+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» Osłona pod silnik
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Osłona pod silnik  (Przeczytany 71755 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 16.11.2006, 19:16:15 - NIEPRZECZYTANA »

Tracer a jak spasowanie otworów w oslonie z miejscami montażowymi  :?: nie musiełeś rzeźbić nowych  :?: czy jest to osłona trzy częściowa czy jedno częściowa
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Rafal32
Gość



« Odpowiedz #16 - Czwartek, 16.11.2006, 20:32:06 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanie, czy oryginalna osłona pod silnikiem sięga aż do zderzaka i jest z nim skręcona , analogicznie jak ta osłona która jest z tyłu auta pod bagaznikiem.Czy też kończy sie przed zderzakiem? Bo moja jakoś tak wydaje sie za krótka i mam wrażenie że wkrótce odpadnie.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 16.11.2006, 22:36:49 - NIEPRZECZYTANA »

Mozna powiedzieć ze otwory pasują.Wiercic na pewno nie trzeba.
Jest jednoczęściowa i sięga az do zderzaka w który to się ja wsuwa.
Trochę prężyła z lewej strony i umiejscowione w fabrycznych kwadratowych otworach
zapinki wraz z wkretami nie chcały jej utrzymać więć przy pomocy wkrętarki
i 2-ch blachowkrętów została przymocowana bezpośdenio do belki nadwozia.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #18 - Czwartek, 16.11.2006, 22:40:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Rafal32"
czy oryginalna osłona pod silnikiem sięga aż do zderzaka i jest z nim skręcona

W ibi 6L osłona pod silnikiem dochodzi do zderzaka i jest z nim skręcona... przymocowana jest także do plastikowych błotników przy przednich kołach...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
leszekg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Stare Juchy
Samochód: Seat Ibiza, 2003, 1.2 12V

« Odpowiedz #19 - Piątek, 17.11.2006, 08:18:10 - NIEPRZECZYTANA »

Do 6L też można ją zamontować? Bo z tego co wiem to jest osłona oryginalna (od zderzaka w kierunku silnika) ale cały silnik nie jest osłonięty. Czy we wcześniejszych wersjach jest tak samo?
Zapisane

leszekg
Tysonq
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ostrołęka
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000

« Odpowiedz #20 - Piątek, 17.11.2006, 08:48:38 - NIEPRZECZYTANA »

jak bedziecie kupowali oslony pod silnik to zwroccie szczegolna uwage na jej wyprofilowanie a dokladnie jak bardzo obnizy sie po montazu wzgledem podloza. wczesniej mialem elegancka oslone, ale niestety zima a przede wszystkich zmrozone koleiny poslaly ja na smietnik. Z wiosny bylem na gieldzie w slomczynie i kupilem druga osolone, bo to na prawde dobry patent. Oslona kosztowala 60zl, niestety jest cholernie niska wgledem podloza i byle co na drodze i zaraz zawadzam. Pamietam Jak bylem na mazurach w miejscowosci ruciane nida, tam jest taka nierownosc na drodze, wszyscy przejechali, ja tez ale z efektem dzwiekowym :P Nawet jak na myjnie wjezdzam i tam jest takie wzniesienie, gdzie sa szczotki do mycia podwozia, odstaje to moze 10-12 cm i zawadzam a dokaldnie zawadzalem bo teraz nie, moze przytarla sie troche :D wiem jedno ze ta oslona jest bardzo wytrzymala, bo ile razy juz o cos zawadzilem to nawet nie pamietam. Jak przezyje zime i jak przez nia nigdzie sie nie zakopie, to normalnie medal jej kupie :P
Zapisane

Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000,
zostałem w rodzinie....
VW Golf V 1.9 TDI BXE 2008
masz12 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS

« Odpowiedz #21 - Piątek, 17.11.2006, 09:06:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "leszekg"
Do 6L też można ją zamontować? Bo z tego co wiem to jest osłona oryginalna (od zderzaka w kierunku silnika) ale cały silnik nie jest osłonięty. Czy we wcześniejszych wersjach jest tak samo?


do 6L można zamontowaś taką ze słomczyna i sięga aż do tej belki czyli calutki silnik zasłonięty
fabrycznie w benzynie jest tylko prowizorka osłonu natomiast diesel ma po całości
a co do prześwitu żeczywiście się zmiejsza ale jak się ją dobrze dokręci do belki to jest ok
mały problem jest z wymianą oleju te ze słomczyna nie maja klapki i trzeba odkrecić dwie śruby od strony pasażera i posiadać dość niskie naczynie na olej ale nie jest to tragedia
a silniczek czysty :mrgreen:
Zapisane

Pierka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Była - Ibiza '97, 1.9TDI 1Z, Jest A4 Avant 1.9 Tdi

« Odpowiedz #22 - Sobota, 18.11.2006, 14:09:34 - NIEPRZECZYTANA »

Miro powaznie masz ciszej w aucie? i spalanie tez masz mniejsze? ja musze ja załozyc bo lezy w garazu ale brak czasu a jak kupiłem autko to nie była załozona
Zapisane

Ibiza 1.9TDi 1997 1Z
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #23 - Sobota, 18.11.2006, 14:20:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Pierka"
Miro powaznie masz ciszej w aucie? i spalanie tez masz mniejsze?
Załóż i przekonaj sie sam... ;-)
Zapisane
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #24 - Sobota, 18.11.2006, 19:03:23 - NIEPRZECZYTANA »

Osłonka dobra sprawa u mnie spalanie spadło po zamontowaniu o 0,2 do 0,4 l.
Przetestowałem i się sprawdza.Dobra rzecz latem ale zimą łatwo zgubić.
Szczególnie montowane fabryczne :pala:  mają słabe zaczepy i nie wytrzymują.
Zapisane
adnikauto Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Pomorze
Samochód: Cordi 1.4 2006

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 19.11.2006, 17:09:13 - NIEPRZECZYTANA »

Czesc peter174....!

Dziekuje za umieszczenie mojego nicka w Twojej sygnaturce....
Co do wariactwa... hm... staram sie nie szalec zbytnio.... lecz nie jest to latwe majac 350 KM pod stopa... :eek: Na codzien poruszam sie sluzbowym BMW 750Li rocznik 2006...
Natomiast Seacik sluzy mi wtedy gdy mam wolny czas.... :mrgreen: Jesli masz ochote popatrzec na moja bryke (sluzbowa), looknij do albumu....
Pozdrowienia
adnikauto
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 19.11.2006, 17:27:44 - NIEPRZECZYTANA »

adnikauto,jak się ma Twój post do tematu wątka ???
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 19.11.2006, 17:27:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "adnikauto"
Czesc peter174....!

Dziekuje za umieszczenie mojego nicka w Twojej sygnaturce....
Co do wariactwa... hm... staram sie nie szalec zbytnio.... lecz nie jest to latwe majac 350 KM pod stopa... :eek: Na codzien poruszam sie sluzbowym BMW 750Li rocznik 2006...
Natomiast Seacik sluzy mi wtedy gdy mam wolny czas.... :mrgreen: Jesli masz ochote popatrzec na moja bryke (sluzbowa), looknij do albumu....
Pozdrowienia
adnikauto


ręce opadają ....  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
chrzanek
Gość



« Odpowiedz #28 - Niedziela, 19.11.2006, 17:42:05 - NIEPRZECZYTANA »

:mrgreen:  co za koleś !!
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 27.11.2006, 17:48:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Trzeba było użyć 6 blachowkretów i 3 blaszek do blachowkrętów nasuwanych na otwory.
Przy kole z lewej strony osłona została przykręcona do nadwozia blachowkretami, bo w kołkach z tw.sztucznego nie chciała sie trzymac

moglbys napisac jakich wkretow/blachowkretow uzyles (srednica, dlugosc, gwint) i gdzie dawales te blaszki?
czemu sie oslona nie trzymala w fabrycznych otworach? moze jakby dac grubsze wkrety to by sie trzymala?
nawiercales najpierw dziury w nadwoziu czy mozna od razu ladowac blachowkrety wkretarka?
pytam bo nie mam w domu kanalu i niechcialbym zeby mnie cos zaskoczylo jak w koncu pojade ja montwac, a kupilem taka na gieldzie za 60 zeta, moze wytrzyma.
pozdro
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» Osłona pod silnik
Skocz do: