Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pomocy! Wbudowane radio (wyświetlacz) nie gaśnie po wyjąciu  (Przeczytany 37453 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Joseph
Gość



« Niedziela, 09.04.2006, 20:15:51 - NIEPRZECZYTANA »

Mam prblem. Kupiłem Seata Ibiza 1.4 z 2000r z pełną elektryką,. Mam problem z wyświetlaczem (tym duzym na konsoli od klimatronica,radia itp.). Po prostu nie chce się wyłączyć. Powinien chyba wyłączać się wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki,ale nic z tego:( ciagle sie świeci przez 24H razem ze wszystkimi przyciskami. Czyżby był źle podłączony i dlatego nie wyłańcza się? W aucie był wymieniany silnik-może to jest powodem? Dzis juz przez to rozładował mi sie akumulator a mam immobilajzer więc będe miał teraz problem z odpaleniem auta:( Prosze o pomoc i rade bo jestem juz załamany psychicznie!! Daniel
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 09.04.2006, 21:00:37 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli pokazuje wskazania na wyswietlaczu LCD to pobór prądu jest znikomy.
Natomiast jesli podswietlenie jest na diodach lub jakąś zaróweczką,
 to lepiej byłoby to zgrać ze stacyjką . :?
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Joseph
Gość



« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 10.04.2006, 03:32:50 - NIEPRZECZYTANA »

No wąłsnie w tym problem,że to radio ma podświetlany wyświetlacz LCD.Mało tego, w dodatku świeca też wszystkie przyciski,norlanie jest załączony cały komputere i mimo,że auto jest wyłączone i nie ma kluczyka w stacyjce to ekran się nie wyłancza. Wczoraj rozładował mi sie akumulator.Jest tak rozładowany,że ma tylko mocy na to żeby na desc rozdzielczej wyświetlic ikony.No a ten wyświetlacz LCD dalej świeci. Będe miał teraz problemy z immobilajzerem jak się rozładował akumulator. Czy ktos mo,że miał podobny problem,że wyjął akumulator albo mu sie rozładował i nie mógł odpalić auta?Co mam wtedy zrobić,do kogo sie udać i ile to będzie kosztowało?Proszę o pomoc! Daniel
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 10.04.2006, 06:03:48 - NIEPRZECZYTANA »

Wyjmij akumulator i naładuj go spokojnie .Tylko odłącz od instalacji auta.
jesli był wymieniany silnik to teraz wyjscia są dwa na taki sam albo inny.
Jesli taki sam to moze byc jakeś uszkodzenie.
Jesli na inny to mogą być jakies róznice w wiazkach silnika.
Najprościej to udać sie do jakiegoś bystrego elektryka albo serwisu gdzie maja schemat
i to rozkminią.
Moze byc tez jakieś uszkodzenie w radyjku a w dodatku ono jest zintegrowane z climatronikiem
Normalnie każde radio ma jeden plus na stałe dla podtrzymania pamięci.
Radio moze byc załączane samo w sobie jakimś układem elektronicznym samo w sobie po pojawieniu się 2iego plusa i jesli jest ten układ walnięty to jest  cały czas właczone.
Jesli nie znasz sie na elektryce i nie masz schematu ani żadnych informacji to tylko
elektryk pomoze i nie taki pierwszy z brzegu :?
Póki co przed każdym dłuższym postojem zdejmuj klemę z akumulatora.

Po przeczytaniu tego tematu :
TEN TEMAT
trzeba się spytac właścicieli podobnych autek z tego rocznika czy odłaczali akumulator
i mieli jakies problemy .
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 10.04.2006, 07:57:34 - NIEPRZECZYTANA »

prosta rzecz nie posiadasz szyb elektrycznych ??

jesli tak to czy dzialaja ??

u mnie zalalem kiedys wlaczniki od szyb i zaczela sie jazda - to ze szyby sie opuszczaly i podnosily to nic ale nie gaslo podswietlenie radia itd itp przypuszczam ze u Ciebie to nie ten problem

a czy radio gra czy tyloko sie podswietla i co masz na wyswietlaczu ?? sama godzine ?? czy cos wiecej
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Joseph
Gość



« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 10.04.2006, 13:47:06 - NIEPRZECZYTANA »

Na wyświetlaczu jest wszytsko załączone.Godzina,temperatura itp. Radio nie gra,bo da się wyłączyć,ale całego komputera nie da się wyłączyć. Nie mam kodu do radia dlatego nie chce wyjmować akumulatora,bo potem będe muaił rozkodowywac radio a poza tym mam immobilazjer więc moga byc z tym kłopoty. Wole podłdować mając akumulator a aucie. Szyby mam elektryczne,ale działają. Komputer też dobrze dzizła pokazuje spalanie, tempertautr itp,. tylko,że sie nie wyłancza.

[ Dodano: 2006-04-10, 15:42 ]
Własnie zszedłem do mojej Ibizy.Akumulator już całkiem się rozładował.I nie wiem co teraz zrobić. Mam w aucie immobilajzer i komputer. Nie wiem czy można wyjąć akumulator z auta i ładować go w garażu czy nie. Nie mam kodu do radia więc moge miec potem problemy-podobnie z immobilajzerem.  Co robić? Skoro akumulator jest już rozładowany do końca to tak jakby go nie było w aucie?No chyba,że na podtrzymanie pamięci komputera jeszcze wystarczy. Wolałbym go podpiąc pod prostownik nie wyciągając z auta. Czy nalezy odłączyć zasilanie do auta z akululatora? kto miał podobny problem co ja?? Prosze o pomoc.Daniel
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 10.04.2006, 14:46:26 - NIEPRZECZYTANA »

tak wiec :

radio nie posiada kodu wiec mozesz sie spokojnie bawic co najwyzej zgubi ustawienia basow
itp
immo fabruyczny nie robi zadnych problemow wiec mozesz odlaczyc

czy wentylatory tez CI sie swieca i mozesz je wlaczyc ??

sprobuj wyjac radio ( dwie sruby od spodu panela i wyjac panel potem 4sruby od radia i wyjac radio ) i odlaczyc wtyczki od kompa i od klimy zielona zolta i niebieska i potem zobacz jak sie zachowuje radio ewentualnie organoleptycznie podlaczaj kazda po kolei i zobacz kiedy sie zalaczy
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
fantasmag0ria
Gość



« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 15.01.2007, 19:27:42 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam identyczny problem... Joseph czy moglbys napisac jak rozwiazales ten problem??
Zapisane
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #8 - Środa, 17.01.2007, 21:08:32 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi się, że to problem radia tzn. zimne luty na przelotkach płytki z elektroniką, które korodują i trzeba je ponownie pokryć cyną - problem szeroko opisywany na www.elektroda.pl, ewentualnie coś ze stacyjką. Po wyjęciu kluczyka radio powinno się wyłączyć jeżeli jest tak ustawione bo ma opcje pracy nawet po wyjęciu kluczyka, dodatkowo radio i tak powinno się wyłączać po godzinie pracy gdy wyjęty jest kluczyk. Nawet gdy włączone jest radio to przyciski nawiewu nie powinny się świecić przy wyjętym kluczyku dlatego jeżeli się świecą to może nie być wina radia tylko stacyjki lub przekaźnika ale nie wiem czy jest taki bo nie mam schematu.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
PIVEL
Gość



« Odpowiedz #9 - Wtorek, 27.03.2007, 15:45:02 - NIEPRZECZYTANA »

WITAM WSZYSTKICH

JESTEM POSIADACZEM CORDOBY Z 99 MNIALEM TEN SAM PROBLEM Z RADIEM AZ DO DZISIAJ TAK SIE WPIENILEM ZE ZDECYDOWALEM SIE TO CHOLERSTWO ROZEBRAC .I UDAŁO SIE NA RADIU JEST SPORO ZACZERNIONYCH PRZELOTEK SPRAWDZALEM WSZYSTKIE PO KOLEI I ZNALAZLEM JEDNA PRZELOTKE KTORA NIE PRZEPROWADZAŁA NAPIECIA NA DRUGA STRONE PŁYTKI . NA NIESZCZĘŚCIE PRZELOTKA BYŁA Z DRUGIEJ STRONY PRZYKTYTA PEWNYM SCALAKIEM ALE PODGRZALEM JA LUTOWNICA I JAK REKA ODJAL WSZYSTKO WROCILO DO PORZADKU KURCZE W BRODE SE PLUJE TERAZ BO NIE SPISALEM TEGO SCALAKA ZEBY WAM PODAC POD KTORYM TA PRZELOTKA MI SIADLA
CZEBA TEZ POSPRAWDZAĆ TAŚME ŁĄCZĄCA PANEL Z RADIEM ORAZ CZY NIE MA ZIMNYCH LUTÓW JA TAKOWE ZNALAZŁEM 2 NIE KOMBINUJCIE Z PSTRYZKIEM OD ŚWIATEŁ BO TO NIC NIE DA RADIO MA OSOBNE ZASILANIE I NIE JEST SPRZERZONE Z TYM PRZEŁĄCZNIKIEM (PODŚWIETLENIE RADIA WŁACZA SIE RAZEM Z PRZEKRĘCENIEM KLUCZYKA  I Z ZAŁACZENIEM NAWIEWÓW  DOBRY ELEKTRONIK NAPEWNO DOJDZIE O CO CHODZI TAKZE JAK MACIE TAKOWEGO TO WYKREC RADIO I DAJ MU NIECH CI LUTY POPOPRAWIA I NIECH CI SPRAWDZI TE PRZELOTKI  .
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 27.03.2007, 15:47:02 - NIEPRZECZYTANA »

12. http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3380.0  :pala:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #11 - Piątek, 13.04.2007, 23:02:24 - NIEPRZECZYTANA »

Pisalem juz o tym gdzies, mialem identyczny problem, glownie jak byl mroz zima albo wilgotno fakt wina zazwyczaj tkwi w przelotkach i konstrukcji calego tego radia ale u mnie dziala to tak ze od czasu do czasu (ostatnio jakies 4 miesiace temu) wyjmuje radio i stawiam je w domu w cieple zeby "wyschlo". Nie wiem jak u innych ale u mnie to pomaga. Jak dla mnie to jest tak ze ogolnie elektryka w seacie bardzo nie lubi zimna i wilgoci..
Zapisane

slajer
Gość



« Odpowiedz #12 - Czwartek, 26.07.2007, 11:32:34 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz i u mnie te cuda się dzieją, gdy wyjmę kluczyk to radio się świeci, wyświetla temperaturę i obrys auta, próbowałem wysuszyś to radio ale mi nie pomogło, czy ktoś wie którą przelotkę trzeba przelutować??? bo pewnie tak jak u wszystkich chodzi o jedną ścieżkę. Może jakieś foto? Z góry dzięki
Zapisane
kusyr1
Gość



« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 17.09.2007, 08:45:52 - NIEPRZECZYTANA »

witam
Jestem nowy na forum.Problem  ze śwecącym radiem dotknął i mnie po ostatnch opadach.Postawienie radia w ciepłym nie przyniosło rezultatu,mycie płytki spirytusem też.Proszę o poradę jezeli komus sie udało cos z tym zrobić.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 17.09.2007, 09:57:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Proszę o poradę jezeli komus sie udało cos z tym zrobić.
na forum juz kilka osob pisalo ze udalo sie z tym cos zrobic... Umycie i polutowanie plytki.
Naj lepiej zanies to do elektronika...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Pomocy! Wbudowane radio (wyświetlacz) nie gaśnie po wyjąciu
Skocz do: