+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Filtr Stożkowy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Filtr Stożkowy  (Przeczytany 188112 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #150 - Środa, 08.11.2006, 14:41:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
A od czego ona jest ???
bo u mnie takiej nie ma  

A bo ja wiem  :niewiem:  idzie chyba do wtrysku gdzies, jak pamietam jest przezroczysta, srednica ze 4mm
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kasprzyk19
Gość



« Odpowiedz #151 - Środa, 08.11.2006, 15:02:23 - NIEPRZECZYTANA »

to czyli jak bym zakładał stożka i przebudowywał układ dolotowy to co mam z nim zrobić?????
Zapisane
petro_m
Gość



« Odpowiedz #152 - Środa, 28.02.2007, 10:52:29 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie jeśli założę ten filtr + rurę dolotową To co mam zrobić z odmą która była podłączona do starej obudowy filtra??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #153 - Środa, 28.02.2007, 10:58:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "petro_m"
co mam zrobić z odmą która była podłączona do starej obudowy filtra??
zlozyc maly filtr.  Bylo  :satan:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
SMERU
Gość



« Odpowiedz #154 - Poniedziałek, 02.04.2007, 07:58:26 - NIEPRZECZYTANA »

Moje spostrzeżenia:
Jak kupiłem samochód to ten trójnik doprowadzający powietrze do puchy z filtrem powietrza był uszkodzony. Jest w nim klapka, która reguluje skąd ma wchodzić powietrze - ciepłe od kolektora czy zimne. Mechanizm regulujący moim zdaniem bardzo przeszkadza w dopływie powietrza. Wyjąłem ten trójnik i przy jeździe z samą puchą - dolot króciutki na wysokich obrotach lepiej się wkręcał, ale dół to była padaka, do 2500rpm zero reakcji. Jak dołożyłem rurkę (aluminium gumowane) to w zależności od długości rurki były bardzo różne zachowania. W skrajnych przypadkach potrafił zgasnąć przy wrzuceniu na luz, a w drugim Vmax było około 100km/h. Obecnie do puchy na filtr mam przyczepioną bezpośrednio rurkę która orginalnie jest za trójnikiem (tym regulującym ciepłe zimne powietrze). Do silnika dochodzi tylko zimne powietrze. To rozwiązanie z przetestowanych przeze mnie jest najlepsze.
Wniosek - długość dolotu ma duże znaczenie.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #155 - Wtorek, 22.05.2007, 12:37:02 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, widze ze temat dawno nie ruszany ale nie znalazlem nic na ten temat wiec pisze. Czy ktos montowal filtr stozkowy w ibizie 1.4 MPI silnik AKK?? Jezeli tak to prosze o fotki i spostrzezenia. Jezeli nie to prosze tych co maja wieksze pojecie niz ja jak to moze pomoc jak zaszkodzic i jak to zrobic, bo w tym silniku obuowa filtra seryjnego to cala ta wielka oslona silnika.. moze lepiej wkladke K&N? Tyle ze jedna to 125 zl a ja potrzebuje 2 :/ A jezeli wkladke to czy doprowadzenie bezposrednio zimnego powietrza w okolice tej calej obuowy filtra cos da? Z gory dzieki za odp.
Zapisane

juras215 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Mazowieckie
Samochód: Seat Ibiza 2.0 Gti 8v 1994

« Odpowiedz #156 - Niedziela, 06.01.2008, 03:23:10 - NIEPRZECZYTANA »

A ja sie zapytam o montaz filtra z blose. Ma ktos zdjecia jak to mniej wiecej wyglada??
Zapisane
« Odpowiedz #157 - Czwartek, 10.01.2008, 18:40:50 - NIEPRZECZYTANA »

wedlug mnie montaz stozka to mozna sobie zostawic na sam koniec taka kosmetyka,bo przedewszystkim liczy sie dolot,odpowiednia dlugosc ukladu dolotowego,srednica,i w sumie ja bym wlasnie od tego zaczal modyfikacje,bo roznie reaguja silniki na zmiany dolotu,jedna reaguja na dlusza droge dolotu a inne na bardzo krotki dolot,i sadzenie ze montaz jak najdluszej rury da pare PS,to tylko mozna ewentulanie metoda prob i bledow zbadac+hamownia,a stozek dopelnieniem jest tych modyfikacji,sam nie jest wstanie dac jakis przyrostow mocy i Nm,moze delikatnie Nm i fajne wrazenia akustyczne
tak samo jak jest z swiecami ze daja moc itd,jak sie nie zrobi konkretow to nie ma co liczyc
Zapisane
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #158 - Piątek, 11.01.2008, 00:14:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: CUP RACING 2.0
sam nie jest wstanie dac jakis przyrostow mocy i Nm,moze delikatnie Nm i fajne wrazenia akustyczne
Właśnie, że maja, robili test bodajże w Motorze i i testowali różnego rodzaju filtry np dedykowane do konkretnego modelu jak i filtry stożkowe z plastikowa rura i z rura metalowa oraz osłona i największy przyrost mocy był -  przy silniku 75 KM -  to było bodajże 6 kM, moment też wzrósł ale nie pamiętam o ile. Głównie chodziło o to by powietrze do filtra wpadało jak najzimniejsze, było tak przy plastykowej rurze i osłoniętym filtrze.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #159 - Piątek, 11.01.2008, 16:08:35 - NIEPRZECZYTANA »

Oczywistą oczywistością jest ,ze jeśli silnik dostaje więcej airu to sie mieszanka lepiej i wydajniej spala. W silniku ALM jest to wyraznie odczuwalne  nawt bez badań na hamowni ;)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
tyger
Gość



« Odpowiedz #160 - Sobota, 08.03.2008, 21:46:26 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie błagam o pomoc.posiadam ibi 1.4 ABD z 1995r. chciałbym założyc jej stożek ale niestety nie jestem w polsce a moje auto stoi w garażu i nie mam możliwości zmierzenia szerokości  przepustnicy ani dlugości rury dolotu.jezeli ktoś montował to z elementów dostepnych na allegro prosze o wskazanie mi aukci z rzeczami potrzebnymi do smontowani dolotu.Zamówilbym to wszystko a na swieta bede w domu to mogłbym to zmontować.z góry dziekujez a pomoc.
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #161 - Niedziela, 09.03.2008, 09:16:31 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie błagam o pomoc.posiadam ibi 1.4 ABD z 1995r. chciałbym założyc jej stożek ale niestety nie jestem w polsce a moje auto stoi w garażu i nie mam możliwości zmierzenia szerokości  przepustnicy ani dlugości rury dolotu.jezeli ktoś montował to z elementów dostepnych na allegro prosze o wskazanie mi aukci z rzeczami potrzebnymi do smontowani dolotu.Zamówilbym to wszystko a na swieta bede w domu to mogłbym to zmontować.z góry dziekujez a pomoc.
witam   wiec tak   srednica na przepustnice ma 100mm,  wiec tak,  kupujesz  z vw golfa  1,8 8v  kolanko  ktore sie przykreca   na przepustnice  w miejsce  twojej starej  puszki powietrza  do tego kawalek pcv i  stozek  i po klopocie   mialem tez kiedys  taki silnik   jak ty i  moge jeszcze   poradzic     cos   odnosnie  dolotu , w kolektoze  ssacym jest  podgrzewacz  znajduje sie on od spodu  przykrecony na  3  srubkach   ,  wykrec go   odepnij  mu zasilanie  ,  obetnij  igly  z  podgrzewacza  i  dokladnie wyszlifuj  , zamontuj  spowrotem i niepodpinaj   zasilania  ,  nic  sie niedzieje   auto chodzi    duzo lepiej  bo  polepsza sie  przeplyw  powietrza  i oczywiscie jest     chlodniej   polecam ten zabieg   ,  aha   wystepuje  to tylko w silniku  1,4 ABD  ;D
a tu masz link     jak to kolanko wyglada  http://allegro.pl/item318602202_silnik_vw_passat_b3_b4_golf_3_vento_1_8_benz.html

jak bys cos   potrzebowal do  abd   to wal   smialo bo   sporo   gratow mi zostalo   jak cos to  priv
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 09.03.2008, 09:20:18 wysłane przez joker » Zapisane

tyger
Gość



« Odpowiedz #162 - Niedziela, 09.03.2008, 10:17:20 - NIEPRZECZYTANA »

JOKER jesteś wielki dziękuje ci bardzo za pomoc.mam jeszcze tylko jedno pytanie,jak kupie to kolano to juz rura pcv idzie po prostej? nie potrzeba nigdzie wiecej kolanek? pytam poniewaz widzialem twoj projekt ale nie widac tam za duzo.a jezeli nie znajde takiego kolana to czym to mozna zastapic?? no i jeszcze ta cieniutka rureczka co mam wkoncu z nia zrobic bo juz sam nie wiem?
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #163 - Niedziela, 09.03.2008, 21:52:15 - NIEPRZECZYTANA »

spoko zapraszam 
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #164 - Środa, 12.03.2008, 14:18:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cofam swoje słowa że nigdy nie widziałem silnika aft z stozkiem:
seria:



stożek:



Pierdziele co mówią pewne osoby jak nie założe to sie nie przekonam, jak będzie szalała przepływka to wróce do ori puchy, teraz tylko musze znaleźć jakiś stożek, nie chce inwestować w k&n bo szkoda kasy jak sie nie sprawdzi, pomyśle nad tym protonem o którym była mowa na forum no chyba że ktos ma jakąś alternatywe...moze jacky? :-\  :-\
Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Filtr Stożkowy
Skocz do: