Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z otwieraniem centralnego z pilota  (Przeczytany 50006 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
1000
Gość



« Wtorek, 18.04.2006, 22:42:16 - NIEPRZECZYTANA »

Witam na początek dziękuje za instrukcje Programowanie pilota w kluczyku - pomogło :mrgreen:  ale z otwieraniem jest pewien problem musze naciskać przycisk kilka razy żeby zaskoczył tzn czasami zadziała za 1 nacisnięciem ale przeważnie muszę naciskać 2,3,4,5,6 nie ma reguły kiedy 2,4 czy 6  przy czym jak siedzię w środku to zawsze zadziała za pierwszym razem. Zamykanie zawsze działa po jednym naciśnięciu.
Czy ktoś potrafi to wyjaśnić ??

I jeszcze jedno czy centralka radiowa jest przy wlewie paliwa ?? bo tak myślałem, że może antenke z cetralki (jeżeli takowa jest) przedłużyć, chociaż to chyba nie w tym problem skoro zamykanie działa bez problemu ?? Baterie są nowe.

Seat Ibiza 1.4 rok 97 listpad
Zapisane
Sivy
Gość



« Odpowiedz #1 - Środa, 19.04.2006, 08:52:12 - NIEPRZECZYTANA »

Troche ci to dziwne :P
Sprobuj rozebrac kluczyk i pisknac jakies WD-40 czy cos, nie raz pomaga, ale jednak bardziej bym sie zajal ta antenka, bo jesli z bliska dziala...
Zapisane
kramson
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków (KRA)

« Odpowiedz #2 - Środa, 19.04.2006, 09:27:55 - NIEPRZECZYTANA »

niestety to jest przypadłość tych pilotów, ja też tak miałem i żadne działania nic nie dały (łącznie z WD40 do przycisków :ok: ), jak bardzo mocno naciskałem przycisk to działał częściej, niestety po pewnym czasie padł całkiem, nie chcę straszyć ale takie mogą być konsekwencje, a cholerne ASO chce za ten pilot cuś ok. 350 zł, na allegro są ale do modeli >99 musi być na pilocie symbol kluczyka a nie kłódki inaczej go nie zaprogramujesz, chyba oprzyjdzie kupić inny alarm i podpinać się pod centrala
Zapisane
1000
Gość



« Odpowiedz #3 - Środa, 19.04.2006, 09:58:10 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za odpowiedzi w ASO faktycznie chcieli 400 zł  :mrgreen:

Popołudniu do kluczyka se jeszcze zajrze jak padnie to trudno przez pół roku nie działał to jak przestanie działać to nic. Alarm chce założyć ale najpierw musze pobierać do kupy co gdzie i jak podłączyć które kabelki pociąć.

A ta centralka radiowa to jest przy wlewie paliwa ?? Bo do niej też bym zajrzał.
Zapisane
kramson
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków (KRA)

« Odpowiedz #4 - Środa, 19.04.2006, 13:24:22 - NIEPRZECZYTANA »

odbiornik masz w lusterku wstecznym, a przy wlewie paliwa jest pompka do centralnego, tam można się wpiąć z nowym alarmem
Zapisane
1000
Gość



« Odpowiedz #5 - Środa, 19.04.2006, 16:18:55 - NIEPRZECZYTANA »

Ty chyba mówisz o odbiorniku podczerwieni a ja mam radiowy i przy lusterku napewno go nie ma lusterko mam klejone do szyby i żadne kabelki z niego nie wychodzą

Potraktowałem kluczyk KONTAKT 60 i jak narazie poskutkowało na jak długo zobaczymy.

Pozdrawiam
Zapisane
Kant1242
Gość



« Odpowiedz #6 - Czwartek, 20.04.2006, 18:23:42 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jak pisali koledzy to przypadłość tych kluczyków. :sad:  A nowy możesz dostać u gościa w czeladzi za ok. 150 z zaprogramowaniem :ok:
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 11.01.2007, 00:25:47 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam ibizke z 99 roku, czy ktos mi moze powiedziec jak rozebrac kluczyk z pilotem?? Bo nie chce tego robic na sile zeby nie ulamac jakiegos zatrzasku. Z gory dzieki za info.
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 11.01.2007, 08:00:26 - NIEPRZECZYTANA »

Pod znaczkiem Seata jet takie wycięcie.
Wpychasz tam mały srubokręt i obudowa sie rozsunie.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 11.01.2007, 13:08:09 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, dzieki za pomoc faktycznie dziala. Teraz mam tylko pytanie czy istrukcja programowania kluczyka ktora jest na stronie w dziale instrukcje pasuje tez do modeli >99??
Zapisane

zubek1
Gość



« Odpowiedz #10 - Czwartek, 25.01.2007, 21:26:46 - NIEPRZECZYTANA »

z tymi kluczykami to jest dość prozaiczna sprawa, u mnie w cordobie też raz otwierał, innym razem nie otwierał centralnego zamka, wymiana baterii nic nie dała bo dalej działa sie to samo w serwisie seata powiedziano mi, że transponder w środku jest uszkodzony i jedynie pozostaje wymiana na nowy za 480 zł. Dzieki bardzo ale za taką kasę ... kluczyk. w końcu za radą kolegi dotarłem do inteligentnego serwisu elektronicznego, który za 20 zł naprawił mi kuczyk i wszystko działa jak nalezy. Okazało się, że lutowania w tym scalaku się poluzowały i nie stykał. Jak Pan stwierdził, nie byłem pierwszy z tym problemem i pewno nie ostatni. po prostu ten typ tak ma, pozdrawiam
Zapisane
shemkel
Gość



« Odpowiedz #11 - Piątek, 26.01.2007, 08:12:28 - NIEPRZECZYTANA »

Czasem puszczają tez luty przy mikroswitchu ;)
u mnie w Ibi'01 cała centralka od alarmu i centralnego jest gdzieś w okolicy bezpieczników (pod kierownicą)
Zapisane
piemir
Gość



« Odpowiedz #12 - Środa, 05.09.2007, 20:54:18 - NIEPRZECZYTANA »

Seat toledo 1.6 1998r  - problemy z pilotem do centralnego zamka.
Na początku raz otwierał, raz nie, trzeba było kilka razy naciskać, obecnie nie działa wcale. Próbowałem programować, po kilku próbach udało mi się, zadziałał ale na krótko.
Zastanawiałem się nad kupnem kluczyka na allegro, ale nie wiem czy będzie pasował ?
Na moim pilocie są 2 przyciski, na jednym jest kluczyk, na drugim nic, grok z żąbkami po obu stronach. Te oferowane na aukcjach mają symbole kłódki i groty kluczy są innego typu. Są raczej od nowszych modeli seatów.
Skąd dowiedzieć się na jakiej częstotliwości pracuje mój pilot ?
Zapisane
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #13 - Środa, 05.09.2007, 21:37:00 - NIEPRZECZYTANA »

Zwykle jest napisane na węższym boku kluczyka
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #14 - Środa, 06.02.2008, 11:16:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam podpinam się pod temat, mianowicie jak przywiozłem swoją cordobę z germanii to od początku nie działał mi pilot(radiowy).

dioda mrugała, ale zamek nie reagował, wymieniłem baterię, programowałem zgodnie z instrukcją i lipa.....

Dzisiaj zreanimowałem tą usterkę... rozebrałem pilot, nasmarowałem wszystkie luty topnikiem (solder flux) i poprawiłem wszystkie luty lutowanicą typu aoyue z cienkim grotem, następnie szybciutko do autka zapłonik na chwilkę, następnie trzymając wciśnięty przycisk zamykania wcisnąłem 3 razy otwieranie i puściłem centralny zareagował jak nigdy zamknął się i otworzył, więc szybciutko z autka wyskakuję i kluczyk działa :evil:

wielka radośc, w końcu nie trzeba po nocy szuka dziurki od klucza ;D

także spróbujcie zrobi to co ja, w miejscu, gdzie stykają się blaszki od baterii z płytką w kluczyku nałożyłem również cienką warstwę cyny.

próbujcie, może komuś pomoże....
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Problem z otwieraniem centralnego z pilota
Skocz do: