Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Bicie kół przy hamowaniu  (Przeczytany 53276 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 08.05.2006, 20:08:12 - NIEPRZECZYTANA »

czyli meczyc mechanika i niech nastepne tarcze wymienia na gwarancji??
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 08.05.2006, 21:29:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
czyli meczyc mechanika i niech nastepne tarcze wymienia na gwarancji??
Tak, ale najpier sprawdzic cale zawieszenie. Po co kase wywalac ze swojej kieszeni skoro nie weisz co jest przyczyna! Jezeli wykluczysz zawieszenie to mozesz miec tylko pretensje do kupionego towaru.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 09.05.2006, 18:55:57 - NIEPRZECZYTANA »

No i dzis zdjałem koło i krece tarcza i na obu tarczach jest miejsce gdzie odchodzi od klocka bardziej tzn ze jest krzywa jade meczyc goscia!!!!
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 09.05.2006, 21:17:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
No i dzis zdjałem koło i krece tarcza i na obu tarczach jest miejsce gdzie odchodzi od klocka bardziej tzn ze jest krzywa jade meczyc goscia!!!!


Krzywa tarcza jest tylko przyczyną bicia ale ważniejsze jest by znaleźć przyczyne gięcia się tych tarcz...

Może przy wymianie dopłać do np Brembo a jak te się pogną to będzie znaczyło, że wina leży gdzies głębiej...
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 11.05.2006, 21:14:05 - NIEPRZECZYTANA »

no i sprawa jest jasna przetoczyłem tarcze i na piascie sa takie jakby wzery i to one powodowały ze tarcza dobrze nie przylegała do piasty tarcze przetoczone piasta wyczyszczona i wygładzona i mysle ze bedzie juz spokoj!!
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #20 - Piątek, 12.05.2006, 16:33:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dziwne, że przy pierwszej wymianie tarcz nie przeczyscili piast. Ale miejmy nadzieje, że to było to. Trzmamy kciuki  :pub:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 14.05.2006, 22:46:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
No i dzis zdjałem koło i krece tarcza i na obu tarczach jest miejsce gdzie odchodzi od klocka bardziej tzn ze jest krzywa jade meczyc goscia!!!!

nie możesz tak mierzyć tarcz bo nie są przykręcone z kołami do piasty i trzymają sie tylko na jednej małej śrubce.
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 15.05.2006, 14:00:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "woj"
nie możesz tak mierzyć tarcz bo nie są przykręcone z kołami do piasty i trzymają sie tylko na jednej małej śrubce.

Czasami nawet na niej sie nie trzymaja  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #23 - Poniedziałek, 15.05.2006, 16:52:30 - NIEPRZECZYTANA »

zapomniałem dodac ze piasta była przykrecona 4 srubami ale dla mnie to było oczywiste:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 15.05.2006, 18:08:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
zapomniałem dodac ze piasta była przykrecona 4 srubami ale dla mnie to było oczywiste:)


Przepraszam ale ja tak powiedziałem na wszelki wypadek (rzeczy oczywiste się najczęściej przeocza)  :pub:
pozdrawiam...
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #25 - Piątek, 02.04.2010, 23:35:51 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam takie pytanko jaka moze byc przyczyna drgania kierownicy przy hamowaniu czyzby to były amorki??


od KYS: Scaliłem z odpowiednim wątkiem. Przeczytaj go.

Napisano: Sobota, 03.04.2010, 00:07:48


tarcze i klocki przednie niedawno wymieniane i bije o co kama sam nie wiem??


Napisano: Sobota, 03.04.2010, 00:30:41


watek przeniosłem na iny dział
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #26 - Sobota, 03.04.2010, 01:18:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: fofel85
watek przeniosłem na iny dział
Wątek pasuje do tego tematu i tu zostanie - nie powielaj swojego pytania w innych bo to nic nie da.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #27 - Sobota, 03.04.2010, 01:29:20 - NIEPRZECZYTANA »

no spoko KYS moze mi wytłumaczysz dlaczego tak dzieje sie ????
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #28 - Sobota, 03.04.2010, 08:04:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: fofel85
tarcze i klocki przednie niedawno wymieniane i bije o co kama sam nie wiem??
Co nie zmienia faktu, że tarcze mogą być krzywe.
Zapisane
benelli Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Bandyta

« Odpowiedz #29 - Sobota, 03.04.2010, 08:06:29 - NIEPRZECZYTANA »

A może coś z ABS-em nie tak?
Zapisane

Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Bicie kół przy hamowaniu
Skocz do: