Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Regulacja silnika
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Regulacja silnika (Przeczytany 11438 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Elwes
Gość
Regulacja silnika
«
Sobota, 15.04.2006, 14:28:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam Wszystkich..
Mam pytanko co do regulacji silnika.. otóż.. mam ibize gti 2.0 (silnik 2E) i ostatnio zaczeła mi strasznie duzo palić.. 11-13l po miescie..
Wiem że jest coś takiego jak regulacja silnika i wtedy będzie palił mniej
Niestety na tym moja wiedza sie konczy.
Może ktoś z was robił to i mógłby napisać na czym to polega i ile kosztuje taka przyjemność..
Dzieki i Pozdrawiam
Elwes.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #1 -
Sobota, 15.04.2006, 18:36:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak postoję w korkach to moje skromne 1.6 tyle potrafi wziać więc tragedii nie widze. Zresztą w zimie to cięzko było poniżej 11 zejść.
A co do regulacji to na pewno można jałowy cosik zmniejszyć to w koreczkach troche mniej weźmie, a o jaką dokładnie regulację Ci chodzi to sam nie bardzo wiem, ale z chęcią poczekam na inne odpowiedzi.
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Elwes
Gość
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #2 -
Sobota, 15.04.2006, 22:21:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
No rozumei że moze spokojnie palić w zimie 11l..
Pozatym Jestem z Zamoscia.. tutaj korków nie ma i przewaznie trafiam na zielone światła.. nie mniej jednak jest to miasto i uwazam ze dużo mi pali..
Pozdro
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 16.04.2006, 10:08:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
No tak, to jednak dużo. Mi np po Pile pali ok 7-9 litrów a po Krakowie 8-12 więc jak widać miasto a miasto to jest różnica.
A jak filtry?? Np w mondeo jak wymieniliśmy filtr powietrza to spalanie spadło prawie 2 litry
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Elwes
Gość
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #4 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 00:15:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
moze faktycznie to wina filtra..
możesz coś o tym dokładniej napisać jak to się wymienia i jaki koszt?
Bo normalnie juz sie boje przyduszać tym samochodem =)
PozdrO
Elwes.
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #5 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 08:17:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Elwes"
moze faktycznie to wina filtra..
możesz coś o tym dokładniej napisać jak to się wymienia i jaki koszt?
Chcesz powiedzieć, że w Twoim samochodzie nie był wymieniany filtr powietrza
:-o
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Elwes
Gość
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #6 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 12:56:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
No.. ekhm..
ja go mam jakies pół roku
więc nie wiem...
Btw. to moj pierwszy samochod
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #7 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 13:40:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
No wymiana to jest jakieś 3-4 minuty, a koszt filtra to pewnie 20-30pln
Chyba, że sobie kupisz odrazu sportową wkładkę (Jamex - gąbkowy - kosztuje na allegro 70pln albo jakiś K&N bawełniany za 150 i wtedy raz do roku ją czyścisz i nasanczasz olejkiem i tak praktycznie do końca żywota. Niby trzeba czyścić do 30-60kkm ale jak nie chcesz załatwić sobie przepływomierza to lepiej cześciej)
A co do samej wymiany to otwierasz maske
i szukasz dużej plastikowej puszki z której idzie rura do silnika
Pstrykasz kilkoma zatrzaskami i zdejmujesz jej pokrywe i podmieniasz filtr. Ale zanim kupisz to sprawdź sobie jego stan, chociaż ja i tak wymieniam go co ok 10kkm.
Powodzenia
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Elwes
Gość
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #8 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 18:19:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzięki Śliczne Abdul.. jutro zajrze do tego filtra i jak coś to jeszcze zapytam =)
Pozdrawiam
Elwes
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #9 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 18:51:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie ma problemu. Jak go wyjmiesz to go zważ, potem wytrzep, odkurz, umyj, wysusz i znowu zważ i napisz ile schudł i ile liści miał w środku
A tak serio to na filtrze się nie da oszczędzać bo kupno nowego stosunkowo szybko się zwraca a i autko przyjemniej się porusza
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Elwes
Gość
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #10 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 21:44:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
No nawet nie ma takiej opcji abym go prał czy coś.. nowy kupie
Nie będe oszczędzał na praniu itd..
Pozdro
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #11 -
Poniedziałek, 17.04.2006, 22:39:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
To był żart
Papierowych nie da się czyścić. Niektórzy magicy co najwyżej sprężonym powietrzem traktują ale efekt moze byc tylko wizualny a mikrosyf i tak zostanie...
Ale sportowe wkładki, owszem czyści się
PS: Czemu "p r z e d m u c h u j ą" zmieniło mi na "bluzgą"
Nie jest to chyba jednoznaczne słowo
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Elwes
Gość
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #12 -
Wtorek, 18.04.2006, 14:24:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
No i już jestem po wymianie filtra.. było tam troche liści i widać było że jest zabrudzony.. za nowy dalem 19 zł więc taniocha !!
Teraz zobaczymy jak ze spalaniem będzie
Dzieki Śliczne i Pozdro
Elwes
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #13 -
Wtorek, 18.04.2006, 14:39:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Elwes"
Teraz zobaczymy jak ze spalaniem będzie
A jaki szybki będzie...
:rock:
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
tomektak
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5
WWW
Regulacja silnika
«
Odpowiedz #14 -
Wtorek, 18.04.2006, 14:41:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mnie tam taki sam silniczek palił w zimie około 12-13L/100km po mieście (Lublin), a średnio to tak z 11,5L. Ale nie wiem jak na benzynce bo mam gasssssssssssssss....
Oczywiście mam najprostszą instalkę bez kompa.
Tych silników nie "ustawia się" można jedynie pogrzebać przy parowniku (odkręcić, zakręcić) o ile ma się gas.
Pozdrówka!!
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Regulacja silnika
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...