz pedal gazu bez linki to wypada go sprawdzic
i wypelnij wreszcie profil bo warna zarobisz a posty wyleca
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
scrabit Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 2001 1.4

« Odpowiedz #137 - Poniedziałek, 18.01.2010, 12:28:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
scrabit, jak masz pedal gazu bez linki to wypada go sprawdzic
co masz na myśli?
Zapisane

Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach...
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #138 - Poniedziałek, 18.01.2010, 13:48:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: scrabit
co masz na myśli?
Podepnij VAGa i zobacz jak się zmieniają wartości w miarę naciskania.
Zapisane

manio018 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza, 2000, 1.4MPI

« Odpowiedz #139 - Sobota, 23.01.2010, 07:42:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
mam problem z odpalaniem bolidu na zimnym silniku, tzn po 5s normalnej pracy zaczyna falować obrotami po czym gaśnie. Wymieniłem kable, świece, przepustnice czyściłem wraz z jej adaptacją. Ostatnio wymieniłem cewkę na nową magneti marelli i podłączyłem pod kompa, błędów miałem 14 (nie wszystkie zdążyłem przeczytać przed skasowaniem) jednak cały czas wywala dwa błędy tj:

17756 - końcówka mocy 1 cewki zapłonowej przerwa
P1348 - 35.00 . .
17757 - końcówka mocy 2 cewki zapłonowej przerwa
P1349 - 35.00 . .

gość, który podłączał pod vag-a twierdzi, że prawdopodobnie gdzieś jest przebicie, ale generalnie wczystkie częsci mam wymienione na nowe :-/
o co w ogóle chodzi z tą końcówką mocy??
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #140 - Niedziela, 21.02.2010, 12:31:02 - NIEPRZECZYTANA »

wsiadam dzisiaj do auta przekręcam kluczyk i auto nie pali, wczoraj podczas jazdy zaczeło się dławić i zgasło...z racji że dzisiaj nie odpaliło pobiegłem po vaga i podpiąłem z rezultatem:

1     BLEDY !!
00530 - Regulacja polozenia przepustnicy -G88
        17-10 - Roznica doregulowana - Intermittent

No to rozebrałem przepustnice, była zasyfiona olejem, wymyłem dolot, wyczyściłem przepływkę, wypucowałem przepustnicę, poskręcałem i odpalił, czy to możliwe żeby ten błąd powodował niemożliwość odpalenia auta i czy jest to spowodowane zasyfieniem przy brakiem napięcia?


 

Napisano: Sobota, 20.02.2010, 21:26:44


dzisiaj znowu analogiczna sytuacja auto nie chciało zapalić dopiero po dodaniu mocno gazu zapalił i wydaje mi się że  mocniej kopci, ktoś ma jakiś pomysł?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #141 - Niedziela, 21.02.2010, 14:17:40 - NIEPRZECZYTANA »

Jak z odczytami temperatury?
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #142 - Niedziela, 28.02.2010, 11:59:52 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam parę problemów po przekładce. Świeci mi się kontrolka od ABS mimo że na VAGu w module ABSu nie ma żadnych błędów. Mruga mi kontrolka oleju mimo że olej jest (zmieniony). Świeci mi się kontrolka hamulca + światła hamulca. Brak jest obrotomierza (mimo że testy licznika pokazują że obrotomierz działa). I teraz tak:

Podpiąłem VAGa.
VAGCOM 3 napisał mi przy łączeniu z ABS i ECU taki śliczny komunikat:

Cytuj
---------------------------
VAG-COM: Session Unreliable
---------------------------
Too Many Communications Errors to Continue!


---------------------------
OK  
---------------------------

Polski VAG zrobił trochę wiecej.

ECU:
Cytuj
668   Napięcie graniczne na zacisku 30
   sygnał za mały  -  BŁĄD SPORADYCZNY
282   Regulator położenia przepustnicy-V60
   zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY
18044   Magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnału
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Ostatni błąd jest spowodowany tym, że sterownik poduszek nie jest jeszcze podpięty do komputera silnika, więc to wiem.

Climatronik:
Cytuj
792   Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129
   przerwa lub zwarcie do masy
604   Potencjometr w V71-G113
   przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Z pierwszym to wiem o co chodzi, bo nie ma odczynnika w klimie. Z drugim nie wiem :(

Moduł komfort;
Cytuj
1329   Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1335   Moduł sterujący ustawiania siedzenia/lusterka kierowcy
   magistrala CAN brak sygnału
1334   Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389
   magistrala CAN brak sygnału  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1333   Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
   magistrala CAN brak sygnału  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1332   Moduł sterujący drzwi pasażera-J387
   magistrala CAN brak sygnału
1331   Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386
   magistrala CAN brak sygnału
1389   Przełącznik tylnej klapy-F124
   zwarcie do masy  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Wszystkie błędy spowodowane niepodpiętymi szybami/lusterkami/fotelami.

I teraz najważniejsze (tutaj bardzo liczę na pomoc kogoś kto się zna):
Cytuj
779   Czujnik temperatury zewnętrznej-G17
   przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1176   Klucz
   sygnał za mały  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1314   Sterownik silnika
   sygnał za mały  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1316   Sterownik ABS
   sygnał za mały  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1321   Nie znany kod błędu
   sygnał za mały  -  BŁĄD SPORADYCZNY  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Pierwszy wiem - wypinałem czujnik, już podpięty.
Drugi wiem - sprzedający mi mówił że upuścił kluczyk i czasem immo wariuje (sam jeszcze nie mialem okazji tego doświadczyć).
Trzeci - prawdopodobnie błąd w komunikacji ECU i licznika - stąd brak obrotomierza i migająca kontrolka od oleju (proszę o pomoc)
Czwarty - prawdopodobnie błąd w komunikacji ECU i ABS (proszę o pomoc)
Piąty - prawdopodobnie zwarcie na obwodzie świateł stop (proszę o pomoc)

Gdyby ktoś miał schematy elektryczne tych trzech ostatnich układów to bardzo proszę o posta/kontakt/pw.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 28.02.2010, 12:01:01 wysłane przez DzieX » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #143 - Niedziela, 28.02.2010, 12:32:54 - NIEPRZECZYTANA »

wiec przekladka nie poszla za sprawnie :-X
czy miales te bledy przed nia?
da sie pokasowac te bledy?

Cytat: DzieX
Świeci mi się kontrolka od ABS mimo że na VAGu w module ABSu nie ma żadnych błędów. Mruga mi kontrolka oleju mimo że olej jest (zmieniony). Świeci mi się kontrolka hamulca
wiem ze rozbierales licznik i cos przekladales czy aby napewno poskladany prawidlowo?

Cytat: DzieX
światła hamulca
czujnik na pedale zwiera lub pokreciles cos z kablami
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
DzieX
Gość



« Odpowiedz #144 - Wtorek, 09.03.2010, 00:36:19 - NIEPRZECZYTANA »

Przekładka jeszcze nie skończona więc nie można napisać że źle poszła :) Nie da się skasować. Licznik jest poskładany dobrze - przechodzi test vagiem. To nie czujnik przy pedale - sprawdzałem.

Napisano: Niedziela, 28.02.2010, 12:52:05


Błędy na liczniku poprawione - źle był kabel poprowadzony od magistrali CAN. Po poprawieniu wrócił obrotomierz, kontrolki się nie palą. Stop to faktycznie była wina przełącznika przy pedale. Także poprawione. Szybki i lusterka opanowane.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 09.03.2010, 00:37:24 wysłane przez DzieX » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #145 - Wtorek, 09.03.2010, 00:39:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: DzieX
Stop to faktycznie była wina przełącznika przy pedale. Także poprawione.
to wytlumacz mi
Cytat: DzieX
To nie czujnik przy pedale - sprawdzałem.
Cytat: DzieX
łędy na liczniku poprawione - źle był kabel poprowadzony od magistrali CAN.
czyli ze co?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #146 - Wtorek, 09.03.2010, 15:06:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Cytat: DzieX
Stop to faktycznie była wina przełącznika przy pedale. Także poprawione.
to wytlumacz mi
Cytat: DzieX
To nie czujnik przy pedale - sprawdzałem.

Bo pierwszy cytat jest z dziś, a drugi z niedzieli (z lutego). Zmienił kolega DzieX zdanie i tyle. Choć mógł poprosić Edytę o pomoc...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #147 - Wtorek, 09.03.2010, 19:09:34 - NIEPRZECZYTANA »

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
        P0304 - 35-10 - - - Intermittent


Leon 1.4 16v. moze ktos rozszyfrowac te bledy ? mi sie wydaje ze cos z kablami albo swiecami.
Zapisane
kamill Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo II 1999 1.6 AKL 101 KM

« Odpowiedz #148 - Środa, 24.03.2010, 23:04:43 - NIEPRZECZYTANA »

To teraz ja, a więc: Dziś miałem czyszczoną przepustnice i silniczek krokowy bo czasamy falowały obroty ale po tym zabiegu falują non stop i wydaję mi się że silnik bardzo szybko się rozgrzewa, a co do błędów to:
1177-moduł sterujący silnikiem uszkodzenie-błąd sporadyczny
533-regulacja biegu jalowego poza specyfikacja wartosc dolna BLAD SPORADYCZNY
688-napiecie na zacisku 30 za niskie obwod przerwany BLAD SPORADYCZNY
537- Regulacja Lambda poza specyfikacja wartosc gorna
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #149 - Sobota, 27.03.2010, 21:03:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
czyli ze co?
Czyli że po całym aucie lata 4 specjalne kable w których płyną informacje od jednych podzespołów do innych, przy czym nie są to zawsze te same informacje tylko różne wysyłane tymi samymi kablami. No i przy przekładaniu 4 z nich były źle podpięte. To jest właśnie CAN.

Z innej beczki, podłączyłem się do climatronica (bez odpalonego silnika) i wyskoczyło:
604   Potencjometr w V71-G113
   przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY
792   Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129
   przerwa lub zwarcie do masy
1206   Sygnał zapłonu (obrotów) - brak
   nieprawidłowy sygnał  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Po wyczyszczeniu, odpaleniu i ponownym połączeniu nie było żadnych błędów. O co chodzi?
Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Skocz do: