+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy VAG - Benzyna  (Przeczytany 343651 razy)
0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.
blazej25 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Pawłów/ Ostrów Wlkp
Samochód: Seat Toledo II 2000r 2.3v5 150km

« Odpowiedz #165 - Poniedziałek, 26.07.2010, 18:30:33 - NIEPRZECZYTANA »

Błędy sondy lambda
525 i 635
Czyżby sonda do wymiany?

525   Lambda Sonda-G39
   brak sygnału
635   Podgrzewana Sonda Lambda przed katalizatorem
   przerwa lub zwarcie do masy
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 26.07.2010, 19:45:42 wysłane przez blazej25 » Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #166 - Poniedziałek, 26.07.2010, 19:40:42 - NIEPRZECZYTANA »

A jakiś opis błędów? Nikt nie będzie szukał po numerkach.
Zapisane
kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #167 - Piątek, 05.11.2010, 18:21:10 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

mam problem z moją Cordobą.
Co jakiś czas zapala się kontrolka od układu elektrycznego silnika. Po podłączeniu VAG-a wyświetla błąd:
"17559 Regulacja długoterminowa 1 strona 1 - poza granicą - mieszanka za bogata brak osprzętu / nie związany ze sprzętem"
Czy mógłby ktoś rozszyfrować ten problem? Czy jest to wina zabrudzonej przepustnicy czy też może jakieś lewe powietrze łapie?
Powiem tylko, że poza zapalaniem kontrolki, nie ma żadnych objawów uszkodzeń lub awarii.

Jeszcze jedna sprawa. Czy ktoś orientuje się dlaczego podczas zmiany biegów, po puszczeniu pedału przyspieszenia i wciśnięciu sprzęgła, obroty zamiast spadać gwałtownie skaczą do góry a następnie bardzo leniwie opadają do normalnego poziomu?? Gdzieś przeczytałem, że może to być wina silniczka krokowego pedału przyspieszenia.
Mój silnik to 1.4 16V 75 KM.

Pozdrawiam
Michał
« Ostatnia zmiana: Piątek, 05.11.2010, 18:28:39 wysłane przez kosa3 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #168 - Piątek, 05.11.2010, 18:59:47 - NIEPRZECZYTANA »

wyczysc i zaadaptuj przepustnice
masz lpg?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #169 - Piątek, 05.11.2010, 19:04:01 - NIEPRZECZYTANA »

A mógłbyś kolego powiedzieć czy skomplikowane jest wymontowanie i wyczyszczenie przepustnicy w tym silniku? Bo z mechaniki samochodowej jestem lekko mówiąc słaby. Z adaptacją w VAG-u problemu nie będzie.
Nie mam LPG
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #170 - Piątek, 05.11.2010, 19:16:48 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem jak wyglada ten silnik ale mysle nie bedzie to skomplikowane
zdejmij pokrywe i popatrz
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #171 - Piątek, 05.11.2010, 20:18:19 - NIEPRZECZYTANA »

A tak w ogóle to czy w tych silnikach wykonuje się adaptację? Bo podobno w silnikach w których mamy przepustnicę z silniczkiem krokowym adaptacja nie jest wymagana. Przepustnica sama się ustawia po przejechaniu kilku kilometrów. Czy to prawda?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #172 - Piątek, 05.11.2010, 20:24:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kosa3
adaptacja nie jest wymagana. Przepustnica sama się ustawia po przejechaniu kilku kilometrów. Czy to prawda?
tak to sie robilo w pierwszych silnikach na wtrysku np ABU
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #173 - Sobota, 06.11.2010, 09:12:19 - NIEPRZECZYTANA »

A jaki Ty tam masz motor (chodzi o oznaczenie), bo widzę że ta sama moc i pojemność co u mnie. Ja nigdy żadnej adaptacji nie robiłem, a przepustnicę czyszczę dwa razy do roku.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #174 - Sobota, 06.11.2010, 09:20:52 - NIEPRZECZYTANA »

nie jest konieczne robienie adaptacji po kilkudziesieciu km na benzynie sama sie ustawi ale jest wskazane
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #175 - Niedziela, 07.11.2010, 14:08:56 - NIEPRZECZYTANA »

Wczoraj wyczyściłem i zaadaptowałem przepustnicę. Wyglądała jak komin od środka :/.
A jeszcze jedna sprawa. Czym może być spowodowane to, że filtr powietrza był cały w oleju?

Wracając do objawów które opisałem wcześniej to problem z obrotami przy zmianie biegów nadal występuje i obawiam się że będzie przepustnica do wymiany bo chyba to jest bolączka silniczka krokowego. Jak myślicie?

Po czyszczeniu wystąpił kolejny problem. A mianowicie syczenie z okolic przepustnicy. Dźwięk przypomina powietrze uciekające z dętki. Syczenie ustępuje przy wyższych obrotach a jest bardzo słyszalne na biegu jałowym.
Dodam tylko iż VAG nie pokazuje żadnego błędu.
Zapisane
dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #176 - Niedziela, 07.11.2010, 16:08:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kosa3
Po czyszczeniu wystąpił kolejny problem. A mianowicie syczenie z okolic przepustnicy. Dźwięk przypomina powietrze uciekające z dętki. Syczenie ustępuje przy wyższych obrotach a jest bardzo słyszalne na biegu jałowym.
łapie lewe powiwtrze :eye:
Cytat: kosa3
Czym może być spowodowane to, że filtr powietrza był cały w oleju?
np. że silnik się kończy :'(
Zapisane

nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #177 - Niedziela, 07.11.2010, 16:32:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: dj.skorpion88
np. że silnik się kończy

No jeżeli zapchana odma to dla Ciebie koniec silnika to  :-X
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #178 - Niedziela, 07.11.2010, 17:00:00 - NIEPRZECZYTANA »

Uwielbiam to :
- coś się zepsuło
- no to silnik do wymiany :-\
A filtr kiedy wymieniany?
Zapisane
kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #179 - Niedziela, 07.11.2010, 23:25:19 - NIEPRZECZYTANA »

Filtr był wymieniany chyba bardzo dawno. Mam samochód od niedawna, a że nie miałem czasu bo ciągle nauka i dodatkowo praca więc dopiero teraz się wziąłem za niego. Filtr wygląda jak z komina w elektrociepłowni. Na filtrze widnieje data 6.12.05 więc poprzedni właściciel ostro zaniedbał sprawę. Odma to jest ta gumowa rura odchodząca od filtra powietrza w dół tak? Kurde tylko nie załamujcie mnie z tą wymianą silnika...
A co z tymi obrotami przy zmianie biegów? Jak myślicie ile może kosztować komplet rozrządu z pompą wody wraz z wymianą?
Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Skocz do: