Ja mam parę problemów po przekładce. Świeci mi się kontrolka od ABS mimo że na VAGu w module ABSu nie ma żadnych błędów. Mruga mi kontrolka oleju mimo że olej jest (zmieniony). Świeci mi się kontrolka hamulca + światła hamulca. Brak jest obrotomierza (mimo że testy licznika pokazują że obrotomierz działa). I teraz tak:
Podpiąłem VAGa.
VAGCOM 3 napisał mi przy łączeniu z ABS i ECU taki śliczny komunikat:
---------------------------
VAG-COM: Session Unreliable
---------------------------
Too Many Communications Errors to Continue!
---------------------------
OK
---------------------------
Polski VAG zrobił trochę wiecej.
ECU:
668 Napięcie graniczne na zacisku 30
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY
282 Regulator położenia przepustnicy-V60
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
18044 Magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Ostatni błąd jest spowodowany tym, że sterownik poduszek nie jest jeszcze podpięty do komputera silnika, więc to wiem.
Climatronik:
792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129
przerwa lub zwarcie do masy
604 Potencjometr w V71-G113
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
Z pierwszym to wiem o co chodzi, bo nie ma odczynnika w klimie. Z drugim nie wiem

Moduł komfort;
1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1335 Moduł sterujący ustawiania siedzenia/lusterka kierowcy
magistrala CAN brak sygnału
1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387
magistrala CAN brak sygnału
1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386
magistrala CAN brak sygnału
1389 Przełącznik tylnej klapy-F124
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
Wszystkie błędy spowodowane niepodpiętymi szybami/lusterkami/fotelami.
I teraz najważniejsze (tutaj bardzo liczę na pomoc kogoś kto się zna):
779 Czujnik temperatury zewnętrznej-G17
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
1176 Klucz
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY
1316 Sterownik ABS
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY
1321 Nie znany kod błędu
sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY - BŁĄD SPORADYCZNY
Pierwszy wiem - wypinałem czujnik, już podpięty.
Drugi wiem - sprzedający mi mówił że upuścił kluczyk i czasem immo wariuje (sam jeszcze nie mialem okazji tego doświadczyć).
Trzeci - prawdopodobnie błąd w komunikacji ECU i licznika - stąd brak obrotomierza i migająca kontrolka od oleju (proszę o pomoc)
Czwarty - prawdopodobnie błąd w komunikacji ECU i ABS (proszę o pomoc)
Piąty - prawdopodobnie zwarcie na obwodzie świateł stop (proszę o pomoc)
Gdyby ktoś miał schematy elektryczne tych trzech ostatnich układów to bardzo proszę o posta/kontakt/pw.