Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Bicie kół przy hamowaniu  (Przeczytany 53280 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #30 - Sobota, 03.04.2010, 08:09:43 - NIEPRZECZYTANA »

Z innego wątku
Cytat: fofel85
załozylem te brembo max
Tarcze do sprawdzenia na bank.
Zapisane
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #31 - Sobota, 03.04.2010, 08:57:54 - NIEPRZECZYTANA »

a
Cytat: aboz
Tarcze do sprawdzenia na bank
a moze wiecie gdzie i dobrze sprawdzaja
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #32 - Sobota, 03.04.2010, 09:36:23 - NIEPRZECZYTANA »

ja zauważyłem u siebie leciuteńkie bicie przy hamowaniu - ale tylko na zimówkach. na letnich oponach problem jakby zniknął - jakby, bo póki co tego nie zaobserwowałem, ale dopiero tydzień po zmianie kółek więc..
krzywa felga czy jednak sprawdzać tarcze?
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #33 - Sobota, 03.04.2010, 10:05:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
krzywa felga czy jednak sprawdzać tarcze
aboz twierdzi ze tarcze ja pójde jedo zdaniem i to sprawdze te tarcze bo naprawde wnerwie sie jak to bedą tarcze
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #34 - Sobota, 03.04.2010, 11:38:56 - NIEPRZECZYTANA »

tarcze tarcze :-X
moze tylko zle zamontowane (brudna piasta) a moze kupa i sie pofalowaly

pojedz na rolki, maja tam opcje pomiaru bicia
nagrzej wczesniej troche hamulce
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #35 - Sobota, 03.04.2010, 11:43:38 - NIEPRZECZYTANA »

Jeśli zmieniałeś koła, a objawy pojawiły się po tym fakcie, to sprawdź też czy nie mają bicia felgi/opony. Ale wtedy powinno bić cały czas, jednak sprawdzić nie zaszkodzi.
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #36 - Sobota, 03.04.2010, 19:23:29 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki za odpowiedź Panowie  :pub:
pytam dlatego, że muszę się psychicznie na ewentualne koszta przygotować. Ogólnie bicie pojawiło się po spotkaniu z dziurą w drodze - niestety przy hamowaniu. Nastawiałem się właśnie na tarcze, ale zdziwiło mnie to, że właśnie po zmianie na kółka letnie jest ok. Zrobię jednak jak mówicie i będę kombinował co dalej.

ps. to leciutkie bicie pojawiało się przy niewielkiej prędkości - co ciekawe. właściwie w ostatniej fazie hamowania było odczuwalne.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 03.04.2010, 19:24:58 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
lable1 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat toledo, 2000, 1.8 20V

« Odpowiedz #37 - Czwartek, 29.04.2010, 16:48:34 - NIEPRZECZYTANA »

cześć. mam dosyć spory problem z biciem kierownicy podczas hamowania. Od roku zmieniłam 4 pary tarcz i to tych droższych, przetaczałam je, zmieniłam piasty wymieniłam różne rzeczy ale nic to nie dało cały czas bije kierownica a tarcze się krzywią. Od wymiany przejeżdżam 2 tys km i zaczynają bić, a staram się przez dłuższy czas gwałtownie nie hamować, ogólnie to spokojnie hamować ale i tak się krzywią. Już nie wiem co mam wymieniać. felgi były sprawdzane i są proste. czy jest możliwe ze to pompa ABS??
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #38 - Czwartek, 29.04.2010, 17:00:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: lable1
czy jest możliwe ze to pompa ABS??
Nie widzę związku z krzywieniem tarcz... a jakieś objawy niesprawnej pompy są?

Sprawdzane były jarzma i zaciski hamulcowe? Może tam jest coś krzywe i przy mocniejszym hamowaniu tarcza wykrzywia się?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #39 - Czwartek, 29.04.2010, 17:20:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: lable1
felgi były sprawdzane i są proste.
Cytat: KYS
jarzma i zaciski hamulcowe? Może tam jest coś krzywe i przy mocniejszym hamowaniu tarcza wykrzywia się?
sprawdź  geometrie kół ,zbieżność  :-\   a co KYS  pisze to ja sie z nim zgadzam sprawdz a jeszcze moze płyn hamulcowy warto tez sprawdzić  oraz mógł sie zebrac nagar na piascie  :-\ 
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 29.04.2010, 18:37:27 wysłane przez fofel85 » Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 29.04.2010, 20:08:25 - NIEPRZECZYTANA »

wogole to chyba najwazniejsze sprawdz czy klocki odbijaja czy prowadnica zacisku jak i klocków sa dobre !!
Plyn nie ma zadnego znaczenia pompa abs raczej tez chyba ze padla jej elektronika i caly czas lekko trzyma hamulce i same sie nagrzeja a pozniej duzo im nie trzeba do pogiecia
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 29.04.2010, 20:57:04 - NIEPRZECZYTANA »

A jak wygląda mycie samochodu?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
lable1 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat toledo, 2000, 1.8 20V

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 29.04.2010, 21:02:10 - NIEPRZECZYTANA »

tak klocki odbijaja, wszystkie takie rzeczy były kilka razy sprawdzane i wszystko sprawne jest. pytałam sie o tą pompe ABS bo już jedna osoba mi powiedziała to samo co kolega uszek, że może lekko trzyma hamulce. też myślałam nad ESP bo to podobno po kilku latach się psuje, ale to chyba też pompa ABS tym steruje?
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 29.04.2010, 21:11:30 - NIEPRZECZYTANA »

tak zgadza sie ESP dziala przez dochamowanie odpowiedniego kola jednym slowej sprawdz ta pompe (podmien)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 29.04.2010, 21:19:03 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym wykluczył pompę przez częste sprawdzanie temp tarcz i felg.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Bicie kół przy hamowaniu
Skocz do: